Minulla se on oma lapsi ja olisin ottanut matkalle mukaan. No kaikilla meillä erilaiset elämänarvot. Onnea kuitenkin.
Paras lahja uusi nainen Stefulla?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmeen tekemistä lapsella on isän työmatkalla? Luultavasti tytär lomailee Hangossa rakastamansa helppojen parissa. Aiheetonta arvostelua.
- Anonyymi
Siis heppojen..
- Anonyymi
On minulla ollut lapsi mukana työmatkalla ja hyvin meni.
- Anonyymi
Sofiallahan ei ole oikein ketään, aika yksinäiseltä vaikuttaa. Onneksi hänellä nyt Stefan ❤
- Anonyymi
Voi sentään! Mutta mietipäs nyt hetki - onko oikeasti mikään ihme ettei ole oikein ketään? Oletko kuullut sanonnasta ”niin makaa kuin...?”
- Anonyymi
Itse otan aina lapsen mukaan työmatkoille, treffeille, treeneihin ja jopa töihinkin. Välillä se kitisee siitä mutten välitä, koska panen lapseni aina kaiken edelle. Jopa silloin, kun ollaan sovittu että hänellä on ns. isä-viikonloppu.
- Anonyymi
Höpö höpö sinunkin jutuillesi "superäitiä" esittävälle pölvästille.
- Anonyymi
Jos lasta raahataan joka paikkaan, tulee taatusti hermostunut ja levoton lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lasta raahataan joka paikkaan, tulee taatusti hermostunut ja levoton lapsi.
Lapsen ehdoilla olen mennyt. Arvosteltu, kun on ollut isänsä luona. Miehille olen näyttänyt suunnan ulos, jos ei ole tytön kanssa pärjännyt. Martina on kehunut Stefua isänä ja miten hyvin on pitänyt myös Victoriasta huolta. Jonnekin tuntuu häviävän ne Martinan kehut Stefusta ja eron jälkeen kehunut.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Onko vilkas treffi-elämä?Olisiko lapsella hyvä olla vaikka muiden lasten,kavereiden kanssa.?
- Anonyymi
Minkä takia Stefun pitäisi raahata lapsi mukaan työmatkoille? Eikö lapsi olekaan hyvässä hoidossa äitinsä kanssa? Äidin viikonloppuränni huolestuttaa? Älä huoli, Esko hoitaa!
- Anonyymi
Ei tarvitse ja jokaisella oikeus tehdä mitä haluaa. Minun tyyli ei ole ainut oikea.
- Anonyymi
Paras lahja, onpa paljon sanottuna. Minulle on paras lahja ollut kaksi lasta ja vielä parempi lahja on lapsenlapset. Onnea ja iloa keekoilevan lahjan kanssa.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa otatko kakarasi mukaan matkalle vai et? Luuletko olevasi muita ihmisiä parempi? Kaikkien muiden yläpuolella? Lapsesi on nero ja lahjakas kaikessa mitä tekee? Stefu tarkoitti syntymäpäivälahjaa. Sofia on paras syntymäpäivälahja hänelle syntymäpäivänä, YMMÄRRÄTKÖ?
- Anonyymi
Voi per*se, sanon minä aloittajan hurskastelulle 😂. Voiko tyhmempää aloitusta tehdä? Hakee, tavisraukka, pönkitystä omaan elämäänsä ja kerjää kehuja marttyyrinä 🤣. Olisit jättänyt koko aloituksen tekemättä. Noloa 🙈🐒.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1354643Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 463145
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322590Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232236
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201888Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755