Matkahuolto ja Posti pakettitoiminta

Anonyymi

Liikepakettiliikenne on vaikeutunut Paraisilla . Matkahuollon jälkivaatimuspaketit vietävä itse Turkuun jos aikoo asiakkaitaan palvella ja saada tavaran lähtemään asiakkaalle. Ennen niin mutkaton toiminta on loppunut ja korjausta asiaan ei tulossa ainakaan lähiaikoina ,näin ilmoittivat kun kysyin.
Postin jälkivaatimuspaketit on samassa tilassa paketti Turkuun kun R kioski ei voi ottaa vastaan jälkivaatimuslähetyksiä. Eihän asia voi näin olla että yhtäkkiä meiltä viedään tärkeä palvelu katkolle eikä tietoa paluusta.
Kaupankäynti pikkutavaroilla , pikkuhinnoilla on Matkahuollon ja Postin toimesta lopetettu Paraisilla. Etumaksun ottokaan ei ole hyvä vaihtoehto kun tavara odottaa maksua ja asiakas tavaraa mutta eihän se näitä toimijoita kiinnosta , ainakin siltä tuntuu kun mitään ei tapahdu.

4

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän hetkinen tilanne ei palvele tavallista tilaajakaan, koska jouduin hakemaan oman pakettini Kaarinasta! Kaikkia paketteja ei kuulemma toimiteta Paraisille asti. Syynä liian suuri koko tms.

    • Anonyymi

      Kyllä hommat tehdään aika vaikeaksi, kaupungin pitäisi puuttua asiaan

      • Anonyymi

        Lainaus: " Kyllä hommat tehdään aika vaikeaksi, kaupungin pitäisi puuttua asiaan"

        Kyllä kaupungintalo on täynnä "ns. virkamiehiä" mutta ne puuhailevat siellä aivan muita asioita !


    • Anonyymi

      Tervetuloa vaan tähän postin palveluun. Meillä lähimpää postituspaikaan on 20km yhteen suuntaan. Osalle kyläläisistämme aamulehti jaetaan klo 17-19. Ja muutosta ei kuulemma ole tulossa. Että tät odotellessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe