Internet on paljon käytäntöjä muuttanut pullopostiajoista mm. siten että pullon sisällöstä voi nauttia kun nykypostia lähettelee.
Moni julkisuuden henkilö saa internetin mahdollistamia viestejä, toiset jopa oikeaa postia faneiltaan niin viha- kuin rakkaussuhteisilta ns. faneilta sanoisinko, jotka seuraavat kohteensa elämää 24/7.
Minullakin on yksi henkilö, joka on elämäntehtäväkseen ottanut internetkirjeenvaihdon minulle.
Tänään hän kirjoitti minulle seuraavan internetkirjeen:
Kun kovakuntoinen ja kiireinen perheenisä, konsernien omistaja ja mustan vyön liikemies asustelee komeassa villassaan kauniin vaimonsa ja poikansa kanssa, autotallin pursutessa toinen toistaan hienompia kulkuneuvoja ja ympäri maailmaa on vielä merenrantahuviloita jahteineen, niin on hyväksi välillä vähän rauhoittua siellä Chiang Maissa, katsellen perheen valokuva-albumia.
Sieltä albumista näkee mitä kaikkea sitä on tullut elämässä tehtyä ja missä käytyä. Sieltä löytyy kuvat Hesan makkaratalosta, kuksasta ja silakkalaatikosta, sekä tietenkin myös thaimaalaisesta naisesta vuosituhannen alussa otetuissa lomakuvissa ja pari kuvaa autoista, jotka on jouduttu todennäköisesti kuljettamaan hinaten pois kuvauspaikalta.
Kirjeenvaihtoa Chiang Maihin.
6
<50
Vastaukset
Tuo hänen internetkirjeensä on mielenkiintoinen siltä näkökannalta, että hän todellakin on kiinnostunut minusta, se lämmittää sydäntä.
Hän on ottanut minut elämänsä ykköskohteekseen, siitä olen otettu, tosin koska hän on kateellinen ja katkera kaikelle, niin pienoista ihmetystä aiheuttaa hänen oireilultaan vapauttamansa Neiti, joka elää haaveilluusioelämää hotellin varvas-altaan kupeessa polskutellen kauniissa suomen suvessa keltaisia ankkoja täynnä olevassa paljussa saapuen paikalle ohjaten autoaan vasemmalta luonnollisesti takakontissaan vallan tulivuorikiviä grillin muuraukseen.
Tämä joka minut on valinnut jokapäiväiseksi mielitietykseen on ansainnut minun mielestäni palautteen minulta, että hän voisi uudistua hieman, jonka johdosta hieman seuraavassa.
Karateharrastukseni aloitin Vaasassa ja tatami oli Onkilahden silloisella koululla, jossa myös kävin luokat 7 ja 8 ennen siirtymistäni ammattikouluun josta sainkin kiitoksena huvittavan 50 matkan stibendin ja siitä sitten tekulle.
Hän on kiinnostunut myös kiinteistöistä joten kerrottakoon eteerisen vaimoni nimissä olevan Suomessa koti ja saari, sekä yksi vene ja kaksi autoa, niin ja myös yksi japanilaisvalmisteinen moottoripyörä.
Phuketissa huvilakiinteistö, auto ja kaksi maxiskootteria.
Tuolla myös vene ja pari jettiä, sekä sähköpaatti.
Täällä Chiang Maissa kotikiinteistö ja kulkuneuvoja joita en viitsi luetella tässä.
Tämä riittänee tällä kertaa mutta vielä kerran lämmin kiitos kaikesta ajatusajastasi ja ennenkaikkea kirjoitusajastasi minun salainen ihailija.Fanini kehoitti minua katsomaan valokuviani vuosituhannen vaihteesta ja hieman katsoinkin paneutuen kulkuneuvoihin, no mitä muistui mieleeni joitakin.
Vastaohjauksen aloitin 67 pappalla ostaen sitten soliferin joka oli susun 125 klooni maksaen tasan 1000 markkaa muistan.
Ensiautokseni ostin Saab 96 jolla oli joku vain koeajanut.
Sitten joku toyota mark 2, saab 99, volvoja muutama, mb 280 suomen tupakan vanha edustusauto, uusi lavajenkki, caprice paku, alfa 164, mb 180 avo mallia 56, voi niitä niin paljon että en viitsi enempää noista suomen nelipyöräisistä kuin että nyt Paraisilla mainitut.
Kuitenkin mainituista vaikka tekniikka edistynyt paljon niin mielestäni parhaat kyydit tarjosi Caprice.
Kaksipyöräisistä mopojen lisäksi muistaakseni tenere, jammu kustom joka supistettiin pojalle kevariksi ja kurit pois katsastuksen jälkeen, useita hondan xx, Road King ja vaimolla Spora.
Täällä Chiang Maissa olevat onkin jo talletettu ihailijani failiin Senssun elämä ja ajoneuvot.- Anonyymi
Höpsistä kerrassaan taas. Pappatunturi ja Saab 96 lienevät ainoat todelliset kulkuneuvot. Veljesi Hua Hinista on ladamies, jossa oli puukuulaistuin. Vastaohjauksista ja amerikkalaisista vermeistä olet haaveillut ikäsi ja lehdistä lukenut. Isoa moottoripyörää sinulla ei koskaan ole ollut, etkä edes uskaltaisi ajaa sellaisella, jos sellainen eteesi tuotaisiin. Caprice oli aikoinaan kaikkein köyhimpien "jenkkiharrastajien" suosiossa, koska niitä sai muutamalla tuhannella markalla.
Kaikki muu on silkkaa fantasiaa ja sinä olet sen monasti tunnustanut ja kertonut valheidesi johtuvan huomionkipeydestä.
Mitään Hua Hinin miestä ei ole olemassakaan, vaan yksi ja sama haaveilija olette ja sinä olet Suomessa. Toistan lupaukseni, että päräytän tonnin euroja tilillesi kun yhdelläkin valokuvalla todistat jonkin noista menopeleistäsi Chiang Main maisemissa ja päivän kuitilla tai lehdellä varustettuna.
PS: Tämä on toinen kirjoitukseni tänä viikonloppuna. Älä kuvittele että käyt täällä saman henkilön kanssa keskustelua. Olet ainoa vakipäivystäjä täällä.Kiitos rakas fanini ystävällisestä palautteestasi.
Niin mielenkiintoista että olen päättänyt tavata tämän mainitsemasi veljeni kun seuraavan kerran seudulle piipahdan. Tarkoitus onkin koska vaimollani on sopimukseensa perustuen mukava potti tiedossa tuolla suunnalla.
Noita puukuulamattoja tosiaan joskus oli ja kokeilinkin, mutta ei miellyttänyt.
Xx:llä lentokenttähuiput 275 ja tosiaankin lopetin siihen koska tuli pupu housuun.
Pitää paikkansa sanontasi Capricesta mutta mun mielestä mukavat kyydit.
Ei ole poju fantasiaa enkä ole väittämäsi tavoin mitään tunnustanut, olen sanonut kiusaavani sinua ja hyvinhän olen onnistunut koska et voi yhtä päivää elää ajattelematta minua.
Pidä anonyymi edelleen tonnisi ja jos tahdot reaalitotuutta niin pidäppä kokous vedonlyöntipöytäseurueesi kanssa.
Kyllä sinä vielä poju kuvia ja kuitteja, päivän lehtiä ja maisemia saat Kuksalla monestakin ajoneuvosta, mutta kuten olen sanonut, ruokin sinua sitten kun a-pesun tuloksissa ilmenee laantumista.
Ai että päivystäjä, sinä siis olet satunnainen palstalainen, lueppa aloitussivujen aloitukset ja ole tyytyväinen, olet mestari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171