Moi täytän huomenna 16v ja olen hieman hämmästynyt koska olen 166cm pitkä mutta penikseni ei ole kasvanut ollenkaa ja se on vain 11cm pitkä ja edelleen ns lapsen peniksen muodossa eli todella ohut.
Mutta karvoja on aika paljon peniksen ympärillä ja mälliä tulee runsaasti ja kainalossa vähän karvoja ja jaloissa ihan ok määrä.
Olin vähän yli vuosi sitten 156cm ja nyt kasvanut sen 10cm
Haluaisin tietää kasvanko vielä kuinka paljon ja millon penikseni kasvaa!
Asiallisia vastauksia kiitos
Millon kasvaa
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655