Vannot rakkautta palstalla, mutta silti paneskelit muiden kanssa, etkä edes lähestynyt häntä

Anonyymi

jota muka niin kovasti kaipaat.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en paneskele muita :(
      Haluan vain sinut.

• Anonyymi

Mistä niitä lapsukaisia sitten putkahtelee?

• Anonyymi

Sitten ei varmaan ollut sinulle? Juolahtiko mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ei varmaan ollut sinulle? Juolahtiko mieleen?

Mikä tässä asiassa juolahti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niitä lapsukaisia sitten putkahtelee?

🤣täysin väärälle henkilölle vastaus sinkulle ja lapsettomalle.

• Anonyymi

Toi on kummallista. En tajua miehiä jotka huutaa 10 vuotta palstoilla rakkauttaan. Ei tee sen rakkauden kohteensa eteen yhtään mitään mutta mälli lentää kyllä tiuhaa tahtia höyläillessä ihan kaikkien muiden reikään muhiin ja lapsia sataa kuin sieniä sateella

Kumma juttu. Tosi omituista. Turn off 👎

• Anonyymi

Ei sitten ole koskaan käynyt mielessäsi, etteivät ihastuksesi ole koskaan täällä kirjoittaneetkaan? 10 vuotta olet lukenut jotain palstaa, ja ominut puolet kirjoituksista?
        Aloituskin on täysin harhainen. Tässä maassa on useampi miljoona miestä, joista osa paneskelee ympäriinsä, ja osa kirjoittelee nettipalstoille. Rakkautta netissä vannovat ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta kaikki naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitten ole koskaan käynyt mielessäsi, etteivät ihastuksesi ole koskaan täällä kirjoittaneetkaan? 10 vuotta olet lukenut jotain palstaa, ja ominut puolet kirjoituksista?
        Aloituskin on täysin harhainen. Tässä maassa on useampi miljoona miestä, joista osa paneskelee ympäriinsä, ja osa kirjoittelee nettipalstoille. Rakkautta netissä vannovat ovat kuitenkin lähes poikkeuksetta kaikki naisia.

Ei sitten tullut mieleen et kun kommentoin aapeelle niin en ole aapee!

Ja kyllä niitä huoria ukkoja on

Älä elä sadussa!

Tuolla treffit puolella varatut ukot etsii seksiä ja reilusti sanoo et varattuja ja paneskelua vailla kun muija liian väsynyt kakaroiden hoidoltaan eikä
        Anna vaan nalkuttaa siivouksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä ne 18-30 v ukot monet tunnustaa että päällepäsmäröivä muija vaan vetänyt heidät suhteeseen ja he on menny koska pimppiä saa

Mut ei he oikein ihastuneita oo ollu. Ne nyt vaan menny kun muija narusta väkisin niitä vetäny.

Eli se siitä tosirakkaudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä ne 18-30 v ukot monet tunnustaa että päällepäsmäröivä muija vaan vetänyt heidät suhteeseen ja he on menny koska pimppiä saa

Mut ei he oikein ihastuneita oo ollu. Ne nyt vaan menny kun muija narusta väkisin niitä vetäny.

Eli se siitä tosirakkaudesta

Niinku ne miehet on niin sen pimpin perään, että kun sitä vaan saa, niin kaikki sopii kyllä

• Anonyymi

Otsikko jo kertoo kaiken. Eri mies pani ja eri miehet kaipasi. Kuvittelit sen panijan kaipaajaksi.

• Anonyymi

Ihmettelen miksi se on ongelma jos vannoo rakkauttaan jotain kohtaan, jos ei voi tätä saada. Miksi se muiden paneminen sitten olisi jotenkin väärin. Eihän sitä kukaaan tunteilleen mitään voi. Se ohmetyttää enemmän miksi aloittaja siitä on kiinnostunut. Onneksi nämä aloitukset on vain mielikuvitusta, ainakin luulisin niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen miksi se on ongelma jos vannoo rakkauttaan jotain kohtaan, jos ei voi tätä saada. Miksi se muiden paneminen sitten olisi jotenkin väärin. Eihän sitä kukaaan tunteilleen mitään voi. Se ohmetyttää enemmän miksi aloittaja siitä on kiinnostunut. Onneksi nämä aloitukset on vain mielikuvitusta, ainakin luulisin niin.

Miks ei voi saada?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks ei voi saada?

Ei voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää.

Kerro minulle miksi luulet että minä olen sinulle vihainen menneisyyden perusteella??? ja ehdotin että aloitetaan puhtaalta pöydältä IRL ja jos kelpaan sinulle suhteeseen niin olen valmis tekemään kaikkeni jotta olisit onnellinen minun kanssani!!! olen sanonut että muita suhteita seksissä en sinulle hyväksy!! ja itsekin olen sinulle rehellinen enkä petä!!!

• Anonyymi

Ketä mä olen nussinut siellä baarissa?????

• Anonyymi

Unohda se portto joka kierolla tavalla sotki meidän välit!!!!!!! ja itse tuli tilalle ja teki kaikkensa jotta minä ja sinä ollaan erikseen!!!! luulitko että minä ikinä hyväksyisi hänen tekonsa????? iljettävä ämmä oli kaikin puolin!!!!

• Anonyymi

Jarno Jarno!!!huh huh huh!!! Nyt sä kyllä syytät minua kaikesta!!mä kuitenkin olin joustava teidän suhteen!!! muistellaan Nyt kaikki kolmistaan että kuka sen alunperin ehdotti????? olisiko ollut joku toinen Mies??minä katsoin aika paljon läpi sormien kummankin osapuolen touhuja! Vaikka kumpikaan teistä ei mitään minulle puhunut niin huomasin että teillä oli tunteita!! miksi muuten teitä olisi harmittanut Se että jouduitte kulkee Eri teitä!!!! ja mitä tulee noihin muihin syytöksiin niin silloin sun rakas vaimosi oli paksuna!!! halusin lohduttaa sinua ei sen kummempaa jotta minusta ei tarvitse olla mustasukkainen!!!!🍒 eikä se tapahtunut kuin kerran! ja mitään tekemistä ei ollut tunteiden kanssa kummallekaan!!! olen erittäin tietoinen siitä että Jarno rakastaa vain mysteeri mimmiii!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jarno Jarno!!!huh huh huh!!! Nyt sä kyllä syytät minua kaikesta!!mä kuitenkin olin joustava teidän suhteen!!! muistellaan Nyt kaikki kolmistaan että kuka sen alunperin ehdotti????? olisiko ollut joku toinen Mies??minä katsoin aika paljon läpi sormien kummankin osapuolen touhuja! Vaikka kumpikaan teistä ei mitään minulle puhunut niin huomasin että teillä oli tunteita!! miksi muuten teitä olisi harmittanut Se että jouduitte kulkee Eri teitä!!!! ja mitä tulee noihin muihin syytöksiin niin silloin sun rakas vaimosi oli paksuna!!! halusin lohduttaa sinua ei sen kummempaa jotta minusta ei tarvitse olla mustasukkainen!!!!🍒 eikä se tapahtunut kuin kerran! ja mitään tekemistä ei ollut tunteiden kanssa kummallekaan!!! olen erittäin tietoinen siitä että Jarno rakastaa vain mysteeri mimmiii!!!!

Ja oikeesti rakkaus tää on totta mulla ei ole mitään suhteita ollut Kenenkään kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4832
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3860
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1319
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      558
      1216
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe