Pösö 1.4 vti pölläyttää siniset sauhut kuumalla koneella esim liikennevaloista lähtiessä. Ei kylmänä. Eikö ohjurinkumit pöllyttäisi kylmänäkin. Jos öljy/ männänrenkaat olisi jumissa niin sauhuttaisiko se jatkuvasti. Osaisiko joku neuvoa.
Sininen pölläys
11
207
Vastaukset
- Anonyymi
Baijerin teknikkaa, karvalakki kuutioilla siksi pöllyttää!😂🤣😭
- Anonyymi
Ai no niin onkin. Eipä täs muuta sitte helvetin valopää
- Anonyymi
Samaa minun samanlaisessa autossani, vaikka mittarissa vasta 520 tuhatta km. Ohjurikumien vaihto vaatisi koko koneen purkamisen eikä siinä ole mitään järkeä. Ajan niin kauan, että katsuri kieltää ajamisen.
- Anonyymi
Miksi ohjurikumien vaihto autossasi vaatii "koko koneen " purkamisen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ohjurikumien vaihto autossasi vaatii "koko koneen " purkamisen ?
Siksi, että venttiilikoneisto on kiinni kansipulteilla. Eli kansi irti, palasiksi, kumit vaihtoon ja kaikki kasaan. On turhan työläs homma!
Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, että venttiilikoneisto on kiinni kansipulteilla. Eli kansi irti, palasiksi, kumit vaihtoon ja kaikki kasaan. On turhan työläs homma!
Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.Muutaman tunnin homma...painetta syötetään vaan sisään sillen itse vaihdoin ei kyllä pösö<< ja taas pelittää hyvin:) sillen ne korjaamollakin tekee mitä purkaa menee paljon aikaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.ei venttiili koneisto ole kansipulteilla kiinni ,jaa se sininen savu vaikeampi juttu .valkoinen savu olisi kyllä helppo paavi on silloin valittu mutta mutta sininen.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä tietoinen ohjeista, millä kumit voisi vaihtaa kansi paikallaankin, mutta se se vasta työläs on ja epäonnistumisen riski on liian suuri. Jos jotain menee pieleen, niin se kansi on joka tapauksessa irrotettava.vedä vaan ilman kumia,tuntuu paremmalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman tunnin homma...painetta syötetään vaan sisään sillen itse vaihdoin ei kyllä pösö<< ja taas pelittää hyvin:) sillen ne korjaamollakin tekee mitä purkaa menee paljon aikaaaaaaaaaa
Vaan kun ei ole sitä paineilmaa käytettävissä. Eikä se yksinään auttaisikaan. Syy selviää, kun katsot sinne venttiilikopan sisälle.
- Anonyymi
Eiks toi vti oo lyhenne.....
- Anonyymi
No kumit vaihettu rakkineeseen ja ei vaikutusta. Voiko jumiutuneet männän/öljyrenkaat aiheuttaa samaa oiretta kun yleensä ohjurinkumit. Tyhjäkäynnin jkl kiihdyttäessä pölläyttää kunnon siniset savut. Luulisin et tossa tapauksessa savua tulisi koko ajan. En tiiä, mutta äKyrvänsyylä vehkeen ostin ja kyllä vituttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765