Esittelyn sääristäsi ja reisistäsi minulle? Erästä naista ajatellen..
Milloin teet
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Makkarissa
- Anonyymi
Tuo on paikka. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on paikka. 😁
Niinpä niin..
- Anonyymi
En milloinkaan
Näkyy miten näkyy jalat
Kierossa seison ja kävelen joskus ne suattaa vähän oieta mut mun luonnollinen asento on kiero- Anonyymi
No eläs ny, suhteellisen suora oot!
- Anonyymi
Jos menisimme eväsretkelle, niin siinä yhteydessä saattaisit nähdä.
Jos olisit hän, niin kerronpa, että näin unta, jossa hyväilit kädelläsi säärtäni. Se tuntui aivan todelliselta. K.- Anonyymi
Mikä K? Hän ei ala K:lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä K? Hän ei ala K:lla.
No sano sitten millä alkaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano sitten millä alkaa??
Miksi sitä enää sanoisin, kun vastasit jo väärin, joten eihän tällä ole sinulle enää väliä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä enää sanoisin, kun vastasit jo väärin, joten eihän tällä ole sinulle enää väliä:)
Ja nämä muut on oikeita?
- Anonyymi
Sääret näkyy näin helteellä, kun on polvimittainen hame päällä. Reisiä voit bongailla sopivan etäisyyden päästä uimarannalla.
- Anonyymi
Tuskin ap noin tarkoitti, kaikkea sitä kirjoitetaan itsensä esille saamiseksi😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin ap noin tarkoitti, kaikkea sitä kirjoitetaan itsensä esille saamiseksi😁
Niin ei varmaankaan, mutta vastata saa mitä haluaa. Uimarannalla katseltavaa riittää, jos on väkeä.
- Anonyymi
Tiellähän mie oon hurruutellu bokserit jalassa puimurilla koko päivän. Oisit tullu kahtommaan. 😮🤣
- Anonyymi
Onnekseni en tulluhu siuta kahtomahan, ehten järkyttynyt.
- Anonyymi
Sitten kun kysyt henk koht sitä minulta
💋✨- Anonyymi
Kysyn sitä henk koht sitten kun osoitat jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754