Sininen pölläys

Anonyymi

Pösö 1.4 vti pölläyttää siniset sauhut kuumalla koneella esim liikennevaloista lähtiessä. Ei kylmänä. Eikö ohjurinkumit pöllyttäisi kylmänäkin. Jos öljy/ männänrenkaat olisi jumissa niin sauhuttaisiko se jatkuvasti. Osaisiko joku neuvoa.

11

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Baijerin teknikkaa, karvalakki kuutioilla siksi pöllyttää!😂🤣😭

      • Anonyymi

        Ai no niin onkin. Eipä täs muuta sitte helvetin valopää


    • Anonyymi

      Samaa minun samanlaisessa autossani, vaikka mittarissa vasta 520 tuhatta km. Ohjurikumien vaihto vaatisi koko koneen purkamisen eikä siinä ole mitään järkeä. Ajan niin kauan, että katsuri kieltää ajamisen.

      • Anonyymi

        Miksi ohjurikumien vaihto autossasi vaatii "koko koneen " purkamisen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ohjurikumien vaihto autossasi vaatii "koko koneen " purkamisen ?

        Siksi, että venttiilikoneisto on kiinni kansipulteilla. Eli kansi irti, palasiksi, kumit vaihtoon ja kaikki kasaan. On turhan työläs homma!
        Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että venttiilikoneisto on kiinni kansipulteilla. Eli kansi irti, palasiksi, kumit vaihtoon ja kaikki kasaan. On turhan työläs homma!
        Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.

        Muutaman tunnin homma...painetta syötetään vaan sisään sillen itse vaihdoin ei kyllä pösö<< ja taas pelittää hyvin:) sillen ne korjaamollakin tekee mitä purkaa menee paljon aikaaaaaaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että venttiilikoneisto on kiinni kansipulteilla. Eli kansi irti, palasiksi, kumit vaihtoon ja kaikki kasaan. On turhan työläs homma!
        Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.

        ei venttiili koneisto ole kansipulteilla kiinni ,jaa se sininen savu vaikeampi juttu .valkoinen savu olisi kyllä helppo paavi on silloin valittu mutta mutta sininen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että venttiilikoneisto on kiinni kansipulteilla. Eli kansi irti, palasiksi, kumit vaihtoon ja kaikki kasaan. On turhan työläs homma!
        Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.

        vedä vaan ilman kumia,tuntuu paremmalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman tunnin homma...painetta syötetään vaan sisään sillen itse vaihdoin ei kyllä pösö<< ja taas pelittää hyvin:) sillen ne korjaamollakin tekee mitä purkaa menee paljon aikaaaaaaaaaa

        Vaan kun ei ole sitä paineilmaa käytettävissä. Eikä se yksinään auttaisikaan. Syy selviää, kun katsot sinne venttiilikopan sisälle.


    • Anonyymi

      Eiks toi vti oo lyhenne.....

    • Anonyymi

      No kumit vaihettu rakkineeseen ja ei vaikutusta. Voiko jumiutuneet männän/öljyrenkaat aiheuttaa samaa oiretta kun yleensä ohjurinkumit. Tyhjäkäynnin jkl kiihdyttäessä pölläyttää kunnon siniset savut. Luulisin et tossa tapauksessa savua tulisi koko ajan. En tiiä, mutta äKyrvänsyylä vehkeen ostin ja kyllä vituttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe