Rakastan sinua mies niin paljon, että se tekee kipeää, ja silti satutat lisää.
Rakastan sinua
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten hän sen tekee ja kuka mies kyseessä?
- Anonyymi
Työntää minua pois elämästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntää minua pois elämästään.
Eikä työnnä, asia päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siltä tunnu. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi sanoa noin kun kyseessä on tuntematon ihminen.
- Anonyymi
Mitenniin satuttaa lisää?
- Anonyymi
Miksi ajattelet vain itseäsi? Eikö miestä voi sattua? Eikö miehellä saa olla tunteita? Luuletko että miehet on jotain tunteettomia eläimiä.
- Anonyymi
Miten satuttaa?
- Anonyymi
Rakkaus satuttaa, pitäishän sinun se tietää nainen. Vipinää kinttuihin.
- Anonyymi
Vipinää mihin suuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vipinää mihin suuntaan?
Sinne juuri, minne olit menossakin. Hänen luokseen.
- Anonyymi
Eräs toinenkin tekee samoin eikä pidä minään.
- Anonyymi
Jos toinen työntää pois päin itsestään niin eikö se ole jo riittävä merkki ettei halua/kiinnosta? Mikä siinä on epäselvää ? Parasta on kysyä toiselta asiaa niin ei tarvii olla epätietoisuudessa mistään. Voi käsitellä asian ja mennä eteenpäin.
- Anonyymi
Hölmö. Ei se sitä muuta, että se tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Täällä näitä niiiiin nerokkaita vastauksia riittää.
- Anonyymi
Kyllä se olisi aikuisempaa siltä etäisyyden ottajalta kertoa itse oma-aloitteisesti se syy käytökseen, eikä jättää toista anelemaan syitä ja tietoa miksi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se olisi aikuisempaa siltä etäisyyden ottajalta kertoa itse oma-aloitteisesti se syy käytökseen, eikä jättää toista anelemaan syitä ja tietoa miksi näin.
Ehdottomasti näin.
- Anonyymi
hei älä kerro meikäläiselle satuttamisesta, senkin taikina pillupelle.... miljonäärin lemmikki-apina
tiedätkö, eikö eläimet ole luotu kiinniotettaviksi, tapettaviksi.
tiedätkö horo hillsingin.....
https://www.youtube.com/watch?v=Al6ppCXymaM
tiedätkö kuka olen, ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas - Anonyymi
Ketään ei voi pitää väkisin. Sinua satuttaa vain omat tunteesi ja luovuttamattomuutesi, ei hän. Hänellä on muut aikeet.
Onni voi kohdata sinut toisaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330