Miksi pitkä listaviive

Anonyymi

17 minuuttia!
Miksi?

20

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö enää aloitukset olekkaan sen järjestyksen mukaan, missä on uusimpia viestejä??

    • Anonyymi

      Nyt viivettä oli 16 minuuttia.
      Aivan liian pitkä reaaliaikaiseen keskusteluympäristöön

    • Anonyymi

      Käsikähmintää, digiviivotin ei pelaa.

    • Anonyymi

      Kolmas kirjoitus ja taas viive 17 minuuttia eli runsas neljännestunti.
      Onkohan vika taas käyttäjän koneessa?

    • Anonyymi

      Robotilla menee aikaa tarkistaa aivan tolkuton määrä viestejä.

    • Anonyymi

      Näyttää rapia neljännestunti olevan vakiota.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt kirjoitusaika 10:42, ilmestymisaika 11:04. Siis yli 20 minuuttia ja kyseessä hiljainen sunnuntain aamupäivä.

      Jossain mättää ja pahasti!

    • Anonyymi

      Kirjoitus 9:11, listalla vasta 9:33.

      Siis listaviive jo 22 minuuttia!
      Mihin syynä on tietenkin käyttäjän kone ja ohjelmisto.

      • Anonyymi

        Miksi tuota ei korjata???
        Käyttäjät tästä ilmoittaneet jo aikoja sitten, mutta mitään ei tapahdu.
        Onko koko sivusto jäänyt oman onnensa nojaan??


    • Anonyymi

      Tänään aamulla 23 minuuttia.
      Kasvamaan päin.
      Vika tietenkin käyttäjissä s24:n tapaan.

      • Anonyymi

        Keskustelu ei ole sama kuin reaaliaikainen sätti, keskustelussa on viive että et ulostaisi kaikkea kuonaa mikä liikkuu sisälläsi tekstiksi, vaan ehtisit jalostaa ajatuksesi .
        On kyseenalaista, tarviiko Suomi24 kirjoittajan palveluksiasi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu ei ole sama kuin reaaliaikainen sätti, keskustelussa on viive että et ulostaisi kaikkea kuonaa mikä liikkuu sisälläsi tekstiksi, vaan ehtisit jalostaa ajatuksesi .
        On kyseenalaista, tarviiko Suomi24 kirjoittajan palveluksiasi!!!

        YP:n nuoleskelija, jolla yhtä epärealistinen näkemys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelu ei ole sama kuin reaaliaikainen sätti, keskustelussa on viive että et ulostaisi kaikkea kuonaa mikä liikkuu sisälläsi tekstiksi, vaan ehtisit jalostaa ajatuksesi .
        On kyseenalaista, tarviiko Suomi24 kirjoittajan palveluksiasi!!!

        No laitetaan sitten liipasin, ettei näytetä 24 tunnin sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laitetaan sitten liipasin, ettei näytetä 24 tunnin sisään.

        Taitaa sekin olla liian nopeaa Suomi24:n resursseille.


    • Anonyymi

      16 minuuttia!
      Mikä mättää?

    • Anonyymi

      Yritäpä itse pyörittää tällaista keskustelupalstaa 90-luvun perus pöytäkoneella, jossa 486-prossu ja viimeisiään vetelevä puolen gigan kovo. Ei ihme että viivettä. Onhan tämä kuitenkin muutaman minuutin nopeampi kuin Commodore 64 kasettiasema. Oi niitä aikoja...

    • Anonyymi

      Jatkuvasti yli 15 minuuttia. Keskusteluvauhti alle neljä kommenttia tunnissa. Aika puuduttavaa.

      • Anonyymi

        Et tiedä mistään onko viestin vastaanottaja juuri silloin paikalla vastaamassa. Vai tuleeko seuraavana päivänä mahd katsomaan onko viestiinsä vastattu.

        Tulee liikkua eri palstoilla ja vastata kaikkeen oleelliseen tarkistaa parin tunnin päästä mitä on tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistään onko viestin vastaanottaja juuri silloin paikalla vastaamassa. Vai tuleeko seuraavana päivänä mahd katsomaan onko viestiinsä vastattu.

        Tulee liikkua eri palstoilla ja vastata kaikkeen oleelliseen tarkistaa parin tunnin päästä mitä on tullut.

        Siis mitä oikein horajat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe