Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Riihimäen elukat

Anonyymi

Kertokaas kaupungin pahimmista elukoista ja miksi eivät koskaan jäänneet kiinni? Kuka niitä paskoja suojeli ja miksi?

55

3882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitin kysymyksen elukoista, ei julkaistu. Nyt ihan yleisesti: millä elämän alueilla vaikuttivat.

    • Anonyymi

      Jos on elukoita noin hyvin suojeltu, ei ihme, että ihmishirvöiden suojelu jatkuu rutiinilla.

      • Anonyymi

        Kyllä, ihmishirviöiden suojelu jatkuu rutiinilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihmishirviöiden suojelu jatkuu rutiinilla.

        Pienten miesten yhdistyksestä ihan ilmeisesti käydään elektroniikan avulla alapääni kimpussa ja yläpääni kimpussa, raajoja yritetään tuhota. - Eilen oli vastenmielinen tapaus huoltoasemalla,Menin toiselle puolelle ja välistä miltei hyökkäsi kimppuuni pikku äijä. Iso vanha auto, ei vissiin varaa ostaa uutta. Isot naisten silmälasit päässä, ainakin sangat isot. Tuli mieleen, että vissiin käy kimpussani öisin, silloin kun vuoronsa on.

        PIENTEN MIESTEN YHDISTYS. TIETÄÄKÖ KAUPUNGIN JOHTO TÄSTÄ.


    • Anonyymi

      Rotat on aika pahoja. Kyllä ne kiinni jäävät ja sitten niitä ei saa ruokkia!
      Ankkapuiston rottaongelmastakin selvittiin kun vietiin kaikki pois.

    • Anonyymi

      Kuka/mikä tahp on hyötynyt näiden elukoiden touhuista?

      Kuka/mikä taho oman turvallisuuden takia on salannut ja suojellut?

    • Anonyymi

      Eiköhän niitä elukoita ole edelleenkin, sukupolvi vaihtunut.

      • Anonyymi

        kovasti ketjussa käy katsojia, kukaan ei kirjoita mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kovasti ketjussa käy katsojia, kukaan ei kirjoita mitää

        On niin hyvä otsikko, että nostetaan näkyviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kovasti ketjussa käy katsojia, kukaan ei kirjoita mitää

        Katsojissa on paljon velkiksiä eli omaavat velkaa ulkoisen teatterinsa ylläpitämisen takia ja ovat hiljaa

        Parempi nimitys lienee velkaperseet, jotka juonittelevat muiden kustannuksella milloin missäkin ollen joko työpaikoilla tai vaikkapa naapurissa

        He kyttäävät velat takalistossa muita ja luulevat ettei teatteriansa huomata jossa asuntolainaa on liikaa ja auto hommattu santanderin nimiin näytelläkseen

        Näistä löytyy suojelijoita ja hännystelijöitä pikkusummilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsojissa on paljon velkiksiä eli omaavat velkaa ulkoisen teatterinsa ylläpitämisen takia ja ovat hiljaa

        Parempi nimitys lienee velkaperseet, jotka juonittelevat muiden kustannuksella milloin missäkin ollen joko työpaikoilla tai vaikkapa naapurissa

        He kyttäävät velat takalistossa muita ja luulevat ettei teatteriansa huomata jossa asuntolainaa on liikaa ja auto hommattu santanderin nimiin näytelläkseen

        Näistä löytyy suojelijoita ja hännystelijöitä pikkusummilla

        Kontiontiellä asuu yksi sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontiontiellä asuu yksi sellainen.

        ruotsinkadulla toinen


    • Anonyymi

      Peltosaaren sillan pielessä juoksi rotta. Missä ne ansalaatikot on silloin kun niitä tarvitaan? Leviävät pian Peltosaaresta Ankkapuiston puolelle takaisin.

    • Anonyymi

      onpas tällä ketjulla ollut lukijoita, otetaan esiin, on varmaan tärkeä

      • Anonyymi

        suosittu on, varmaan omassa porukassa muistellaan


    • Anonyymi

      Mitenkäs elukat saataisiin kiinni. Kuka niitä suojelee nykyään,

    • Anonyymi

      Kuka suojelee niitä elukoita, jotka minua vainoavat. Toisaalta on väärin rinnastaa elukoihin eli eläimiin, ihmishirviöitä ovat. On uskomatonta. mitä tässäkin talossa saa minulle vapaasti tehdä.

      • Anonyymi

        Niin, keitä ne ovat.

        Kuka nyt hoitelee elektronista häirintää öisin, kovasti on kokeilevaa mieltä.Että miten minut saataisin vaikka valvomaan kaiket yöt. - Siitä en tiedä, mutta joudut pikapuoliin työttömäksi.

        Mieluummin teen itsarin, kuin olen koe-eläimenäsi. Ajattele, SAAT KUNNIAN SIITÄ, ETTÄ LOPULTA PÄÄSTIIN EROON SIITÄ, JONKA SYYTÄ KAIKKI ON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, keitä ne ovat.

        Kuka nyt hoitelee elektronista häirintää öisin, kovasti on kokeilevaa mieltä.Että miten minut saataisin vaikka valvomaan kaiket yöt. - Siitä en tiedä, mutta joudut pikapuoliin työttömäksi.

        Mieluummin teen itsarin, kuin olen koe-eläimenäsi. Ajattele, SAAT KUNNIAN SIITÄ, ETTÄ LOPULTA PÄÄSTIIN EROON SIITÄ, JONKA SYYTÄ KAIKKI ON.

        Eilen aamupäivällä pihalla oli huoltofirman porukan mukana joku, jonka lahkeessa luki hyria.

        Tuli tyhjentämään tuhkakuppia, Katsoi minua sen näköisenä, että ollaan oltu tekemisissä ennenkin. Kauhea ilme naamalla. Oliko oma ilme, vai ehdollistettu? Oli kuin olisi näkemisestäni saanut kiksejä muistaessaan jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen aamupäivällä pihalla oli huoltofirman porukan mukana joku, jonka lahkeessa luki hyria.

        Tuli tyhjentämään tuhkakuppia, Katsoi minua sen näköisenä, että ollaan oltu tekemisissä ennenkin. Kauhea ilme naamalla. Oliko oma ilme, vai ehdollistettu? Oli kuin olisi näkemisestäni saanut kiksejä muistaessaan jotakin.

        Oli äijällä mustat vaatteet, musta tukka ja mustat silmät. Juuri ennen kuin palasin kotiin , olin ollut Käräjäkoskella ja sinne oli polkupyörällä tullut mustissa vaatteissa, mustatukkainen ja -silmäinen mies kyttäämään minua. Oli sen verran hermostunut ja käsissäkin vapinaa, etten oikein tykännyt. -Missä seuraava musta ilmaantuu.


    • Anonyymi

      Niitähän on lentokoneella lennätetty tänne afrikasta ja punaiselta mereltä, vihervassarit niitä suojelee !

      • Anonyymi

        Kyllä meillä on ihan omasta takaa rikollisia. Tuossa lähellä täysihoitola, jonne tuodaan Suomen pahimmat rikolliset. Ihan virallisen tiedon mukaan voivat jatkaa toimintaansa sieltä käsin.


    • Anonyymi

      Näkyyhän noita kuukereita jo katukuvassa täälläkin !

    • Anonyymi

      Riihimäen kammottavat tyypit, kirjoittaisin mieluummin, Eivät eläimet ole kauheita.

      Ketkä kaikki ovat ammuskelleet minua e-aseilla kodin ulkopuolella.

      - ikkunoista
      - itsekin ulkona ollen
      - autoista
      - kaupoissa
      - kahviloissa
      - Lasimuseolla
      - Taidemuseossa
      - Hirvijärvellä
      - Ulkoilupaikoilla
      - Keskuspuistossa hanhien ollessa lammikolla

      Mitä energia-aseita olette käyttäneet??? Mistä niitä saaneet/ostaneet?

      • Anonyymi

        minulla olisi paljon esimerkkejä kaikista

        poliisit voisivat vaikka ilmoittautua autosta ampujiksi, mutta eivät ole ainoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla olisi paljon esimerkkejä kaikista

        poliisit voisivat vaikka ilmoittautua autosta ampujiksi, mutta eivät ole ainoita

        Tästä nyt on aikaa. Koronan takia ei pariin vuoteen ole käynyt missään, joskus sitä ennen lasimuseolla näyttelyissä. Menin, vaikka tiesin, että ammutaan e-aseella. Yritin liikkua niin lasien lähellä, ettei voisi ampua. Oviaukot ja raput ja vielä pois lähtiessäkin. Oli erinäkäköisiä äijiä. Ase taisi olla sama, kun aiheutti kipua -keleesti.

        Ilmoittautukaa nyt "sankarit", museon puolustajat, pääsevät vihaajani kiittelemään teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä nyt on aikaa. Koronan takia ei pariin vuoteen ole käynyt missään, joskus sitä ennen lasimuseolla näyttelyissä. Menin, vaikka tiesin, että ammutaan e-aseella. Yritin liikkua niin lasien lähellä, ettei voisi ampua. Oviaukot ja raput ja vielä pois lähtiessäkin. Oli erinäkäköisiä äijiä. Ase taisi olla sama, kun aiheutti kipua -keleesti.

        Ilmoittautukaa nyt "sankarit", museon puolustajat, pääsevät vihaajani kiittelemään teitä.

        Tämä on ihan maailmallakin tunnettua stalkkausta = herding from areas = pois häätäminen alueelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan maailmallakin tunnettua stalkkausta = herding from areas = pois häätäminen alueelta.

        Ikkunoista ampuminen. Tästä omasta taloyhtiöstä voisi kirjoittaa novellikokoelman. Lintujen talviruokinta tarjosi joukkopsykoosissa oleville näyttämön.

        Muualla kun ammuskellaan, usein on ollut tarkoituksena aiheuttaa tasapainon menetystä. Olen oppinut selviytymään tilanteesta. (Turha ruveta selittämään oman pään viaksi. Kun toistuvasti saman talon kohdalla tunnen ensin, että nyt osui ohimoon, nyt takaraivoon, jne.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikkunoista ampuminen. Tästä omasta taloyhtiöstä voisi kirjoittaa novellikokoelman. Lintujen talviruokinta tarjosi joukkopsykoosissa oleville näyttämön.

        Muualla kun ammuskellaan, usein on ollut tarkoituksena aiheuttaa tasapainon menetystä. Olen oppinut selviytymään tilanteesta. (Turha ruveta selittämään oman pään viaksi. Kun toistuvasti saman talon kohdalla tunnen ensin, että nyt osui ohimoon, nyt takaraivoon, jne.)

        En uskalla kirjoitella muista ampumisista. Viestiä ei julkaistaisi/se poistettaisiin/koko ketju poistettaisiin.

        Paskoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kirjoitella muista ampumisista. Viestiä ei julkaistaisi/se poistettaisiin/koko ketju poistettaisiin.

        Paskoja juttuja.

        En uskalla kirjoittaa enää mitään vainooni liittyvää. Stalkkerit ovat koonneet rivinsä.

        Otin tämän e-aseella ampumisen esille, jotta sitä harjoittaneille selviäisi kuinka isoon porukkaan ovat kuuluneet. Ja vielä isompaan kokonaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla kirjoittaa enää mitään vainooni liittyvää. Stalkkerit ovat koonneet rivinsä.

        Otin tämän e-aseella ampumisen esille, jotta sitä harjoittaneille selviäisi kuinka isoon porukkaan ovat kuuluneet. Ja vielä isompaan kokonaisuuteen.

        Käyn joskus aamulla marketiin mennessä Atomin kahvilassa. Siellä on useita miesporukoita. Kuinkas moni teistä/heistä on stalkkerini???


    • Anonyymi

      E-aseella ampumisesta yleensä. Eli olette täällä Riksussa mukana isossa kuviossa tässäkin asiassa. Hämeenlinnassa on ammuskeltu, samoin Hyvinkäällä, Helsingissä, Lontoossa, jne.

      • Anonyymi

        Olen kuullut, että lehmät ammuskelevat navetoissa ja laitumilla. Lähteekö siitä ammuskelusta jotain vaarallisia säteitä ympäristöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut, että lehmät ammuskelevat navetoissa ja laitumilla. Lähteekö siitä ammuskelusta jotain vaarallisia säteitä ympäristöön.

        Ei kun vaaralliset aineet lähtevät sieltä toisesta päästä, ihan ilmaston muutos.


    • Anonyymi

      E-aseella ampumalla on myös aktivoitu siruja, olen niistä aikoinaan kirjoittanut: voimakas kutina/kipu.

      Ja yritettiin myös ulkona liikkuessani ampua kaihileikattuun silmääni ja vanhingoittaa sitä. Laikkauksen jälkeen paljon, mutta eilen viimeksi tällä pihalla.

    • Anonyymi

      täytyypä nostella tämä, se e-aseella ammuskelu on ollut niin tavallista

      • Anonyymi

        siis yleistä, usein tapahtunutta.


    • Anonyymi

      AVASIN KETJUN:MISTÄ RIKSUN E-ASEET OVAT PERÄISIN. Se onkin mennyt Hämeenlinna -palstalle.

      Ehdottelen entistä varuskuntaa, nykyistäkin täysihoitolaa ja pimeää verkkoa netissä.

    • Anonyymi

      "Elukoita" on suojeltu. GS-vainoon ja e-häirintään osallistuvia suojellaan.

      Suomessa saa näköjään kytätä ja kiduttaa aivan rauhassa. Lähestymiskieltoja annetaan parituhatta vuodessa ja tuhatta rikotaan. -Puhjo viimeisin paha esimerkki.

      • Anonyymi

        Se on ilmastonmuutosta.


    • Anonyymi

      Nostelenpa taas. Tänne oli viimeksi/kin vaikea saada kaupunginjohtajaa. Täytyi kai saada semmoinen, joka suostuu suojelemaan.

    • Anonyymi

      Semmoinen lamauttava ase on ollut jonkin aikaa käytössä. Se aiheuttaa voimakkaan väsymyksen. Jalat eivät mene alta eikä taju kankaalle, mutta puhekyky menee. Onko oikein laillinen ja luvallinen????

      • Anonyymi

        Ei ole kyse oman elimistön aiheuttamasta reaktiosta. Jos voisin kertoa esimerkkejä, kertoisivat, että ulkoapäin aiheuttettuja ovat.

        En kerro, koska kostettaisiin.


    • Anonyymi

      Elukat eivät jää kiinni nykyäänkään kiinni, koska tekevät suojeltua palkkatyötä. Ketkä maksaa palkan, ketkä suojelee.

    • Anonyymi

      Aikaiseemmin suomi24:ssä käytettiin nimimerkkejä. Jotkut käytti samaa, vaikka eu ollutkaan rekisteröity.
      Yksi minua seurannut, oli Hellariystäväsi. KUKA TAI MIKÄ TAHO SUOJELEE HÄNTÄ?

      Ensinnäkin ihmettelen, miten hänen minuun kohdistuvia kommenttejaan on julkaistu, vaikka muille samanlaisten julkaiseminen ei olisi ollut mahdollista. Nyt joutuisin muistinvaraisesti kertomaan esimerkkejä. En pystyisi todistamaan.

      Yksi esimerkki. Tammikuussa 2019 hän kirjoitti repivänsä silmät päästäni ja katkovansa käteni. Varmuuden vuoksi palstalla nostin tästä metelin ja se sitten poistettiin. Tein siitä myös rikosilmoituksen. Painottaneeksi sitä, että voisi toteuttaa tämän, kerroin, mitä on aikaisemmin tehnyt. Kerroin, että heinä-elokuunvaihteessa helteen takia auki olleesta parvekkeen ovesta päästiin sisälle. Minulta katkottiin hermot jalkovälistä. Hellariystäväsi otti vastuun tästä. Kirjoitti suomi24:ään, mutta en ehtinyt siitä ketjusta ottaa kopiota. Kirjoitin vuosiraporttiini lyhyesti. Sitten salaa ulkona kynällä paperille tarkemman kuvauksen tapahtumasta. Piilotin sen kotona. Liitin rikosilmoitukseen sen plus lukuisia kopioita muista viesteistä, joissa myönsi erilaisia pahoja tekoja. Hermojen katkomisesta sanoin, etten halua oikeudellsia toimia, koska en jaksaisi sitä ruljanssia. - Tätä tapausta tutkittiin viikon ajan keväällä. Rikospoliisi ilmoitti sitten, ettei rikosilmoituksessani mainitusta uhkauksesta ole sen enempää tutkimista. - Ei kertonut pyynnöstäni huolimatta nimim. Hellariystäväsi henkilöllisyyttä. MIKSI SUOJELI.

      • Anonyymi

        Luulen, että tätä henkilöä suojelee verkosto. Minähän jouduin rikosilmoituksen jälkeen vapaaehtoisesti menemään psyk.osastolle. Sitten kun selvisin sieltä hengissä pois (ei vitsi), tehtiin tämä viikon rikostutkinta. Ennen poislähtöä lomalla kirjoitin suomi24:ään mielenterveyspalstalle. Aloitin ketjun; Psykiatrisella osastolla rikotaan perustuslakia. Kerroin psykiatrin nimen. Ihan oikeasti rikottiin. Kyllä tuli ketjuun virallisia selityksiä. -Enempää en uskalla kertoa.


    • Anonyymi

      Kuinkahan moneen eri verkostoon riksulaisia kuuluu? Voisko joku luetella, mitkä tänne/täällä vaikuttaa.

      • Anonyymi

        minä voisin ehdotella


    • Anonyymi

      Eikö ukrainaista pitäisi tuoda sodassa haavoittuneita hoidettaviksi, jos heitä tuodaan.

    • Anonyymi

      Että varsinaisia Hellariystäväsi-harhoja, kun olen vuosien LUKENUT suomi24:stä uhkaukset ja tunnustukset ja sen lisäksi kokenut kuvatut jutut.

      (Eiköhän tuo ukrainan sotakin ole vain hullujen harhoja.)

      • Anonyymi

        Kyllä se on. Aika todentuntuisia harhoja.


    • Anonyymi

      KUKA SUOJELEE POLIISIA?
      Ei tämän päiväinen mitään, ellei ollut tarkastusampumista varten.

      Kun ensimmäisen kerran ampuivat suuhun vasemmalle, sain kovat neurologiset oireet. Parin viikon loppupuolella helpottui ja hävisivät.

      Toisesta lievemmät oireet. Muutamassa päivässä kieli rupesi pysymään suussa.

      Siis e-aseella ammuttiin. Laseria epäilen.

    • Anonyymi

      Tiedän yhden elukan kuka teki koko ajan valituksia muista ihmisistä, poliitikoista ynm. Alettiin seuraamaan tätä elukkaa järjestelmällisesti, elukan kirjoituksia somessa ja jäljitettiin ip. osoitteet. Kaverille kävi hieman nolosti. Oli pari viikkoa kuulusteluissa, sain lopulta sakkoja. Sen jälkeen ollut hiljaista.

    • Anonyymi

      Nostanpa esille. On ammuskeltu. Kohdistaminen jatkuvammin on yksi kokemus.

      Olen mennyt johonkin tilaan ostoksille. Koko ajan kohdistettu niin, että korvat ovat soineet ja tasapainokykyä heikennetty niin, että olen horjahdellut.

    • Anonyymi

      Ketkä elukat aina vaan jatkavat e-häirintää

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe