kesäkukat säästöt

Anonyymi

Kaupungin säästöt kesäkukista säästöjä näkyy minusta ei tämän kesän kukat hyvältä näytä väriä olisi saannut olla enemän valkoisia ja keltaisia tosi pieniä noita näkyy luonnon kukissa miksi samaa laitetaa. Asemankadun kiertoliittymän kukat ei piristä yhtään. viime kesänä oli kauniimmat satamassa ei ole mitään vaan kiven ympärillä samat valkoiset päivänkakkarat oli entisen puutarhurin suunnittelua kyllä kukat loisti hyvin aiempina kesinä nyt surkean on näköistä . S-Marketin edessä on kauniita vaan näyttää kuivuvan. miksi ei ostettu kesäkukkia paikalliselta yrittäjältä vielä kilpailutettiin sen mukainen tulos tässä tuppukylässä

18

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaupunki voisi ostaa muovikukat ja laittaa ne aina alkukesästä kiertoliittymiin ja miksei kukkalaatikoihinkin? Muovikuakat kestäisi useamman vuoden ja säästöä tulisi useampana kesänä.

    • Hyvännäköisiä ovat Asemakadun kiertoliittymän kukat. Tälle kaupungille riittävät varsin erinomaisesti. 🙂 Kiitos kaikille ahkerille puutarhureille jotka tuottavat meille silmäniloa.

      • Anonyymi

        Kun oiskiin. Joka paikka rehottaa, kuin ois oltu muate. Kiramon joki suora oli niin kaunis. Nyt pöpelikkö 🤯. Ja moni muu alue rehottaa Lieksassa.
        Mene urakoimaan, tätä odotaen👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oiskiin. Joka paikka rehottaa, kuin ois oltu muate. Kiramon joki suora oli niin kaunis. Nyt pöpelikkö 🤯. Ja moni muu alue rehottaa Lieksassa.
        Mene urakoimaan, tätä odotaen👍

        Jos olisi rahaa palkata enemmän työkyreitä, mutta jos ei ole, tämä porukka ei ehdi enempään.
        Kuitenkin kukat ovat erittäin kauniita ja näyttäviä, paikat aika siistejä.
        Aina pitää jonkun valittaa, ainahan olisi parannettavaa mutta kaikki on nytkin ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi rahaa palkata enemmän työkyreitä, mutta jos ei ole, tämä porukka ei ehdi enempään.
        Kuitenkin kukat ovat erittäin kauniita ja näyttäviä, paikat aika siistejä.
        Aina pitää jonkun valittaa, ainahan olisi parannettavaa mutta kaikki on nytkin ihan hyvin.

        Vapauden puistossa on oksia puistoa rumentava törkykasat pitkiä heinikoita saattaa käärme vielä viilettää Pelaajille Liehukan lähettyvillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapauden puistossa on oksia puistoa rumentava törkykasat pitkiä heinikoita saattaa käärme vielä viilettää Pelaajille Liehukan lähettyvillä

        Ja entäs Raappanan puisto, pelkkää petäjää kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi rahaa palkata enemmän työkyreitä, mutta jos ei ole, tämä porukka ei ehdi enempään.
        Kuitenkin kukat ovat erittäin kauniita ja näyttäviä, paikat aika siistejä.
        Aina pitää jonkun valittaa, ainahan olisi parannettavaa mutta kaikki on nytkin ihan hyvin.

        olihan palkattuna pari kesää sitten somaleita, nukkuivat sittalammen nurmikolla :)


    • Anonyymi

      Elä kehtoo Nevalainen valittoo, niele tappio kuin mies!

      • Anonyymi

        Entäs raappanan puisto, pelkkiä petäjiä eikä muuta. Mutta ensi Uuutena vuotena kuulemme taas toripuheessa Määttäsen ja Kärkkäisen kannustavat puheenvuorot, osta Lieksasta ja käytä Lieksalaisia palveluja. Taidan tehdä kuten kaupunkikin ja ostan muualta.


    • Anonyymi

      On niin surkeat nuo kaupungin kukkaistutukset ja muka kukkapylväät. Hävettää sen viranhaltijan puolesta, joka meni tuttavaltaan kukat tilaamaan. Huh huh. Kukkapötikät ovat harmaata sotkua etempää katottuna.

      Pitäs nyt antaa kaupungille palautetta, jotta sama ei toistuisi ensi vuonna. Jos luoja suo, ensi kesänä on Vaskiviikot. Silloin pitäs olla Nevalaisen komiat kukat istutuksissa, jo sen kuuluisan Lieksan imagon kannalta.

      Kyllä on ikävä puutarhuri Kyllöstä. Ei hänen aikanaan puistojen istutukset kasvaneet rikkaruohoa niin kuin nyt. Ja niitä risukasoja ei näköjään saaha pois puistoista.

      • Anonyymi

        Onneksi ei vaskiviikkoa tänä kesänä risukasoja , pitkiä heinikoita, kukkaistukset olisi voinut olla värikkäämpiä ei kukkaistukset erotu joukosta . Jos Tukipisteellä kasvatetaa taimia nehän saa halvalla kuntouttava työtoiminta ja vauhdittamon riskit pierut voisi ahkerammin tehdä töitä raivata risukasat vaikka viikatteella leikata heinikkoa


      • Kyllä pitäs paikallista tuotantoa kukat olla. Sen verran pitäisi kaupungin tukea omiaan.


      • Anonyymi

        Mitenkähän kaakoo sinä niitä kahtelet kun minä lähempee katon , ihan nuo kukilta näyttää että mitee sinä valitat. Toisaalta mikä niistä Nevalaisen kukista paremman teköö?

        "kauneus katsojan silmissä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän kaakoo sinä niitä kahtelet kun minä lähempee katon , ihan nuo kukilta näyttää että mitee sinä valitat. Toisaalta mikä niistä Nevalaisen kukista paremman teköö?

        "kauneus katsojan silmissä"

        Jos nykyiset kukkaistutukset on kauniita on katsojan silmät kierot ja se on värisokea kaikenlisäksi.


    • Anonyymi

      Isäukko sano kauan sitten että elä valita jos et itse pysty parempaan. Olisikko käypänen sana tänä päivänä näille kitisijöille joille mikään ei ole hyvin. Menkää ja tehkää paremmat istutukset malliksi , eiköhän se sitten ole hyvä. Mutta niinhän se menee jotta tosipaikka kun tulee niinpä ketään ei näy eikä kuulu..

    • Anonyymi

      Päivän kysymys:
      Miksi rakkikoirat räkyttää.
      Vastaus:
      Kun ei ole mitään muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa. Kukkaistutukset ovat karseita. Puistot hoitamatta. Frisbee- kenttää ei voi käyttää, kun heinikko peittää välineet. Toivon niin, että tää kesä menis äkkiä ohi, kun kävellessä saa vain uskomattoman pahan mielen tästäkin kaupungin hölmöydestä.

    • Anonyymi

      Pitäisi homppelin olla suunnittekemassa kukka hommat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe