Facebookissa luin että Bob katukissa on kuollut.. 😢❤️ Oli noin 14-vuotias. Olen seurannut Jamesin ja Bobin elämää ja kaikki kirjat löytyy hyllystä ja on luettu monta kertaa. Harvinainen fiksu kissa joka oli Jamesin kanssa ihana parivaljakko.
Lemmikit ovat tärkeitä ja kuin ystäviä.. Muistan lapsuuden kissat, ovat aina mielessä edelleen.. Enää en voi kissaa pitää allergian vuoksi, joten lemmikin paikan täyttää koirani. ❤️
Bob katukissa on kuollut...
6
1491
Vastaukset
Tämä oli minun avaus, unohdin sitä kirjoittaessa kirjautua.
Olipa todella surullinen uutinen :(((
Olen myös lukenut Bobista juttuja.
Lemmikit ovat todella tärkeitä ja rakkaita...ihan parhaita ❤Kyllä lemmikit ovat ihania, joskus parempia kuin ihmiset..
Ja Bob kissa oli oikein harvinainen ja ihmeellinen kissa. ❤️Kittiechihunen kirjoitti:
Kyllä lemmikit ovat ihania, joskus parempia kuin ihmiset..
Ja Bob kissa oli oikein harvinainen ja ihmeellinen kissa. ❤️Niin ovat lemmikit ihania.
- Anonyymi
Kyllä lemmikkieläimen kuolema koskettaa, siitä ei tahdo selviytyä millään. Meillä kissa kuoli 16 vuotta sitten. Aina sitä on muisteltu ja katsottu TV:stä kaikki kissaohjelmat.
Kuume uuden ottamiseen oli kova. Nyt meillä on ollut uusi kissa 8 vuotta. Pelottaa kumpi meistä ennemmin lähtee rajan tuolle puolelle, kissa vai tämä mummeli. Olisi pitänyt hankkia uusi kissa aikaisemmin, mutta sinnittelimme liian pitkään. Ihania ne ovt. Bob kissan kuolema järkytti minua suuresti ja kirjat ovat riipaisseet syvältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760