Huimaus merkki mistä?

Anonyymi

Mistä ihmeestä johtuu kokoaikainen huimaus varsinkin kävellessä tuntuu ns "pudottavalta" tai muuten vaan horjuvalta tilalta lisäks on sitä, ettei pysty ajattelemaan selkeästi. Liittyykö jännittämiseen mikä on kokoajan läsnä tilanteesta riippumatta.

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla, että kannattaa käydä lääkärissä.

Itse en ole alan ammattilainen, mutta kuulostaa joltain mitä vaikka korkea verenpaine voi aiheuttaa.

• Anonyymi

Lääkäri voi auttaa.Itsellä paniikkihäiriö alkoi kyseisellä tavalla.Vieläkin ajoittain lenkin alussa huimaa ja hutera olo.Kannattaa tosiaan käydä lääkärissä jos ongelma jatkuu.

• Anonyymi

Mulla oli joku aika sitten noin 2 viikkoa kestänyt jatkuva huimaus joka alkoi yhtenä aamuna niin että herätessä silmissä pyöri ja oli todella oksettava olo.
      Jouduin soittamaan pomolle että en pääse töihin ja jäin kylpyhuoneen lattialle istumaan kahdeksi tunniksi. Oksetti niin paljon että en pystynyt liikkumaan.
      Huimaus oli niin kovaa että en pystynyt kahteen viikkoon kävelemään suoraan.
      Olin sairauslomalla melkein kaksi viikkoa.

Luulen että kaikki johtui henkisistä jutuista, olin juuri edellisiltana saanut pakit naiselta jonka kanssa olin käynyt treffeillä ja tuo oli valtava pettymys ja stressin aihe.

• Anonyymi

Voi olla mistä vain. Lääkärin mielipide voi olla jotakin muuta kuin todellisuus eli ei kannaya sokeasti luottaa jos sellaiselle päädyt menemään. Saatat olla vuosia vakavasti sairas ilman että lääkäri siitä sinulle kertoo.
      Onko käytössä lääkkeitä? Syötkö riittävästi, vähintään 2000kcal tai enemmän? Juotko riittävästä? Ulkoiletko päivittäin hikeen asti? Milloin on viimeksi katsottu yleisimmät verikokeet? Nukutko 8h yössä? Teetkö työtä vai opiskeletko?

• Anonyymi

Ikääntyminen ja perintötekijät
        Ympäristö saasteet mielenterveys
        Näistä valita yhteisvaikutus hengen lähtö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe