ihan kyseistä aikuisviihde näyttelijää Natalia Illarionova..
Tiesitkö nainen että muistutat
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin olla sun oma Natalia.
- Anonyymi
Älä kiusaa itseäsi katsomalla tuollaista.
- Anonyymi
Mun kaveri V nainen näyttää tuolta
Olisikohan osuma - Anonyymi
Ei mikään kaunotar näytä olevan
- Anonyymi
Mielestäni on.. ei hän identtinen kopio ole kuitenkaan, mutta jonkin verran samaa.
- Anonyymi
Hmm. Muistutan kyllä jokseenkin, silmäni eivät vaan ole ruskeat.
- Anonyymi
Ei hänelläkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänelläkään..
Joskus myös tullut kommentteja, että onko mulla jotain slaavi tai venäjätaustaa, mutta ihan suomalainen olen. Tosin ei tuo Nataliakaan erityisen venäläiseltä näytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus myös tullut kommentteja, että onko mulla jotain slaavi tai venäjätaustaa, mutta ihan suomalainen olen. Tosin ei tuo Nataliakaan erityisen venäläiseltä näytä.
Ehkä olet hän joka on kauneinta mitä maa päällään kantaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet hän joka on kauneinta mitä maa päällään kantaa..
Varsinkin niissä kuvissa missä Natalia kuvattu hiukan viistosta kulmasta, niissä muistutan varmaan eniten. Poskipään muoto, silmien malli, kulmakarvat , suun muoto, leuka jne. näyttää aika samalta. Mutta taitaa toisaalta aika moni suomalainen nainen taitaa näyttää tuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin niissä kuvissa missä Natalia kuvattu hiukan viistosta kulmasta, niissä muistutan varmaan eniten. Poskipään muoto, silmien malli, kulmakarvat , suun muoto, leuka jne. näyttää aika samalta. Mutta taitaa toisaalta aika moni suomalainen nainen taitaa näyttää tuolta.
Juuri näin.. viistosta otettu kuva on juuri se mitä tarkoitin ja missä näyttää samalta..
- Anonyymi
Katsotko noita Natalian videoita vai kuvia vaan? Ja kun katsot, mietitkö sitä ikäväsi kohdetta?
- Anonyymi
En kumpiakaan.. etsin vaan jotain mikä näyttäisi samannäköiseltä.. ainakin suurinpiirtein..
- Anonyymi
Jaa näitä teinitytöistä tykkääviä miehiä.
- Anonyymi
Voi muistuttaa silti vaikka ei olisi teini. (en ole ap, sivukommenttina tämä)
- Anonyymi
En ole itsekään mikään vanha..
- Anonyymi
JuhannusRuusunen kirjoitti:
Kuinka vanha??
Kolmosella alkaa ikä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127