Mistä ihmeestä johtuu kokoaikainen huimaus varsinkin kävellessä tuntuu ns "pudottavalta" tai muuten vaan horjuvalta tilalta lisäks on sitä, ettei pysty ajattelemaan selkeästi. Liittyykö jännittämiseen mikä on kokoajan läsnä tilanteesta riippumatta.
Huimaus merkki mistä?
5
122
Vastaukset
Voi olla, että kannattaa käydä lääkärissä.
Itse en ole alan ammattilainen, mutta kuulostaa joltain mitä vaikka korkea verenpaine voi aiheuttaa.- Anonyymi
Lääkäri voi auttaa.Itsellä paniikkihäiriö alkoi kyseisellä tavalla.Vieläkin ajoittain lenkin alussa huimaa ja hutera olo.Kannattaa tosiaan käydä lääkärissä jos ongelma jatkuu.
- Anonyymi
Mulla oli joku aika sitten noin 2 viikkoa kestänyt jatkuva huimaus joka alkoi yhtenä aamuna niin että herätessä silmissä pyöri ja oli todella oksettava olo.
Jouduin soittamaan pomolle että en pääse töihin ja jäin kylpyhuoneen lattialle istumaan kahdeksi tunniksi. Oksetti niin paljon että en pystynyt liikkumaan.
Huimaus oli niin kovaa että en pystynyt kahteen viikkoon kävelemään suoraan.
Olin sairauslomalla melkein kaksi viikkoa.
Luulen että kaikki johtui henkisistä jutuista, olin juuri edellisiltana saanut pakit naiselta jonka kanssa olin käynyt treffeillä ja tuo oli valtava pettymys ja stressin aihe. - Anonyymi
Voi olla mistä vain. Lääkärin mielipide voi olla jotakin muuta kuin todellisuus eli ei kannaya sokeasti luottaa jos sellaiselle päädyt menemään. Saatat olla vuosia vakavasti sairas ilman että lääkäri siitä sinulle kertoo.
Onko käytössä lääkkeitä? Syötkö riittävästi, vähintään 2000kcal tai enemmän? Juotko riittävästä? Ulkoiletko päivittäin hikeen asti? Milloin on viimeksi katsottu yleisimmät verikokeet? Nukutko 8h yössä? Teetkö työtä vai opiskeletko?- Anonyymi
Ikääntyminen ja perintötekijät
Ympäristö saasteet mielenterveys
Näistä valita yhteisvaikutus hengen lähtö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145