Nyt loppui snelmannin tuotteiden osto.Järkyttävää yksinoikeuskäytäntöä sikatuottajaa kohtaan nyt loppui kyseisen teurastamon tuotteiden osto.Lukekaa maaseuduntulevaisuuden kommentit tätä lestadius virmaa kohtaan ,järkyttävää.
Snelman irtisanoi
8
876
Vastaukset
- Anonyymi
Snellujen historia alkaa olemaan aika värikästä.. kauankohan ihmiset ostavat heidän tuotteitaan? Itse lopetin jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Kyllä Snelman elä meidän ostolla.
- Anonyymi
Älkää peljätkö, kyllä lestat hoitaa. Snellmanin tuotteiden kulutuksen.
Mutta minä en ole lesta. Jääpä hyllyyn.- Anonyymi
Notta, tuloo sitten irtonaasta pekonipastaa ?
A/ Litkuttamalla
B/ Lisätyllä vedellä
C/ Notta, itte pruukannu teherä makarooniloorani, täyslehemälliseen ja umpeloosten kera.
- Anonyymi
Kyllä taitaa tuo nykyinen toimari ajaa firman seinään...
Kannattais olla nöyränä sillä tämänpäivän somessa julistetut boikotit kaatavat isompiakin yrityksiä... - Anonyymi
Muuten en tiedä firman tapoja mutta lihatuotteet on menneet huonommaksi kun muilla. Ennen oli aina parasta hyllyssä mutta nykyisin jätän ne jänteet ja rustot luunpalasineen hyllyyn. Olen antanut palautettakin mutta eihä se yhden valittaminen mitään tehoa. Ostellaan muiden tuotteita ja syödään niitä Saa olla muuten tarkkana kun snellu tekee tuotteita eri paketeissa.
- Anonyymi
Yleensäkin olen ihmetellyt miten niin moni suomenkielinen ostaakaan tunnetusti suomalaisia vihaavilta. Heidän yrityskulttuurihan on avoimesti syrjivä kaikkia muita kuin ruotsinkielisiä lestadiolaisia kohtaan, ja siellä työskenneltyäni voin todistaa asian puolesta.
Näpsäkkäänä k-päänä söinkin heidän ruokalassaan vain omia eväitä, jotka luonnollisesti olivat Atriaa tai HK:ta. Jos katseet voisivat tappaa... :D- Anonyymi
Olikohan noin ? yleensä lahkojen perheistä joku työskentelee tuolla,jotta saa ostettua koko suvulle halvat liha/makkara/kokkikartano tuotteet muutamilla euroilla. Kokkikartano valmis ateriat ovat myös osa tuota ja työntekijät saavat niitä 0.50€/ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822