Buffetit kesällä 2020

Anonyymi

Jos joku risteillyt Viikkarilla tai Siljalla lähiaikoina niin olisi kiva kuulla kokemuksia. Kuten mitenkäs nuo buffetit nyt toimii? Henkilökunta annostelee ruuan, miten tämä tapahtuu? Vai joko on saanut itse ottaa? Entä viinihanat ja muut juomat, saakos hanoja itse käyttää?

12

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Lähiaikoina" ollaan vasta menossa risteilylle eikä kokemuksia voi tulevasta kertoa. Niitä kertyy ainoastaan koetuista matkoista.

      • Anonyymi

        Lähimenneisyydessä on joku ehkä käynyt. Viimeksi käytiin buffetissa vuonna 2001 Silja Europalla. Sen jälkeen on kelvannut ala carte.


    • Anonyymi

      Maanantaina tulen Tallinnan laivalta, kerron sitten. Buffa kyllä etukäteen tilattu.

      • Anonyymi

        Hienosti tehty! Annetaan papukaijamerkki lähiaikoina tapahtuvan buffetepisodin kunniaksi.


      • Anonyymi

        Mutta se on joko Viking, Tallink tai Eckerö. Nyt oli kyseessä Viking tai SIlja. Eikä Ruotsiin nyt edes matkailla.

        Netistä näkyy buffetti, jos taito riittää.


    • Anonyymi

      Kuka näitä vanhoja nostelee?

    • Anonyymi

      Minä en ole ainakaan risteillyt? Onko kukaan muu?

      Samanlainen buffet kuin Pizza-Raxissa?

      • Anonyymi

        Mees sää vaa sinne Raksiin. Se on sulle sopivinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mees sää vaa sinne Raksiin. Se on sulle sopivinta.

        Onko laivassa pitsauunia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko laivassa pitsauunia?

        On. Ja iso onkin. Sieltä korsteenista se löytyy. Antaa mojovat maut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Ja iso onkin. Sieltä korsteenista se löytyy. Antaa mojovat maut.

        Siinä tapauksessa minulle yksi normaalikokoinen Il Bundy.


    • Anonyymi

      Uudet turvalliset toimintatavat The Buffetissa & Meriaamiaisella
      Noutopöydät saavat jälleen olla auki. Nyt niissä toimitaan uudella turvallisella tavalla, jotta voidaan pitää kiinni turvaväleistä ja minimoida kosketuskontakti. Näitä toimintatapoja noudatetaan Amorellalla ja Viking Gracella alk. 1.7. sekä Mariellalla, Gabriellalla ja Viking XPRS:llä alk. 2.7.

      Kaikki seurueet istuvat omissa pöydissään.
      Aterimet sekä leipä ja voi on katettu pöytiin.
      Jokaiselle juomalle otetaan uusi lasi.
      Juoma-automaateilla on desinfiointiliinoja ja -aineita.
      Osa ruoista annostellaan asiakkaiden lautasille.
      Ruokia on esillä valmiina annoksina.
      Kun ruokaa otetaan itse, käytetään kertakäyttöottimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe