Niin aika masentava Juhannus tulossa. Yksin juon. Ei ole kavereita. Eikä tyttöystävää. Haluaisin naisen,mut ei niitä oikee kiinnosta.
Aika masentava juhannus tulossa.
15
194
Vastaukset
- Anonyymi
Mitää järkee ees elää jos elämä on paskaa. Oon pienitulonenki. En omista hienoa autoa. Oon aina yksin kotona tai lenkillä
- Anonyymi
Turhaa se on tänne mitää kirjottaa ei ihmisiä kiinnosta tällänen paska ihminen.
- Anonyymi
Välil tuntuu miks oon ees olemas ku elän yksin. Ja oon yksin aina. Tekis mieli vetää pään täytee viinaa.
- Anonyymi
Aloita siitä että mietit miksi olet aina yksin. Mistä se johtuu, onko se oma valinta tai oletko ujo tai jotain muuta.
Eikä se määritä ihmistä mitä hänellä on tai ei ole. Ei tarvitse olla hienoa autoa tai mitään muutakaan hienoa tai kallista.
Kalliita tavaroita omistavalla, rikkaammalla ihmisellä saattaa olla ongelmana sekin kun löytää toisen ihmisen lähelleen niin ei välttämättä voi tietää välittääkö toinen oikeasti hänestä vai hänen rahoistaan, tai hienosta autosta tms.
Ihmiseen kannattaa tutustua aitona ihmisenä, ei esim. sen mukaan mitä hän omistaa.
Myös se kun on paha olo ja masentaa, ei parane juomalla pään täyteen.
Et myöskään kirjoita mitään itsestäsi eli ei voi yhtään tietää mistä mahtaisi johtua tuo ettei ketään kiinnosta, kuten kirjoitit.
Oot varmaan kuitenkin ihan hyvä tyyppi. Sen huomaa jo siitä kun osaat kertoa tunteistasi mikä masentaa.- Anonyymi
No emmä tiedä. tuntuu et kaikilla on omat kaverit ja mä oon aina yksin tuola lenkillä oon sitä jo tehny tosi kauan, mulla oli tyttöystävä mut hän jätti mut ja ei ees halua olla kaveria, mä oon tosi jääny yksin, oon halunnu tyttöystävää. kavereitaki olis kiva saada, oon tosi masentunut en jaksa tätä enää, mulla on vaan äiti ja sitä nään usein, muuten oon yksin ja on paha olla.
- Anonyymi
Olen masentunut ja aika ujo, en ole hirveesti tehnyt töitä niin en oo saanut kavereita, nyt sain töistä kaverin, mut hän ei oo ottanu yhteyttä ja on feidannu mut ja paskaako tässä. niinku ei mulla ole ketään. oon ihan yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen masentunut ja aika ujo, en ole hirveesti tehnyt töitä niin en oo saanut kavereita, nyt sain töistä kaverin, mut hän ei oo ottanu yhteyttä ja on feidannu mut ja paskaako tässä. niinku ei mulla ole ketään. oon ihan yksin.
Aika rauhallinen vähän ujo tyyppi, liikun paljo ihmisten ilmoilla mutku tuntuu ettei mua oo ees olemas, kaikilla omat seurat jutut, mä en pääse mihkää porukkaa, alkanu niin jo mitta olee täynnä tätä paska elämää..
- Anonyymi
vittuako valitat tee jotakin...
jokainen löytää akan jos haluaa...- Anonyymi
No ei löydä ku ei vittu kelpaa, ei tuu tinderis osumia ja mikä noita vitun ämmiä risoo...
- Anonyymi
Oon tehny asialle. Lenkkeilen. Kuntoilen. Oon juonu vähempi alkoholia. Pyytänt naisia treffeille. Muttakun ei ne lähe...
- Anonyymi
Joo ne naiset on vähän semmosia nykypäivänä.
- Anonyymi
Mutta mitä sulla on naiselle tarjottavana? Miten sä teet naisen onnelliseksi? Mitä itse toivot naiselta? Mietipä näitä!
- Anonyymi
No en tiedä näillä mennään elämä. En tiedä musta ei pidetä vaa ihmisenä ja sama se mitä yrittäis. Oon saanut vähä apuaki. Naiset ei vaa koskaa vastaa ja halua ollenkaa keskustella niillä on saatana onat kaverit oon juhannuksenki yksin
- Anonyymi
Niitä ei vaa oikee kiinnosta... töissäki koen olevani ulkopuolinen... rahan takia nyt toistaseks sinne menen...
- Anonyymi
Naiset tykkää vankila kundeista. Olisko susta semmoseksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774