Hei mies. Jos sä oikeasti pelkäät mua

Anonyymi

niin tee kaikkesi vältelläkseni. Mä en nimittäin pelkää enää yhtään. Saatan puhua ihan suoraan ja kaunistelematta miten sua rakastan. Nähdään. Ihana nähdä taas kulta :)

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

korona ei mua estä kulta, hyvää yötä

• Anonyymi

Puhu ihmeessä :) Hyvää yötä, kultu :)

• Anonyymi

Niin teenkin, en yhtään peittele että näkeminen on musta ihanaa :)

• Anonyymi

Ei haittaa

• Anonyymi

Kiva.

• Anonyymi

Saman varoituksen voisin minäkin antaa eräälle epäröivälle miehelle. Suoraan puhumisen lisäksi saatan myös kosketella!

• Anonyymi

Se olis toivottavaa, sinun pitää näyttää. Nykäise hihasta tai tule kainalooni. m>n

• Anonyymi

Ahdistelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olis toivottavaa, sinun pitää näyttää. Nykäise hihasta tai tule kainalooni. m>n

Ja mä kun jo toivoin et aloitus olisi joltain muulta kuin multinicci trollilta. Mut eipä ollut näköjään
        Tää m> n todisti sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä kun jo toivoin et aloitus olisi joltain muulta kuin multinicci trollilta. Mut eipä ollut näköjään
        Tää m> n todisti sen

Ei se ollut aloittajalta. Pöllö ei osaa lukea näitä. Tuohon tuli joku nainen sivusta ja joku mies vastasi hänelle. Aloittaja on nainen. Aloittaja nukkuu lauantaisin tuohon aikaa aika sikeään:) Ja jos jostain syytä noin aikaisin joutuisin heräämään, en todellakaan tulisi tänne palstalle.

• Anonyymi

Erottautuminen on työlästä. Asiantuntija puuttui äläkkään Katri Kulmunin eläkeavauksesta: ”Suomi erottuu maana, jossa edes valtionvarainministeri ei saa avata keskustelua eläkeiän korottamisesta”.

• Anonyymi

On se.

• Anonyymi

Et kuitenkaan koskaan itse oma-aloitteisesti laita mulle mitään viestiä, vaikea on uskoa että olisit kovinkan kiinostunut minusta. En enää viitsi lähettää viestiä kun vain leikit tunteillani.

• Anonyymi

Et ole hän. Ei ole hänkään viestejä lähetellyt.

• Anonyymi

En miä vaan olen ujo piimä. T:matti 09al

• Anonyymi

Mistäs se Matti nyt taas ilmestyi?

• Anonyymi

En mä sua pelkää. Jännitän sua ihan siksi, kun olet niin helvetin kiihottava.

Puhukin oikeasti sitten suoraan ja kaunistelematta. Saat ihan käydä käsiksikin...se olisi ihan toivottavaakin :)

• Anonyymi

Ajattele, jos käyn tämän palstan perusteella mieheen käsiksi, ja se soittaa muulle meetoot tai piipaat ehkä ennemmin:)

• Anonyymi

Kenen pitäisi käydä käsiksi? Ja keneen? Näillä tuntomerkeillä tavataan raastuvassa:D

• Anonyymi

Sä olet oppinut kopioimaan ja liittämään. Onneksi olkoon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      53
      1211
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1104
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      952
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      723
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe