Katselet "sopivampaa" parhaillaan. Sellaista, jota on helppo käsitellä. Mutta teet siinä suuren virheen. Mutta teet sen ihan itse.
Olen ihan varma tästä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et sää niitä helpoimmin käsitettävii kyllä oo, hankaluudesta en vielä tiiä
- Anonyymi
Sinulle, kuka lienetkään. Käsitettäviä vai käsiteltäviä? Ihmisiä ei käsitellä, heidän kanssaan kommunikoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle, kuka lienetkään. Käsitettäviä vai käsiteltäviä? Ihmisiä ei käsitellä, heidän kanssaan kommunikoidaan.
Niinpä.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
En parhaillaan katsele mitään. Sitä paitsi ihmisen helppous ei ole minulle mikään kriteeri, koska en ole koskaan halunnutkaan lammasta.
- Anonyymi
Tämänikäinen mies ei katsele muita naisia sillä silmällä.
- Anonyymi
Sujuvasti sunkin käsittely kävi :) Itse en kyllä etsi minkäänlaista tällä hetkellä, mutta jos tekisin niin, niin olisit yksi ykkösvaihtoehdoista. Tai ainoa, josta tulee mieleen "ikikumppani" tai jotain vastaavaa.
- Anonyymi
Siis tämä n> m.
- Anonyymi
Pyh! Ite etit! Sen takii kuvittelet toisen myös tekevän niin!
- Anonyymi
Niin, kestää hieman kun käsittelen tätä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689