Ja mulla on, nainen, jo niin kova ikävä sua. En tiedä onko edes mahdollista meidän nähdä vähään aikaan, mutta tämä erossa olo jättää kovasti. Voisinpa päästä sua liki ja katsoa vaikka sun hiuksiasi. Koskettaa hellästi ja varovasti. Liian pitkä tauko tässä, en selviä. Muista minua.
Ei olla hetkeen nähty
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin on ikävä häntä ja haluaisin myös koskea häntä. Hiusten ja niskan silittäminen olisi jo kova juttu. Siitä haaveilen. Muistan häntä. Ei ole vaihtoehtoja, en pysty unohtamaan.
- Anonyymi
Miksi pitäisi unohtaa? Onko hän varattu?
- Anonyymi
Minkälaiset hiukset hänellä on?
- Anonyymi
Aikaa on. Ei vuottakaan. Ennen koronaa nähtiin.
- Anonyymi
Eikö ensi viikollakaan nähdä?
- Anonyymi
Tuskin.
Näette kuitenkin joskus? Minulla ei ole enää kuin sattuma, eikä se taida osua kohdalle. Haluaisin edes kerran nähdä hänet, törmätä niin että kohtaaminen olisi väistämätön. Haluaisin katsoa häntä syvälle silmiin sillloin hän näkisi palavat tunteeni ja ne olisivat hänellekin silloin totta. Ehkä hän ei silloin väistyisi pois vaan antaisi minulle mahdollisuuden.. muuta en uskalla pyytää.
- Anonyymi
Muistan kyllä sinua ja älä sinä minua unohda. Otathan yhteyttä rohkeasti! 😎
Miehelle naiselta🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863470Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512972
- 592823
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542667Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 452122
- 692118