sinua nainen! :( Saisinpa sinut omakseni pian, ei tarviis sinua täällä ikävä palstalla ikävöidä. Viestittelykin olisi helpompaa silloin kun emme olisi yhdessä, koska viestin voisi laittaa suoraan kännykkään.
Hyvää huomenta Rakas nainen! :)
Et varmaan ikinä lue tätä täältä harmi.
yksi.yksinäinen.mies
Mun on ikävä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En lue.
- Anonyymi
No just luin ....
Kävin kävelemässä ,mietin että kioski varmoon kohta avautuu, kahvia hakis
En oo nukkunnä koko yönä
24 tuntia ollu muuten putkeen nyt hereillä ,siinä oli välissä 3 tunnin työaika
Loma onneks kaks päivää- Anonyymi
Miksi sä valvot!!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä valvot!!??
Ei tähän kellonaikaan voi kysyä miksi valvot.
Minä ainakin jo heräsin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin jo heräsin.Voitko kertoa mulle mitä sulle kuuluu rehellisesti sanottuna??? ja ihan tosissaan kysyn kun minä en ole mikään suomalainen ja värilliset ihmiset ovat enemmän tunteellisia kuin esimerkiksi Suomessa joten sen takia kysyn että mitä sinulle kuuluu???? voisikohan auttaa sinua???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa mulle mitä sulle kuuluu rehellisesti sanottuna??? ja ihan tosissaan kysyn kun minä en ole mikään suomalainen ja värilliset ihmiset ovat enemmän tunteellisia kuin esimerkiksi Suomessa joten sen takia kysyn että mitä sinulle kuuluu???? voisikohan auttaa sinua???
Voisin jos tietäisin minkänäköisen hepun kanssa puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin jo heräsin.Ei minustakaan tähän kellonaikaan voi kysyä että miksi valvon
Kellohan on kahdeksan aamulla tosin nukun kyllä kohta parveketuoliin mutta kokeilen auttaisko kahvi kioskilta ostettuna..
Minä se ehdin nyt joka paikkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa mulle mitä sulle kuuluu rehellisesti sanottuna??? ja ihan tosissaan kysyn kun minä en ole mikään suomalainen ja värilliset ihmiset ovat enemmän tunteellisia kuin esimerkiksi Suomessa joten sen takia kysyn että mitä sinulle kuuluu???? voisikohan auttaa sinua???
No tunnepuoli tyhjenöö jonkun verran koko ajan
Käyn töissä jälleen ,
Oli vuosien tauko niistä.
Kotoa käsin on tarkotus työskennellä mutta olen viälä ainakin kuukauden toimistolla opettelemassa
- Anonyymi
Niin minunkin on ikävä sinua mies. Eilen ja tänään kaivannut. Tietäisipä sinusta edes jotain. Nimikin riittäisi ja yhteystiedot.
- Anonyymi
Miks et sitten laita suoraan kännykkään
Ois kiva saada sulta viästi
Päivällä vaikka tai jos illat on parempia niin ...
Silloin sitten - Anonyymi
AP :ltä eipä ollut tutun oloista visertäjää tuossa joukossa, siis minulle.
Kiitos kuitenkin. Yksin kai se on taivalta jatkettava kunnes mallinen vaellus päättyy. - Anonyymi
Älä vaivu synkkyyteen. Ikävissänihän minäkin. Koitan olla olematta, mutta minkäs teet. Ihanaa päivää just sulle! Kuuma ainakin on. 🙂
- Anonyymi
Liian kuuma
En tykkeis näyttäytyä edes ulkona kun on taas painoo tullu
Nukkua pites pimeessä
Äsken sain nukuttua kaks tuntia
Kahviaika kun se on niin hyvää
- Anonyymi
Huomenta, päivää! Auringossa näitä lueskelen, vähän häikäisee, olisi vielä kehittämistä näissä tableteissa. Titityy
- Anonyymi
Kenet ja mistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376