Minulla on thai vaimo, joka sanoo mitä ajattelee. Olen tyytyväinen häneen.
Tuossa naapurin naisella nyt pyörinyt joku tintsu laastari nyt kolmatta viikkoa. Naisella ( alle 30v) pari kersaa ja molemmat tietenkin isällään? Tämä laastariukko, omaan makuuni sopimaton, mutta en kiistele makuasioista.
Ukko imuroinut 1,5 neliön parveketta nyt vartin? Istuu tyttiksensä vieressä AINA kun tyttis tulee tupakalle, laastari ei itse tupakoi. Kertoilee budo harrastuksestaan ja etsii " avaimia" eli mitä kautta röökityttiksen fitness ura saataisi aukeamaan? Mulla hauskaa. Kuinkahan kauan tuo kestää? ...... yhen piparin tähden?? Ihmiset on....?
Pari muistutusta, Suomeen asumaan aikovillee
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hah, laastari kävi vielä imurilla vetää 5 minsaa parveketta?? Nauroin kippuranaurua itsekseni kirtien.
- Anonyymi
Kierien
- Anonyymi
Otan osaa aloittajan surkeaan kohtaloon hänen asuessa kerrostaloläävässä jossa 1,5 neliön parvekkeet, koita pärjätä, kyllä sä sieltä joskus pääset Pattayalle.
- Anonyymi
Slummiasumisen kurjuuutta.
- Anonyymi
Lerppa siis melkein rakastui naapurin ukkoon mutta se olikin liian ruma.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen on aloittajan eli numerosensein sukupuolinen suuntaus.
Kertoo hänellä olevan thaivaimo ja olevansa tähän tyytyväinen.
Seuraavaksi kertoo että naapurin naisen uusi poikaystävä ei ole makuunsa.
Hetero thain aviomieskö tuollaista kertoo ettei naapurin mies ole makuunsa?- Anonyymi
ei thaivaimo vaan thai vaimo. kuten tällä palstalla on tapana.
- Anonyymi
Eipä kai muutkaan miehet ole heteroiden makuun, miksi naapurin miehen kuuluisi olla?
- Anonyymi
Jaahans, jyväskylän pieni suuri resuperse yhdisteli taas viisaalla logiikallaan aloituksen numbaan?
Päätteli vielä loppukaneetissaan, että " mies jonka makuun ei ole toinen mies? Ei voi olla ainakaan hetero?"
Varsin viisaasti päätelty....? Minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708