Mun on ikävä

Anonyymi

sinua nainen! :( Saisinpa sinut omakseni pian, ei tarviis sinua täällä ikävä palstalla ikävöidä. Viestittelykin olisi helpompaa silloin kun emme olisi yhdessä, koska viestin voisi laittaa suoraan kännykkään.

Hyvää huomenta Rakas nainen! :)
Et varmaan ikinä lue tätä täältä harmi.

yksi.yksinäinen.mies

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lue.

• Anonyymi

No just luin ....

Kävin kävelemässä ,mietin että kioski varmoon kohta avautuu, kahvia hakis

En oo nukkunnä koko yönä

24 tuntia ollu muuten putkeen nyt hereillä ,siinä oli välissä 3 tunnin työaika

Loma onneks kaks päivää

• Anonyymi

Miksi sä valvot!!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä valvot!!??

Ei tähän kellonaikaan voi kysyä miksi valvot.
        Minä ainakin jo heräsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin jo heräsin.

Voitko kertoa mulle mitä sulle kuuluu rehellisesti sanottuna??? ja ihan tosissaan kysyn kun minä en ole mikään suomalainen ja värilliset ihmiset ovat enemmän tunteellisia kuin esimerkiksi Suomessa joten sen takia kysyn että mitä sinulle kuuluu???? voisikohan auttaa sinua???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa mulle mitä sulle kuuluu rehellisesti sanottuna??? ja ihan tosissaan kysyn kun minä en ole mikään suomalainen ja värilliset ihmiset ovat enemmän tunteellisia kuin esimerkiksi Suomessa joten sen takia kysyn että mitä sinulle kuuluu???? voisikohan auttaa sinua???

Voisin jos tietäisin minkänäköisen hepun kanssa puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin jo heräsin.

Ei minustakaan tähän kellonaikaan voi kysyä että miksi valvon

Kellohan on kahdeksan aamulla tosin nukun kyllä kohta parveketuoliin mutta kokeilen auttaisko kahvi kioskilta ostettuna..

Minä se ehdin nyt joka paikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tunnepuoli tyhjenöö jonkun verran koko ajan

Käyn töissä jälleen ,

Oli vuosien tauko niistä.
        Kotoa käsin on tarkotus työskennellä mutta olen viälä ainakin kuukauden toimistolla opettelemassa

• Anonyymi

Niin minunkin on ikävä sinua mies. Eilen ja tänään kaivannut. Tietäisipä sinusta edes jotain. Nimikin riittäisi ja yhteystiedot.

• Anonyymi

Miks et sitten laita suoraan kännykkään

Ois kiva saada sulta viästi

Päivällä vaikka tai jos illat on parempia niin ...

Silloin sitten

• Anonyymi

AP :ltä eipä ollut tutun oloista visertäjää tuossa joukossa, siis minulle.
      Kiitos kuitenkin. Yksin kai se on taivalta jatkettava kunnes mallinen vaellus päättyy.

• Anonyymi

Älä vaivu synkkyyteen. Ikävissänihän minäkin. Koitan olla olematta, mutta minkäs teet. Ihanaa päivää just sulle! Kuuma ainakin on. 🙂

• Anonyymi

Liian kuuma

En tykkeis näyttäytyä edes ulkona kun on taas painoo tullu

Nukkua pites pimeessä

Äsken sain nukuttua kaks tuntia

Kahviaika kun se on niin hyvää

• Anonyymi

Huomenta, päivää! Auringossa näitä lueskelen, vähän häikäisee, olisi vielä kehittämistä näissä tableteissa. Titityy

• Anonyymi

Kenet ja mistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe