Huimaus merkki mistä?

Anonyymi

Mistä ihmeestä johtuu kokoaikainen huimaus varsinkin kävellessä tuntuu ns "pudottavalta" tai muuten vaan horjuvalta tilalta lisäks on sitä, ettei pysty ajattelemaan selkeästi. Liittyykö jännittämiseen mikä on kokoajan läsnä tilanteesta riippumatta.

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla, että kannattaa käydä lääkärissä.

Itse en ole alan ammattilainen, mutta kuulostaa joltain mitä vaikka korkea verenpaine voi aiheuttaa.

• Anonyymi

Lääkäri voi auttaa.Itsellä paniikkihäiriö alkoi kyseisellä tavalla.Vieläkin ajoittain lenkin alussa huimaa ja hutera olo.Kannattaa tosiaan käydä lääkärissä jos ongelma jatkuu.

• Anonyymi

Mulla oli joku aika sitten noin 2 viikkoa kestänyt jatkuva huimaus joka alkoi yhtenä aamuna niin että herätessä silmissä pyöri ja oli todella oksettava olo.
      Jouduin soittamaan pomolle että en pääse töihin ja jäin kylpyhuoneen lattialle istumaan kahdeksi tunniksi. Oksetti niin paljon että en pystynyt liikkumaan.
      Huimaus oli niin kovaa että en pystynyt kahteen viikkoon kävelemään suoraan.
      Olin sairauslomalla melkein kaksi viikkoa.

Luulen että kaikki johtui henkisistä jutuista, olin juuri edellisiltana saanut pakit naiselta jonka kanssa olin käynyt treffeillä ja tuo oli valtava pettymys ja stressin aihe.

• Anonyymi

Voi olla mistä vain. Lääkärin mielipide voi olla jotakin muuta kuin todellisuus eli ei kannaya sokeasti luottaa jos sellaiselle päädyt menemään. Saatat olla vuosia vakavasti sairas ilman että lääkäri siitä sinulle kertoo.
      Onko käytössä lääkkeitä? Syötkö riittävästi, vähintään 2000kcal tai enemmän? Juotko riittävästä? Ulkoiletko päivittäin hikeen asti? Milloin on viimeksi katsottu yleisimmät verikokeet? Nukutko 8h yössä? Teetkö työtä vai opiskeletko?

• Anonyymi

Ikääntyminen ja perintötekijät
        Ympäristö saasteet mielenterveys
        Näistä valita yhteisvaikutus hengen lähtö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27