laboratorio

Anonyymi

Koskas on poistunut Tykslabbi labrasta? Onko jossain ollut jotain mainintaa asiasta?

13

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kesäkuun ensimmäinen päivä se poistui ja mitään ilmoitusta ei missään muualla ollut kuin vain terveyskeskuksen aula infossa. Minä olin varannut labra ajan jo toukokuun puolessa välissä kesäkuun alkuun ja kun piti mennä kokeisiin niin kappas eipä enää voitu testejä ottaa kun tykslabbia ollutkaan. Koko touhu aivan surkeaa siellä terveyskeskuksessa. Mitään ei ilmoitettu edes niille kenellä oli jo aika varattuna.

    • Anonyymi

      Tämän saattoi arvata, terveyshoitoa on systemaattisesti ajettu alas. Missä ne labrakokeet nyt otetaan, vai otetaanko missään?

      • Anonyymi

        Lähin Tykslabin toimipiste on Raision sairaalassa, mutta ongelma on siinä jo se että sinne meneminen ilman autoa on erittäin vaikeaa ja lisäksi aika varaukset on täynnä jo pitkälle heinäkuulle.


    • Anonyymi

      Terveyskeskuksen toiminta on kyllä todella alhaista kun ei näin tärkeästä asiasta mitään ilmoitettu. Labra ajan saa Raisosta kuulemma vasta heinäkuun toiseksi viimeisellä viikolla että ruuhkaa on ymmärrettävästi.

    • Anonyymi

      Helmikuussa oli muistaakseni mainintaa Nasta lehdessä että kesällä Tykslabin palvelut päättyvät terveyskeskuksessa ja syksyn kuluessa ajetaan alas myös useimpia lääkärin vastaanottoja.

    • Anonyymi

      Ensi vuoden tammikuusta alkaen pitäisi terveyskeskuksessa olla enää vain vuodeosasto ja päivystys jäljellä.

      • Anonyymi

        Missä ihmiset sitten lääkärissä käyvät? Onpa taas touhua kaupungilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ihmiset sitten lääkärissä käyvät? Onpa taas touhua kaupungilta.

        Jos ja kun terveyskeskus ajaa lääkäri toimintansa alas niin silloin lääkärin vastaanotot siirtyvät Raisioon.


    • Anonyymi

      Lieneekö totta, ei ainakaan kaupungin sivuilla asiasta mainita.

    • Anonyymi

      Haku näyttää olevan labrahoitajan virkaan kuitenkin, joten mistä päätelmä, että labra lopettaa toimintansa? Missään ei ole asiasta infoa, että pitäisi Raisioon mennä. Sähköisesti sai myös ajan varattua ihan normaalisti. Aikoja oli tämän kuun lopullekin vielä.

      "Haemme positiivisen imagon omaavaan, Naantalin terveyskeskuksen laboratorioon laboratoriohoitajaa / bioanalyytikkoa"

      "Terveyskeskuksessamme toimii oma laboratorio, joka tekee tiivistä yhteistyötä TYKSLAB:n kanssa. Laboratoriossamme työskentelee kuusi (6) alan ammattilaista. Työ on päivätyötä ja palvelemme asiakkaita (terveyskeskus, kotihoito ja terveyskeskusosasto) arkisin. Käytössämme on Weblab- ja Pegasos -järjestelmät."

      https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/laboratoriohoitaja-bioanalyytikko-301088/

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän menee nyt todellakin mielenkiintoiseksi. Minulle on ainakin Tyksistä sanottu että Naantali ei olisi enää Tykslabin alainen ja lähimmät Tykslabin näytteenottopaikat olisivat Raisiossa ja Maskussa.

        Myös linkki vahvistaa asian. Naantali ei ole listassa.

        https://www.vsshp.fi/fi/toimipaikat/tyks/t12/tykslab/Sivut/default.aspx

        Ymmärsin asian niin, että meillä on oma laboratorio nykyisin, kun emme enää ole Tykslabin alaisia. Sitä en tiedä, miksi näin on käynyt. Muuten labra toimii ihan normaalisti, mutta jos saat lähetteen näytteenottoon vaikka Tyksistä, niin niitä kokeita ei voi ottaa enää täällä. On mentävä Tykslabin pisteeseen eli Raisio on kai sitten lähin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe