Suomi24 uudistus epäonnistunut. Tiedoksi ylläpidolle

Anonyymi

Suomi24:n uudistus on epäonnistunut. Itse ainakin kun käyn lukemassa kysymyksiä niin ensin katson koska viimeisin vastaus on laitettu ketjuun. Eli kysymyksen aloituspäivämäärä ei auta mitään. Voitteko palauttaa takaisin vanhan systeemin ?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokin virhe tai moka. Mitään keskusteluja ei voi seurata. Korjatkaa virheenne ja mokanne.

• Anonyymi

Päinvastoin. Oikein hyvä uudistus. Helppo ohittaa vanhojen viestien nostatukset.

• Anonyymi

Kurolli?

• Anonyymi

Palstaa ei ole pakko lukea/käydä täällä. Voi etsiä vapaasti itselleen sopivan foorumin. Harmi vaan, että missään muualla trollailua ei katsota hyvällä. Se johtaa automaattiseti bannivasaran heilahtamiseen.

• Anonyymi

Näinhän se on, me itse sen hyväksymme tai emme, muutoksen tekijä ja vastuuhenkilöt uskovat ettei me pystytä saamaan sellaista yksimielisyyttä hyvästä ja huonosta kehityssuunnasta, että siitä olisi sivustolle mitään haittaa, oltiinpa sitten mitä mieltä tahansa.

• Anonyymi

Näiden vanhojen ja pitkien ketjujen uusia viestejä ei juurikaan kannata käydä lukemassa. Näiden viestien kirjoitukset tietää jo etukäteen.
      Tässä esimerkkejä: Windows on paska, poistin Winndowsin, kymppi vakoilee, asensin Ubundun, Ububtu on ihana, ostin cromebookin, niiin minäkin, poistuin windowsin koneelta, kymppi on vakoileva paska, ja tämä jatkuu loputtomiin.

• Anonyymi

Ohjeeksi ylläpidolle: uusi susteemi on oikein hyvä, säilyttäkää se. Nyt näkee helposti milloin ketju on aloitettu!

• Anonyymi

Joillakin nauru on hiljaista hytkymistä jonka aikana hetkittäin pärskähtää jotain äänekästä,
        minulla se purskahtaa ulos voimakasäänisenä tirskumisena, joka saa muutkin nauramaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin nauru on hiljaista hytkymistä jonka aikana hetkittäin pärskähtää jotain äänekästä,
        minulla se purskahtaa ulos voimakasäänisenä tirskumisena, joka saa muutkin nauramaan.

13. maalisk. 1940

Jokaisen viestin alussa voisi olla outo aika leima, kuten yllä. Kansalaiset lähettäisivät palautteena ylläpidolle mitä tuolloin tapahtui. Tietenkään ylläpito ei siihen mitenkään reagoi vaan ne menee roskiin kuten kaikki muutkin valitukset, tätä ei kuitenkaan kenellekään paljasteta. Näin saataisiin kansalle yleissivistystä.

• Anonyymi

Muutos mikä voitaisiin tehdä on se, että viestin tiedoissa olisi viimeisin vastausajankohta ja lisäksi tiedoissa näkyisi ketjun aloitusajankohta.

• Anonyymi

Jeps, suomi24 keskustelupalstat näivettyy pikkuhiljaa ja hyvä niin, ei näitä jaksa enää lukea ja kommentoita

• Anonyymi

Niinhän se on. Käykääpä kaikki haukkumassa tuolla blogissa, mitä tuo oranssi nauha ylhäällä mainostaa!

Jälleen saamme huomata kuinka ylimielinen ja itsetyytyväinen ylläpito jättää täysin ottamatta huomioon kaikki yleisön toivomukset!

• Anonyymi

Ainankin tämä palsta pitäsi pikaiseti lopettaa, mitään virkaa enää, kaikki tuntuu olevan nykyään asiantuntijoita, harva aloittelija eksyy tälle palstalle

• Anonyymi

Noin on, vastausten tietämättömyys paljastaa, ettei varsinaisia asiantuntijoita juurikaan täällä näy. Silloin tällöin joku yrittää, mutta kohta näkee tilanteen toivottomuuden ja poistuu kuvioista - kiitos tämän tuhannen palstan linukshihhulin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin on, vastausten tietämättömyys paljastaa, ettei varsinaisia asiantuntijoita juurikaan täällä näy. Silloin tällöin joku yrittää, mutta kohta näkee tilanteen toivottomuuden ja poistuu kuvioista - kiitos tämän tuhannen palstan linukshihhulin!

amaa matkaa miljoonan-palstan.Wintrollit-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kysyy URPO, mitä tai ketä tämä hyvin usein näkyvä "tuhannen palstan linukshihhuli" tarkoittaa? Joo, minä tiedän ettei se minua tarkoita, koska tuo kaveri on erittäin kykenevä joka asiassa, minä taas en ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe