💌 ✍️
Anna kun taas istahdan
ja otan syliin läppärin ..
Kerron seuraavista riveistä
Kirjoitan sanan isolla "HUOLI"
Huolet ..
Kysyin, miksi tämä elämä vaikea?
Et vastannut ..
Kysyin, mikä tekee elämä elämän arvoiseksi?
Hiljaisuus ..
Ne sinun puhtoiset harmaat silmät kuvassa .. hämmästyin ..
Kysyin, miksei elämässä voi olla enemmän sinua?
Sinä vaan katsoit kuvassa jossakin siellä ..
Missä olet ja minne menet ..
Miksi lähdit ja otit valo mukana?
Kuka kommunikoi kanssani?
Kohtalo heittele minua nyt kuin räsynukkea
ja sinua en näe ..
Otit vain pienen palan sydämestäni ja lähdit ..
Mitä minä olen sinulle kyllä tehnyt!
Halusin vain näyttää, että välitän ..
ja että olet enemmän minulle .. 💎
Kadoksissa ..
9
<50
Vastaukset
... 🌻🙂 Ystiksen iltaan 🦋🌸
"Säröt sielussa eletyistä vuosista
säröt silmissä
liian monien totuuksien
näkemisestä
hiljainen ääni kuiskauksena
tuuleen
" minäkin itkin sinun vuoksesi
silloin,
kun taivas itki sinun kanssasi"
Kuinka hauraana ja särkyvänä elämä
esittäytyikään
yksinäisissä hotelleissa,
joissa sydämeni asui
merissä
joiden takaa etsin
toista - yksinäistä kulkijaa
Osa runosta " Takki naulassa oven takana"
(J. Ahonen)
Sinun tekstisi johdatti kirjoittamaan tuon...
Jostain syystä se tuli mieleeni.
Miten voit Ystis? Mitä elämääsi kuuluu? 🥰
Kirjoitit huolista...
🐅Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Hei Tigru, sinuakin näkyy täällä, miten sinä voit, ihana, että olet maisemassa. 🤗
Ystis moi, suht vähiin on jääneet palstailut minulla... Kolmisen viikkoa töitä ja sitten kuukauden kesäloma🌅📘📙📗 ja monta lukematonta kirjaa... Mitä sinun kesääsi?🦋
🐅
- Anonyymi
Timantit ovat ikuisia.
Ja niin on aloitettu ystävyyskin.
Mutta se pitää aloittaa,
siinä piilee hankaluus.
Kuinka sanoa toiselle moi,
siten että tarkoittaa.
Kutsua talkoisiin,
tai yhteisiin harrastuksiin.
Muuttoapua ehkä kaipaili.
Hankaluuden hankaluus.Olet aivan oikeassa, ihmeellistä, miten vaikea voikaan kertoa omia tunteistaan tai ajatuksistaan .. niiden kertominen on kuin kvanttifysiikka ihmisillä.
Jostain se on aloitettava! 🙂
Rohkeus ja uteliasuus on minulla minun synnynperäinen ominaisuus .. enempi vaivaan mieltä, mitä jos toinen leikkii minun tunteella .. tai käyttää minun luottamusta hyväkseni. 🙄- Anonyymi
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, ihmeellistä, miten vaikea voikaan kertoa omia tunteistaan tai ajatuksistaan .. niiden kertominen on kuin kvanttifysiikka ihmisillä.
Rohkeus ja uteliasuus on minulla minun synnynperäinen ominaisuus .. enempi vaivaan mieltä, mitä jos toinen leikkii minun tunteella .. tai käyttää minun luottamusta hyväkseni. 🙄Mitä sitte, koklaa
Olet aivan oikeassa, ihmeellistä, miten vaikea voikaan kertoa omia tunteistaan tai ajatuksistaan .. niiden kertominen on kuin kvanttifysiikka ihmisillä.
Rohkeus ja uteliasuus on minulla minun synnynperäinen ominaisuus .. enempi vaivaan mieltä, mitä jos toinen leikkii minun tunteella .. tai käyttää minun luottamusta hyväkseni. 🙄Kesä on hieno, mutta lähtee minulta ohitse, murheita on leikattu käden kanssa paljon, eka leikkaus meni ehkä metsään .. saas nähdä, tiistai on kirurgia lääkäri vastaanotto, niin saa tietää arvion ..
Kesä on hieno, mutta lähtee minulta ohitse, murheita on leikattu käden kanssa paljon, eka leikkaus meni ehkä metsään .. saas nähdä, tiistai on kirurgia lääkäri vastaanotto, niin saa tietää arvion ..
Ystis hyvä... Toivon sydämestäni että kätesi paranee. Jospa voit nauttia kesästäkin. Muistan sua 🧡 ja 🙏.
Levollista yötä toivottaen😔
🐅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14816877Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1583628Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k162630- 681947
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2541727- 801652
- 2611239
Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421063Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351060Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim501029