Olit ilkeä nainen ja kiero. Puhuit pahaa takaapäin ja kuulin monesti mitä musta sanoit. Olen täällä ikävöinyt toista jo pitkään ja jostain syystä sä ilkeä ihminen kuvittelit mun sulle kirjoittavan.
Miksi sä luulet, että sua ikävöin täällä?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata mustamaalata toisia eikä olettaa, että kukaan sinua täällä oikeasti ikävöi. Jos ei selviä tunnisteita laita, sitten kukaan ei myöskään ikävöi. Joskus sitä voi kuvitella, että joku ikävöisi, vaikka niin ei olekaan.
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään mustamaalaamista ollut.
- Anonyymi
Miksi sä luulet, että hän ikävöi täällä? Mulle on joskus tällaisia syytöksiä heitetty palstalla, vaikka tulin palstalle ja ihastuin häneen paljon paljon myöhemmin. Mietipä uudelleen ikävöikö sua täällä oikeasti kukaan. Vai kuvitteletko vaan. Ja syyttelet sivullisia aikasi kuluksi.
- Anonyymi
Joskus myös jotkut kateelliset levittävät perättömiä juttuja toisista ihmisistä nostaakseen itseään jalustalle.
Ihmiset ovat hyvin kateellisia toisille.
Ei aina kannata uskoa mitä ne "pikkulinnut" "vilpittömästi" visertää.
Tämä myös huomattu. - Anonyymi
Ootko ajatellut että tietää sun käyvän täällä ja yritän saada varmuuden et sä idiootti oot täällä niin päästää muiden kans ruokiksel nauramaa sulle 😀😀 pelle.
- Anonyymi
Kiusaamista. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaamista. Säälittävää.
Rumia saa kiusata 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumia saa kiusata 🤮
No joku vois toivoa sullekin samaa, mutta kaikki ei ole noin oksettava kiusaajia.
- Anonyymi
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta 🍒🍒🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumia saa kiusata 🤮
Kuka on ruma ?
- Anonyymi
Taidatte olla henkisesti aika heikoilla kun oikein odotatte että pääsette nauramaan toiselle.
Siis mitä vattua oikeesti???
Mitä lie kiviä teidän kengässänne hiertää kun iloa syntyy tuollaisesta.
- Anonyymi
Pelkkää mustamaalamista ja katkeruutta, voi voi.
- Anonyymi
Aikuiset hiekkalaatikolla. 👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset hiekkalaatikolla. 👎
Sitähän tämä palsta on. Aikuiset hiekkalaatikolla.
- Anonyymi
Olen itsekin alkanut epäilemään, että joku/jotkut yrittävät lypsää tietoja joistakin vain päästääkseen kiusaamaan. Antakaa ihmisten ikävöidä rauhassa.
- Anonyymi
Todennäköisesti se kenen kuvittelet kaipaavasi sinua , ei ole edes käynyt täällä.
Vai onko sinulla 100% varma tieto?- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Vanhemmat miehet elävät täällä ihmeellisessä harhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Vanhemmat miehet elävät täällä ihmeellisessä harhassa.
Metrossa huomaan yksinäisiä. Ihan kuin sinä. Paitsi. Sinullahan on kortteja kädessä toisin kuin heillä.
- Anonyymi
Millä kirjaimella nainen alkaa? Uskallatko paljastaa?
- Anonyymi
No ässä tietenki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827