Nyt loppui snelmannin tuotteiden osto.Järkyttävää yksinoikeuskäytäntöä sikatuottajaa kohtaan nyt loppui kyseisen teurastamon tuotteiden osto.Lukekaa maaseuduntulevaisuuden kommentit tätä lestadius virmaa kohtaan ,järkyttävää.
Snelman irtisanoi
8
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Snellujen historia alkaa olemaan aika värikästä.. kauankohan ihmiset ostavat heidän tuotteitaan? Itse lopetin jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Kyllä Snelman elä meidän ostolla.
- Anonyymi
Älkää peljätkö, kyllä lestat hoitaa. Snellmanin tuotteiden kulutuksen.
Mutta minä en ole lesta. Jääpä hyllyyn.- Anonyymi
Notta, tuloo sitten irtonaasta pekonipastaa ?
A/ Litkuttamalla
B/ Lisätyllä vedellä
C/ Notta, itte pruukannu teherä makarooniloorani, täyslehemälliseen ja umpeloosten kera.
- Anonyymi
Kyllä taitaa tuo nykyinen toimari ajaa firman seinään...
Kannattais olla nöyränä sillä tämänpäivän somessa julistetut boikotit kaatavat isompiakin yrityksiä... - Anonyymi
Muuten en tiedä firman tapoja mutta lihatuotteet on menneet huonommaksi kun muilla. Ennen oli aina parasta hyllyssä mutta nykyisin jätän ne jänteet ja rustot luunpalasineen hyllyyn. Olen antanut palautettakin mutta eihä se yhden valittaminen mitään tehoa. Ostellaan muiden tuotteita ja syödään niitä Saa olla muuten tarkkana kun snellu tekee tuotteita eri paketeissa.
- Anonyymi
Yleensäkin olen ihmetellyt miten niin moni suomenkielinen ostaakaan tunnetusti suomalaisia vihaavilta. Heidän yrityskulttuurihan on avoimesti syrjivä kaikkia muita kuin ruotsinkielisiä lestadiolaisia kohtaan, ja siellä työskenneltyäni voin todistaa asian puolesta.
Näpsäkkäänä k-päänä söinkin heidän ruokalassaan vain omia eväitä, jotka luonnollisesti olivat Atriaa tai HK:ta. Jos katseet voisivat tappaa... :D- Anonyymi
Olikohan noin ? yleensä lahkojen perheistä joku työskentelee tuolla,jotta saa ostettua koko suvulle halvat liha/makkara/kokkikartano tuotteet muutamilla euroilla. Kokkikartano valmis ateriat ovat myös osa tuota ja työntekijät saavat niitä 0.50€/ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180