Helppo arvata

Anonyymi

Että vanhat vielä hyvässä kunnossa olevat 2 kaksitahtiset perämoottorit tulevat nousemaan arvoon arvaamattomaan.
Niillä kuitenkin ajetaan käytännössä vähemmän, kuin nelareilla, ja ne sitä kautta kuluttavatkin vähemmän, ja ei tarvitse viedä huoltoon koskaan, jos vähänkin osaa ja ymmärtää moottoreiden "sielun" elämää.
Nykyinen saastepolitiikka on täysin perseestä, ja erittäin tyypillinen haistapaskan mielipuolten järjetön ja epäoikeuden mukainen, yhtä torvelomainen mitään osaamattomien vihreitten ääliöitten masinoima ja hornan perseestä alkunsa saanut järjettömyys, kuin muutkin heidän asiaa tietämättömien HUUMEHÖRHÖhunsvottien tekopyhä paskaläjä.

Kun totuus on, että ne saastuttaa enemmän, millä enemmän ajetaan. Ja se on noille ääliöille mahdotonta tajuta. SE myös paljastaa nelareita myyvien kehumiset niitä muka saastumattomina perämoottoreina, ja typerät vielä uskoo.

7

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai nyt joku kulutustavara nouse arvossa vanhetessaan ja kuluessaan. Ja mitä tulee kustannuksiin niin yksi 50 euron öljynvaihto kerran vuodessa mikään kuluerä ole. Täytyyhän 2tahtisiin lisätä myös öljyä jatkuvasti.

• Anonyymi

Maailma on väärällään perämoottoreita ja joka päivä valmistetaan tuhansia uusia! Miksi joku vanha romu nousisi arvossaan?

• Anonyymi

Mulla on kolme kpl vanhaa 2 tahti konetta liiterissä. Chrysleri, Evinrude ja Jonhssoni. En kylläkään niitä käytä enää on vain muistona, en raaski niitä hävittääkään. Kaikki pikkukoneita mitä käytiin uisteluun ennen vanhaan. Voisin itseasiassa ostaa vielä vanhan 50-60 luvun 5 hv Mercuryn niin olisi kaiken värisiä tuupareita sitten.

• Anonyymi

Lääkkeet ja mielenterveys apua saa. Kukaan muu ei mellasta tahdeista hauku ja solvaa muita ihmisiä kuin sinä 2t hörhö/häirikkö. Etkö vois häipyä savuavan röpöttimesi kanssa museoon. .Vanhalla 2t perämoottoria ns käyttöarvo. .muutamia satasia vaikka ihmekone Johnsson 25 koneesi jolla ikää n 35v. .vain hullu ja hölmö maksaa enemmän. .eipä juuri kelpaa mihinkään liikkeeseenkään vaihdossa. Tämä harraste palsta ei mt palsta eikä varsinkaan ihmisten haukkumis solvaus palsta. .sinä olet vuosia solvannut ihmisiä ja yrittänyt tehdä tästä mt häirikön itsensä viihdytys palstan. .mee automerkki palstalle. .siellä muutkin mt häiriköt.

• Anonyymi

Sullahan on täristäny kaikki ruuvit löysälle. järki lonkkasee, kuin lehmän kello.

• Anonyymi

Mihinkään todelliseen veneilytarkoitukseen on mahdotonta kuvitella vajaatahtia haluavansa. Yhdessä paikassa se kyllä puoltaa paikkansa: sellaisessa purjeveneessä jossa on perämoottori. 4-heppainen vajari on kevyempi kuin 4t. Ja se on helpompi nostaa ja laskea perässä ja toisaalta helppo nostaa laiturille kisan ajaksi. Tuollaista moottoria käytetään vain harvoin. 60-luvulla tehdyssä purjeveneessä minulla on saman aikakauden Seagull ja käytän sitä harvoin.

Jatkuvanpaan käyttöön tai monipuolisempaan ajoon tai jos puhutaan isommasta koneesta ottaisin kaikissa tapauksissa nelarin.

• Anonyymi

Perämoottori on persveivari!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe