Tule mukaan

Anonyymi

Hei. Tulin kertomaan ilosanomaa. Jeesus palaa pian hakemaan omansa, jos haluat taivaaseen Jeesuksen luo on sinun pyydettävä syntejäsi anteeksi Jumalalta, kadu niitä, ja tee parannus. Usko ja luota Jeesukseen, sillä hän kuoli sinun syntiesi tähden jotta olisit vapaa. Mistä sitten tunnistat että olet Jumalan lapsi? Jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen lihaan tulleeksi, on Jumalasta ja jokainen henki, joka ei tunnusta on antikristuksen henki. Puhun siunausta jokaisen henkilön ylle joka tämän lukee ja rukoilen että edes joku pelastusi tämän viestin kautta, Amen. Ylistys ja kunnia Herralle.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivaassa sitten.
      Maanpäällä salolaisten asioita hoitaa parhaiten kansanedustaja Mikko Lunden.

      • Anonyymi

        lunteeni ja sen puolue on pienen ihmisen puolella.


    • Anonyymi

      Minne saa maksaa, ei pelastus ilmaiseksi tule.

      • Anonyymi

        Aloittajalla on meneet puurot ja vellit sekaisi.
        Kirkollisvero ja puolueen jäsenmaksu on kaksi täysin eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on meneet puurot ja vellit sekaisi.
        Kirkollisvero ja puolueen jäsenmaksu on kaksi täysin eri asiaa.

        lunteeni maksaa jäsenmaksun kummallekin yhdistykselle,
        pysyy suhteet joka suuntaan.


    • Anonyymi

      Livets Ord: meille kelpaa raha ja osakkeet. Lahjoita nyt ennen kuin on myöhäistä

      • Anonyymi

        Jonkunlaista hurskautta on sekin kun jakaa makkaraa ilmaiseksi, jopa kuusjokelaisillekin.
        vaikka taisi lunteenilla olla joku muu taka-ajatus, kuin taivaaseen pääsy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkunlaista hurskautta on sekin kun jakaa makkaraa ilmaiseksi, jopa kuusjokelaisillekin.
        vaikka taisi lunteenilla olla joku muu taka-ajatus, kuin taivaaseen pääsy.

        eiköhän lunteeni tunne olevansa taivaassa, kun istuu kravatti kaulassa eduskunnan takapenkillä.


    • Anonyymi

      Psykiatrian osastolta löydät apua mielikuvitus olentoihin uskomiseen

    • Anonyymi

      ja, muista että vaikka minulla on mielialanvaihteluita, olen silti kaverisi aina vaan,
      vaikka et juurikaan pitäisi minuun yhteyttä.

      ja, vaikka tuo edellä oleva tuntuu uskomattomalta roskalta, se on täyttä totta, mistä jotkut ihmiset eivät pidä minusta, kun puhun näitä totuuksia.

    • Anonyymi

      Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Sanoisinko minä muuten teille, että menen valmistamaan teille asuinsijaa? Vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, minä tulen takaisin ja otan teidät luokseni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. (Johannes 14:1-3)

      Eli Jeesuksen tuleminen on erittäin lähellä. Rukoilen että tekisitten parannuksen ja kääntyisitte synnin tieltä, nyt on aikaa enää hyvin vähän. Minä odotan innolla Herran paluuta, toivon että pääsen mukaan ylösottoon, toivon myös että myös moni teistä tulee mukaan. Ei muutakuin siunausta teille ja öitä vaan :)

      • Anonyymi

        Oletko näitä maanpäällisiä asioita ajatellut.
        Kunnallisvaalit ensi vuonna, lunteeni ehdolla.


    • Anonyymi

      Jeesus tulee takaisin, luotettavien lähteiden mukaan nähty jo Riihimäellä!

      • Anonyymi

        lunteenin mielrestä edelline hyvin mautonta.
        Asioihin piyää suhtautua vakavasti, niin taivasnatkaan kuin kaupunginvaltuustoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lunteenin mielrestä edelline hyvin mautonta.
        Asioihin piyää suhtautua vakavasti, niin taivasnatkaan kuin kaupunginvaltuustoon.

        tuli vähän pianovirheitä edelliseen kirjoitukseen, meillä alkoi eduskunnassa loma, tuli vähän otettua poikien kanssa


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe