Vaihtolava/loka/maansiirto työt kokemuksia.

Anonyymi

Oon ajellu pk seudulla jakaria vuosia, alkaa olla hommien vaihto edessä.
Ois kiva päässä ajamaan muutakin onko foorumilaisilla kokemuksia: vaihtolava/loka ja maansiirto hommista?

Oppiiko hommat helposti?
Minkalaista hommaa on?
Onko miten ykstoikkosta?
Työpäivät on pitkiä sen tiedän jakarin puikoista.
Soitin yhtee vuokrafirmaa mut ois hyvä että ois kokemusta ees vähäse muustäki ku jakohommasta.
Kiitos paljon.

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo.............. Kiva olisi sitä ja tätä. Jakarin ajo on mahtavaa hommaa varsinkin pääkaupunkiseudulla. Jos on vähänkin pelimies niin kyllä on upeat markkinat naisrintamalla jos on todellinen mies ja osaa handlata hommat kotiin. No juu jos on halukkuutta päästä loka-alalle niin siellä on se tietty porukka ja vaihtuvuus on 0%.
      Lokahommissa pitää olla todella hyvä terveys ja vastustuskyky kaikille pöpöille sillä kuski totaalisesti laskeutuu paskan keskelle. Kun paskakaivo jossa on pumppu on pysähtynyt jostain syystä ja kaivo on täyttynyt yli niin kuski kirjaimellisesti lasketuu paskan keskelle sinne kaivoon paskan keskelle.Siinä ei mietitä meneekö haalarit paskaan vaan sinne mennään. Se on tekemisen meininki kun tosi on kyseessä. Minä kun en ole "paska" alalla en osaa sanoa saako selaisesta työtehtävästä jotain erityiskorvausta. No sitten mennään ihan toiseen ääripäähän eli vaihtolava ajotehtävien pariin. Ihan hyvä homma,mutta jos hyvin harvoin haetaan vaihtolavakuskia niin hakijoita on satoja.............. niin jos meijeriin haetaan kuskia on hakijoita tasan 0 . Joten kannattaa pysyä siellä jakari puolella ja napata sieltä joku upea daami ihan siinä työn ohessa. Näin on.

      • Anonyymi

        Hyvä meininki. Edellinen kirjoittaja pääsi vauhtiin ja hyvä niin. vaikka olisi tuo daami jo omasta takaa niin kuten edellinen kirjoittaja mainitsi niin siirtolava duunit menee puskaradion avulla eli ei tule julkiseen hakuun. Sitten tämä lokakaivo ala se on haastava ala ja ne miehet jotka kestävät paskan haistamisen ovat niin vannoituneet ja sinne löytyy harvoin uusia duunipaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä meininki. Edellinen kirjoittaja pääsi vauhtiin ja hyvä niin. vaikka olisi tuo daami jo omasta takaa niin kuten edellinen kirjoittaja mainitsi niin siirtolava duunit menee puskaradion avulla eli ei tule julkiseen hakuun. Sitten tämä lokakaivo ala se on haastava ala ja ne miehet jotka kestävät paskan haistamisen ovat niin vannoituneet ja sinne löytyy harvoin uusia duunipaikkoja.

        No .... kommentoin tässä tapauksessa. Ajan itse kylmätuotteita ja kun juuri tänä torstaina
        olin yhtaikaa vanhustenpalvelukeskuksessa loka-auton kanssa joka imi innolla rasvakaivoa
        haju oli niin kuvottava,että autoni tavaratilassa tämä kuvottava käry oli läsnä vielä monen tunnin jälkeen.Karmea haju ,mutta ilmeisesti tämän alan työpaikat ovat hyvin varattuja juurikin palkkauksen johdosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe