Mistä ihmeestä johtuu kokoaikainen huimaus varsinkin kävellessä tuntuu ns "pudottavalta" tai muuten vaan horjuvalta tilalta lisäks on sitä, ettei pysty ajattelemaan selkeästi. Liittyykö jännittämiseen mikä on kokoajan läsnä tilanteesta riippumatta.
Huimaus merkki mistä?
5
107
Vastaukset
Voi olla, että kannattaa käydä lääkärissä.
Itse en ole alan ammattilainen, mutta kuulostaa joltain mitä vaikka korkea verenpaine voi aiheuttaa.- Anonyymi
Lääkäri voi auttaa.Itsellä paniikkihäiriö alkoi kyseisellä tavalla.Vieläkin ajoittain lenkin alussa huimaa ja hutera olo.Kannattaa tosiaan käydä lääkärissä jos ongelma jatkuu.
- Anonyymi
Mulla oli joku aika sitten noin 2 viikkoa kestänyt jatkuva huimaus joka alkoi yhtenä aamuna niin että herätessä silmissä pyöri ja oli todella oksettava olo.
Jouduin soittamaan pomolle että en pääse töihin ja jäin kylpyhuoneen lattialle istumaan kahdeksi tunniksi. Oksetti niin paljon että en pystynyt liikkumaan.
Huimaus oli niin kovaa että en pystynyt kahteen viikkoon kävelemään suoraan.
Olin sairauslomalla melkein kaksi viikkoa.
Luulen että kaikki johtui henkisistä jutuista, olin juuri edellisiltana saanut pakit naiselta jonka kanssa olin käynyt treffeillä ja tuo oli valtava pettymys ja stressin aihe. - Anonyymi
Voi olla mistä vain. Lääkärin mielipide voi olla jotakin muuta kuin todellisuus eli ei kannaya sokeasti luottaa jos sellaiselle päädyt menemään. Saatat olla vuosia vakavasti sairas ilman että lääkäri siitä sinulle kertoo.
Onko käytössä lääkkeitä? Syötkö riittävästi, vähintään 2000kcal tai enemmän? Juotko riittävästä? Ulkoiletko päivittäin hikeen asti? Milloin on viimeksi katsottu yleisimmät verikokeet? Nukutko 8h yössä? Teetkö työtä vai opiskeletko?- Anonyymi
Ikääntyminen ja perintötekijät
Ympäristö saasteet mielenterveys
Näistä valita yhteisvaikutus hengen lähtö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814