Kirjoitan tähän, koska en tiedä mihin muuallekaan, kun toisessa keskustelussa vain tuli pilkka kommentteja.
Olen ollut tyttöystäväni kanssa noin kaksi vuotta ja puoli vuotta sitten muutimme yhteen. Ongelmana on läheisyys ja seksi. Hän kertoi jo alkuun, että ei pidä lääppimisestä, eikä ole sellainen kainalossaolija. Hän ei myöskään koskaan kerro itse, että rakastaa tai halua mitään läheisyyttä tai seksiä. Aina seksi tapahtuu minun aloitteestani ja sitä saan "vonkua" kuukausia ennen kuin mitään tapahtuu. Tiedän,että hänellä on ollut jotain pientä säätöä joskus jonkun naisen kanssa ja sanookin, että välillä on aikoja jolloin ei vain pysty olla mun (miehen) kanssa. En tiedä johtuuko se siitä, sen kuvan vain olen saanut.
Seksiä meillä on varmaan vain max 4krt vuodessa, jos hyvin käy. Nyt hän puhui kuitenkin haluavansa lapsen, mikä tuntuu ristiriitaiselta minusta. Mitä teen? Itsetuntoni on aika alhaalla tämän takia.....
Jos puolisoni on bi niin onko tämä silti ns.normalia käytöstä suhteessa?
En tiedä mitä teen....
4
67
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin, että pistä suhde poikki ja etsi toimivampi suhde. Ei tuossa järkeä ole itseään kituuttaa.
- Anonyymi
Lapsen hankkiminen ei asioita ainakaan helpommiksi tai yksinkertaisemmiksi tee. En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta lähtökohtaisesti kyllä miettisin lähtöä parisuhteesta tai uudenlaista järjestelyä (avoin suhde), mikäli tosiaan on tuollaista. Tästä ainakin saa kuvan, että haluaisit naista huomattavasti enemmän seksiä. Vertailuksi, mun vähäseksisimmässä parisuhteessani seksiä oli n. kerran viikossa, ja nykyisessä jo melko pitkään jatkuneessa sitä on joka päivä.
- Anonyymi
Olen 27-vuotias mies, tyttöystäväni samanikäinen.
Itse olen hetero, mutta hän bi. Olen ollut käsityksessä, että silloin voi kumpaan sukupuoleen vain rakastua ja seurustella yms, mutta onko sitten sillä suuntauksella tekemistä tämän asian kanssa, että jotenkin enemmän pitäisi naisista? En silti oikein ymmärrä......
Olen itse bi seksuaalinen ja en kyllä miehen kanssa ole käyttäytynyt noin päinvastoin. Kannattaa ottaa puheeksi ihan rohkeasti kun se sinua mietityttää mikä on homman nimi ☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132950
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2631460Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983