Taitaa olla parempi että unohdan koko asian kun se ei ole tästä kummemmaksi mennyt tuskin tulee menemäänkään.
Et sinä mies minua halua uskottava se nyt on.
Antaa olla.....
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole itsekään osoittanut kovin suurta kiinostusta minua kohtaan. Et laita itse milloinkasn oma-aloitteisesti minulle mitään viestiä.
Ihan turhaa itsensä satuttanista tämä on.
Turha enää kuvitella yhtään mitään, kun mitään todellisia merkkejä asiasta ei kuitenkaan ole.
Taisin vain kuvitella kaiken.- Anonyymi
En ole saanut häneltä viestiä pitkälle miehelle.
Ap
- Anonyymi
Äläs nyt vielä. Kunhan taas nähdään niin... :)
- Anonyymi
...Niin jätät jälleen kerran sanomatta. Puhut vaan tulevasta jonkun toisen kanssa. Näin se kuitenkin menee.
- Anonyymi
Emme me näe koskaan siltä on ruvennut tuntumaan.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme me näe koskaan siltä on ruvennut tuntumaan.
ApMinustahan se riippuu todella paljon ja siksi ei ollakkaan nähty. Olen ollut paikalla kun sinä et ole ollut ja se harmittaa kovasti. Jatkan yhä yrittämistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustahan se riippuu todella paljon ja siksi ei ollakkaan nähty. Olen ollut paikalla kun sinä et ole ollut ja se harmittaa kovasti. Jatkan yhä yrittämistä!
Kummankin vika se on ei vain hänen.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummankin vika se on ei vain hänen.
ApMutta ethän sinä voi siihen vaikuttaa, että milloinka tulen sinne ja milloin en? Sillä varauksella toki että menee "ohi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ethän sinä voi siihen vaikuttaa, että milloinka tulen sinne ja milloin en? Sillä varauksella toki että menee "ohi".
En voikkaan, en uskaltanut tulla lähemmäksi mutta ei se varmaan haittaa.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voikkaan, en uskaltanut tulla lähemmäksi mutta ei se varmaan haittaa.
ApKyllä se haittaa, mutten annna sen haitata. Sulla on syysi ja tunteesi, kuten mullakin. Mun pitää yrittää olla läsnä niissä hetkissä, kun kohtaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se haittaa, mutten annna sen haitata. Sulla on syysi ja tunteesi, kuten mullakin. Mun pitää yrittää olla läsnä niissä hetkissä, kun kohtaamme.
Olin niin iloinen kun näin hänet.
Meinasin pyörtyä jännityksestä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin niin iloinen kun näin hänet.
Meinasin pyörtyä jännityksestä.
ApMilloin näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se haittaa, mutten annna sen haitata. Sulla on syysi ja tunteesi, kuten mullakin. Mun pitää yrittää olla läsnä niissä hetkissä, kun kohtaamme.
Oli ihana katella sitä miestä en tiedä huomasiko.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764