Punapäinen rvani ja ponihäntä-poju,osa 2.

Anonyymi

..rva-ladyni suuteli minua kiihkeästi ja kaivoi kaluni esiin alkaen runkata -miten kiimassa nainen voi ollakaan katseen perusteella mitä hänen ilmeensä kertoi kun hän katsoi vuorenperään terhakkaita kaluja vuoronperään käsissään.Kysyin hyväilyjen lomalla miltä tuntui ja hän vastasi hiljaa "taivaalliselta"-samassa poju alkoi lähestyä huippua ja rva ilmoitti ettei se ruiskia vaan hän haluaa sen syöksyn itselleen omistaa,niinpä hän lopetti vatkaamisemme ja otti skumppapullosta pitkän kulauksen...riisuen itsensä jäi päälle jäivät vain verkkosukat ja sukkanauhat.Hän asettui selälleen isoon sänkyyn viittasi pojun tulemaan lähemmäksi ja pyysi tätä tyydyttämään itsensä hänen nähtensä kun yritin hyväillä rvaani pimpsasta hän vei käteni pois sanoen"ette te miehet aina ymmärrä meitä naisia"niinpä minä sain imeä ja puristella täyteläisiä rintoja ja suukotella rvaani eri puolille vartaloa.Rva voihki ja poju hänen edessään runkkasi ja vapisi...rva pyysi pojua lähemmäs..ihmettelin jos ei halunnut kalua sisäänsä.Pojun vatkaaminen alkoi olla rajua ja rvani pyysi että voitko laueta päälleni yhtäaikaa-ilmoita sit kun sulta tulee...poju änkytti jotain ja kohta koitti varsinainen ilotulitus kun poju spermaa lensi rvani naamalle,rinnoille ja vatsan päälle-rvakin sai orgasmin ja päästi äännähdyksen ja olin???-Rva hieroi rivon ihanasti pojun spermaa näinneihinsä ja hellästi ottaen sitä sormiinsa ja hieroen häpykumpuaan-se kiihoitti minua ja rva alkoi nuolla kaluni vartta kääntäen minut selälleen ja nostaen takapuolensa pystyyn pojun jäädessä spermaa sykkivän kalun kanssa taakse.Rva imutti kaluani ja pyysi pojua hyväilemään pakaroitaan-sitä oli ihanan kiihottava katsella sviitin seinäpelistä,eikä aikaakaan kun pojulla oli kulli taas kattoa kohti ja hän oli hölmistynyt mitä pitäisi tehdä?-Rva kehotti pojua leikkimään sormilla ja kokemattamana rvani neuvoi pojua työntämään sormen vain osaksi sisään löytämään klitoriksen näppylän ja hieromaan ees-taas ja pyörittämään hellästi sormeaan.Rva oli taas punatukkaisena liekeissä ja katsellessaan välillä taaksepäin hän totesi "mikä ihan nuori mulkku".-Niinpä tein vuorostani aloitteen nousin ja kerroin etten ole bi mutta nyt tuotetaan rvalle kunnon orgasmi.Rva oli sukkanauhoinensa takapuoli ylhäällä seksikäs näky kun pojun kalu osoitti kohti kattoa...poju oli hölmönä.Kehotin pojua työntämään kalunsa terskan vain rvan häpyhuulille ja otin kalunvarressa kämmenellä kiinni niin ettei hän voinut työntyä koko pituudelta sisään-rva ulisi ja hänen sormensa puuhasivat myös klitoriksessa-rva anoi minua lopettamaan jotta poika voisi työntyä pohjaan asti koska hän halusi tuntea ohuen pitkän kalun sisäänsä...hänen pillunsa maiskutti joka työnnällä ja tiesin hänen olevan valmis mihin tahansa...otin käteni pois ja näytin pojulle että anna palaa ja poju nappasi rvan-ladyn pakaroista kiinni ja rynkytti kunnolla ja rvani huusi "pane mua kunnolla ja kovaa".Sitä oli mukava katsella kun rva välillä katsoi runkkaamistani,poju kertoi taas olevansa "tulossa" ja rva myönsi silmät ummessa samoin-pyytäen ruiskuttamaan sisälleen kaiken...pojulta ja rvalta tuli yhtä aikaa ja rva kouristeli orgasmeissaan-niinpä toteutin pitkän haaveeni ja työnsin pojun pois ja työnsin äkkiä oman kaluni rvan pilluun-sen perse kouristeli orkussaan ja en meinannut päästä työntymään sisään koska pillu oli jännityksessä...rva sanoi et voi työntyä vielä mutta se vain kiihotti lisää otin pakaroista kiinni ja työnnyin väkisin sisään minun kalua tervehti tiukka kouristeleva pillu mutta ihanan pehmeä ja liukas...laukesi ja rva taisi pyörtyä nautinnosta ja huppelista...Lepäsimme ja päätimme pojun kanssa googlettaa mistä naisenvG-piste löytykään ja rva-lady näytti rivon seksikkäälle koska spermaa oli sukissa-sukkanauhoissa.Sitten herätimme hänet pussailulla ja viritimme hänet shavsukseen hän ei vastustellut kun annoin hänelle skumppapullon ja laitoimmen pyyhkeen alle laitoimme geeliä ja aloimme ajaa karvoja hellästi-alussa rva vastusteli mutta pojun epämääräiset kokemattomat hyväilyt tekivät tehtävänsä ja kateellisena katsoin kuinka rva oli taas hyväilemällä saanut pojun kalun pystyyn.Pillu pestiin ja voi kuinka ihanan seksikäs posliini-pilluinen punapäinen rvani oli kun poju aloitti harjoittelemaan suulla naiselle orgasmien tekemistä....

2

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja siinäpä tuli jälleen otteita isojoen poikien lehdestä höhöhöö

      • Anonyymi

        Tumputtajia lienee kyrsii kun ei ylety omaan reikäänsä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe