Alle arvostelun

Anonyymi

Todellakin, alle arvostelun on Suomen ministereiden käytös, tarkoitan Marinia ja Andersonia. Nauretaan kun jollakin edustajalla on lukihäiriö ja a.o. korjaa sanan puheessaan kun huomasi itse virheen yhdessä sanassa.
No nämä kaksi Andersson ja Marin tirskumaan ja naureskelemaan sanavirheelle. Joten ovat kaikella tavalla alle arvostelun alapuolella.
Eivätkö he edes osaa hävetä?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pesusi tukkansa se Andersson ja vaatteetkin kaipaisi siistimistä, samoin molempien suuvärkit. Kumpukun jakelee Suomen veronmaksajien rahaa kaikelle maailmalle ja häpöttää mantraa Suomen velvoitteidta ja marujen elättämisestä velkarahalla.

      • Anonyymi

        opettele kirjoittamaan oikeata suomenkieltä


      • Anonyymi

        Persu yrittää käyttää kaikki millä iskeä! Mitätön tapaus ja Harkimokin
        "uhriutuu" herkäsi julkisuutta hakiessaan.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt kyseistä tapahtumaa ollenkaan joten en voi sitä kommentoida. Mutta väsyneenä minua naurattaa ihan kaikki tyhmätkin tapahtumat ympärillä ei sille mitään voi vaikka ei edes siis haluaisi nauraa jollekin tyhmälle asialle.Että kai se om vähän vaan sellaista kyllästyneisyyttä ja väsynyttä nauramista jos noin tyhmälle asialle ovat nauraneet,inhimillistä ehkä jotenkin?.Itseäni hävettää kyllä vieläkin joku 15 vuotta vanha asia kun sen aikainen minua nuorempi yliopisto opiskelija joka oli kyllä tietenkin ihan ulkoisesti aikainen sen ystävänsä kanssa niin ensiksi alkoivat naureskella tai tirskahdella yliopisto opettajan pakonomaiselle välisanan käytölle jota tuli yhden tunnin aikana melkoisen paljon sitä välisanaa. Niin ihan hyvin mulla piti pokka pitkän aikaa tunnin alusta mutta kun pari kertaa olivat tirskahtaneet luennoijan välisanan tultua niin en tiedä mikä oikein tuli kun mullakin pääsi selvä nauru sen yhden välisanan käyttönsö jälkeen ja minä Olin kuitenkin vahempi noita kahta aikuista tirskahtelijaa mutta en tajua miten se nauru vaan tuli yhtä äkkiä ei pystynyt pidättämään vaikka en olisi halunnutkaan nauraa?.Mutta tietenkin luennoija katsoi loukkaantuuneena jo sitten ympärilleen ja ehkä meihinki että onneksi se minun nauru jäi sitten jo siihen mutta sitä en enää muista että lähtivätkö ne kaksi eniten nauranutta sieltä luennolta pois vai saivatko sitten lopulta its pidätettyä nauruaan. Mutta jäi itselle nolo muisto naurahtamisestani,ne kaksi muuta taisivat olla sen verran koviksia että eivät siitä toiselle nauramisesta mitään edes välittäneet eivät kaikki kun ole vaan samanlaisia että edes nolostuosivat moisesta ollenkaan.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen yliherkkyyttä on yhä "hävetä" 15 v sitten tapahtunutta täysin luonnollista naurahtamistaan asiassa, joka oli huvittava?

        Itse nauran huvittavuuksille mielelläni, enkä ole koskaan pahoittanut mieltäni, jos jokin ominaisuuteni herättää muissa hilpeyttä, päinvastoin!

        Tietysti tekemällä tehty pilkkanauru on aina rumaa kuulla/lukea, kohdistui se sitten kehen tahansa.


    • Anonyymi

      Aloittaja lienee joku hermpromahduksen saanut persu, joka kadehtii hallituksen
      menestystä ja joka jaksaa jauhaa
      60 , 70 ja nyt 80 palstallakin samaa pahansuopaa hallituksen mollaamista.
      Aika lapsellista jo ilmeisen iäkkäältä ihmiseltä,
      mutta joka on lapsentasolla ja henkisen tasapainonsa menettänyt.

      • Anonyymi

        Arvoisa,
        Anonyymi, 15.6.-20 klo 08.36

        Aivan puskasta juttusi vetäsit, olen 70v ikäinen ja vielä aktiivisesti työ elämässä siis omaa leipääni syön. Sinun laulujasi arvoisa kirjoittaja (klo 8.36) --EN TODELLAKAAN LAULA ! KUINKAS SINÄ ?

        On todella kaiken käyttäytymisen alapuolella k.o. ministerien käyttäytyminen ehkä he luulevat olevansa Jumalia kaiken yläpuolella olevia, antaneet tai määränneet : nyt on Jumalan pidettävä vapaa päiviä, sillä olemme me kaksi,- A & M, kaiken yläpuolella olevia, kaiken osaavia tietäviä ämmiä!!!!!

        Ei se ole herkkua kenellekään olla hiukan puutteeellinen, myönnän tällaisen ivailun-pilkan kohteeksi joutuminen ja vielä eduskunnan istunnossa, on erittäin epäkorrektia pilkan kohteeksi maalaaminen. Luulivat olevansa pilkan - ivailun mestareita mininstereinä, A & M.
        Mutta toisen pilkkaaminen osuu usein hyvin vahvasti pilkkaajien omaan nilkkaan.

        Vaaleissa epävakaa toimintanne - käyttäytymisenne punnitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa,
        Anonyymi, 15.6.-20 klo 08.36

        Aivan puskasta juttusi vetäsit, olen 70v ikäinen ja vielä aktiivisesti työ elämässä siis omaa leipääni syön. Sinun laulujasi arvoisa kirjoittaja (klo 8.36) --EN TODELLAKAAN LAULA ! KUINKAS SINÄ ?

        On todella kaiken käyttäytymisen alapuolella k.o. ministerien käyttäytyminen ehkä he luulevat olevansa Jumalia kaiken yläpuolella olevia, antaneet tai määränneet : nyt on Jumalan pidettävä vapaa päiviä, sillä olemme me kaksi,- A & M, kaiken yläpuolella olevia, kaiken osaavia tietäviä ämmiä!!!!!

        Ei se ole herkkua kenellekään olla hiukan puutteeellinen, myönnän tällaisen ivailun-pilkan kohteeksi joutuminen ja vielä eduskunnan istunnossa, on erittäin epäkorrektia pilkan kohteeksi maalaaminen. Luulivat olevansa pilkan - ivailun mestareita mininstereinä, A & M.
        Mutta toisen pilkkaaminen osuu usein hyvin vahvasti pilkkaajien omaan nilkkaan.

        Vaaleissa epävakaa toimintanne - käyttäytymisenne punnitaan.

        Syö toki rauhassa leipäsi, mutta et vuodattaisi enää noin vääristyneitä viha-ajatuksia ministereistämme !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö toki rauhassa leipäsi, mutta et vuodattaisi enää noin vääristyneitä viha-ajatuksia ministereistämme !

        Olisiko toivottavaa arvoisilta naisministereiltä jakkupukuun pukeuminen, myös kampauksen uudelleen arviointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvoisa,
        Anonyymi, 15.6.-20 klo 08.36

        Aivan puskasta juttusi vetäsit, olen 70v ikäinen ja vielä aktiivisesti työ elämässä siis omaa leipääni syön. Sinun laulujasi arvoisa kirjoittaja (klo 8.36) --EN TODELLAKAAN LAULA ! KUINKAS SINÄ ?

        On todella kaiken käyttäytymisen alapuolella k.o. ministerien käyttäytyminen ehkä he luulevat olevansa Jumalia kaiken yläpuolella olevia, antaneet tai määränneet : nyt on Jumalan pidettävä vapaa päiviä, sillä olemme me kaksi,- A & M, kaiken yläpuolella olevia, kaiken osaavia tietäviä ämmiä!!!!!

        Ei se ole herkkua kenellekään olla hiukan puutteeellinen, myönnän tällaisen ivailun-pilkan kohteeksi joutuminen ja vielä eduskunnan istunnossa, on erittäin epäkorrektia pilkan kohteeksi maalaaminen. Luulivat olevansa pilkan - ivailun mestareita mininstereinä, A & M.
        Mutta toisen pilkkaaminen osuu usein hyvin vahvasti pilkkaajien omaan nilkkaan.

        Vaaleissa epävakaa toimintanne - käyttäytymisenne punnitaan.

        Aloittajalle. Onko tuo esittelysi" Persujen ajatuspajasta"? Kas kun
        tänne eksyit "valistamaan." Et edes ole tutustunut hyökkäämääsi
        tapahtumaan. Siinä nyt ei mitään kovin erikoista tapahtunut.
        No...persu on persu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko toivottavaa arvoisilta naisministereiltä jakkupukuun pukeuminen, myös kampauksen uudelleen arviointi.

        Tää oli aamun toiseksi paras.
        Minä toivoisin enemmän joustofarkkuja ja mitä kampaukseen tulee, rastatötteröitä päälaella a la meidän Amanda Lind
        https://static-cdn.sr.se/sida/images/110/3399744_2048_1152.jpg


    • Anonyymi

      Aloittaja on menettänyt arvostelukykynsä. Aloitus on alle arvostelun,

    • Anonyymi

      Olen täysin samaamieltä kyseisestä asiasta!
      Ministeritasolla tulisi sentään osata käyttäytyä, mutta kun ei ole paljon annettu, ei voi paljoa vaatia!

      • Anonyymi

        Politiikka on mitä on, toivotaan että he tekevät hyviä päätöksiä.

        Ei minulla muuta.


      • Anonyymi

        Satuitko lukemaan heidän anteeksi pyyntönsä, missä he kertoivat naurunsa aiheen?

        Tuota voisi melkein verrata, jos samaan aikaan joku pieraisisi ja nauru pääsisi toisilta hieman väärään aikaan, jonka puhuja voisi tulkita hänelle nauramisesta.

        En viitsi tässä toistaa sitä vanhaa vitsiä, jossa kirkossa kuiskailijat huutelivat toisilleen "uutisia" urkujen soidessa, joten joutuivat huutamaan toisilleen. Sitten se viimeinen sanan kuuli koko kirkkoväki, kun urkujen soitto loppui!???????Se sana`?


    • Anonyymi

      Millainen tämä kuohuttava tapaus on ollut ja koska? Emme me muuta voi mitenkään osallistua tähän loanheittoon, kun emme tiedä aihetta.
      Pian pian kertomaan, mistä on kymysys.

      Mkr.

    • Anonyymi

      Harkimo (ruotsi äidinkieli) sanoi vahingossa valmistuslaki kun tarkoitti valmiuslaki.

      • Anonyymi

        On siis rasismia pilkata ihmistä äidinkielen taustan mukaan. Anderssonkin on ruotsinkielinen, ja se näkyy koko ajan esim. vääränä intonaationa. Marin taas toistaa samaa mantraa kansainvälisistä sopimuksista ja ihmisoikeuksista, ei sano oikeasti yhtään mitään eikä vastaa kun kysytään.


    • Anonyymi

      Ahaa, ja sen vuoksi on meillä oikeus keskustella ministerin tukanpesusta.
      Sehän kyllä sopii.

      Mkr.

    • Harkimon vahvin kieli ei liene suomi. Lipsahdus ei todennäköisesti johdu lukihäiriöstä vaan monikielisyydestä. Lukihäiriö on vain sellainen standardivastaus kaikkiin pieniin kielellisiin lipsahduksiin. Lukihäiriöön kuuluu olennaisesti kirjainten paikan vaihtaminen ja sen sellaista, nyt oli vai huolimattomasti luettu.
      Kärpäsestä tehty härkänen. Jos ministeri naurahti, hän pyysi myös anteeksi.
      Nipottamista pahimman kaavan mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe