Kukaan ei ymmärrä huumoria täällä,...

Anonyymi

Ootteko huomanneet

31

63

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On huomattu..

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, ei täällä kannata mitään huumoria viljellä, kun kukaan ei tajua sitä kumminkaan.

• Aina kannattaa koittaa 😉

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Aina kannattaa koittaa 😉

Entäs jos toinen ei anna koittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos toinen ei anna koittaa?

Jaa mitä ja missä?

• Anonyymi

Jaa mitä ja missä?

Tuo koittamiskommentti ei sitten ole minun.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo koittamiskommentti ei sitten ole minun.

No anonyymi ku anonyymi 😉

• Anonyymi

No anonyymi ku anonyymi 😉

Niin mutta joku ulkopuolinen sekaantui.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ymmärrän 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä kommenteista saa hyvän käsityksen teidän huumorintajusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä kommenteista saa hyvän käsityksen teidän huumorintajusta.

Sinä varmaan kuulut niihin ihmisiin, jotka ei ymmärrä huumoria, ellei siinä ole nauravaa hymiöä tai emojia perässä, tuota minä juuri tarkoitin, ettei täällä kannata viljellä huumoria, kun sitä ei kukaan tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä varmaan kuulut niihin ihmisiin, jotka ei ymmärrä huumoria, ellei siinä ole nauravaa hymiöä tai emojia perässä, tuota minä juuri tarkoitin, ettei täällä kannata viljellä huumoria, kun sitä ei kukaan tajua.

Siksi kannattaakin laittaa miljoona emojieta per viesti.

• Anonyymi

Olen havainnut saman. Tosikkoa porukkaa pääosin mutta eipä siinä mitään.

• Anonyymi

Mustakin tuntuu että ite oon ainut huumorintajuinen täällä

• Anonyymi

Ennen täällä oli enemmän huumoria, nykyään ihmiset on kireitä jäykkiksiä, voi johtua stressistä.

• No onhan teitä humoristisia tässäkin jo vino pino 😉 Varovasti nyt, ettei lähe kasa kaatumaan ja käy niinku Pisalle 😅

• Anonyymi

Joo kaikilla on eri huumorintaju.

• Anonyymi

Kyllä, olen huomannut. Kokeillut pariin kertaan heittää täällä jotain, ei irtoa mitään. ;)

• Anonyymi

Sama kokemus, mutta sanoisin että kyse on erilaisista huumorintajuista. Täällä kun keskustellaan tuntemattomien kanssa eikä näe ilmeitä, voi tulla helposti väärinkäsityksiä.

• Anonyymi

Nuoriso käyttää noita emojeita merkitsemään huumoria, vanhemmat ei.

• Anonyymi

Minäkään en ole tottunut käyttämään emojeita täällä, kun niitä ei ennen ollut, ja tuli tapa kirjoittaa ilman.

• Mä käytän aika rutkasti emojeita, enkä todellakaan oo nuorisoa vaan vanha muija 😅

• Anonyymi

😁No kyllä ne kylmimmätkin ***koilljat hymyilee sitten omissa oloissaan.. 🤣

• Anonyymi

Huumorintajuttomuus johtuu palstalaisten synnynnäisestä jälkeenjääneisyydestä, sekä heidän eriasteisista dementioistaan.

• Anonyymi

No ihmettelinkin miks tääl käyt, mut kiitos kun annoit diagnoosin itsestäsi 🤗

• Anonyymi

Se on kyllä totta, että täällä jos jossain on herännyt tunne, että kollektiivinen älyllinen taantuma tuntuu olevan se dominoiva ilmapiiri.
        Kirjoittajat ovat havaintojeni mukaan pääasiassa keski-ikäisiä, ja nykyäänhän naiset kouluttautuvat paljon pidemmälle kuin ennen, joten sikäli se on ymmärrettävää, että tietynlaista vajavaisuutta esiintyy, jos sivistyksen taso on viimeiset 20 vuotta ollut tasoa "katson salkkareita, joten seuraan yhteiskunnallisia tapahtumia".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä totta, että täällä jos jossain on herännyt tunne, että kollektiivinen älyllinen taantuma tuntuu olevan se dominoiva ilmapiiri.
        Kirjoittajat ovat havaintojeni mukaan pääasiassa keski-ikäisiä, ja nykyäänhän naiset kouluttautuvat paljon pidemmälle kuin ennen, joten sikäli se on ymmärrettävää, että tietynlaista vajavaisuutta esiintyy, jos sivistyksen taso on viimeiset 20 vuotta ollut tasoa "katson salkkareita, joten seuraan yhteiskunnallisia tapahtumia".

Turhanpäiväistä on paljon, nyt näyttää olevan muutamia hyviäkin aiheita.

• Anonyymi

Ei häiritse juurikaan. Huumori ja vitsailu sopii tuttujen kesken.

• Anonyymi

Kas kun ei pidä olla aviossa ennen kuin vitsaillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun ei pidä olla aviossa ennen kuin vitsaillaan.

Kyllä aviossakin on kivempaa olla, jos keskinäinen huumori kukkii. Hyvä keskinäinen huumori voi jopa siivittää kiintymyksen syntymistä.

• Anonyymi

Ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe