Onpa ollut hiljaista sillä rintamalla. Ei ole yli kuukauteen kuulunut mitään kuntavirkailijasta. Karanteeni vai lomautus?
Kuntavirkailija karanteenissa?
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kuntavirkilijan hommia hoitaa näin kesän aikana eräs toinen virkailija ja hän onkin sitten huomattavasti rennompi tapaus. Toukokuussa kun hän pyysi laatimaan suunnitelman niin kirjoitin suunnitelmaan että " katsotaan syksyllä sitten lisää" ja muutaman päivän päästä tuli kirje kelalta että työmarkkinatuen maksamiselle ei ole estettä elokuun loppuun asti.
- Anonyymi
Minusta ne ovat vapauttaneet sitä kautta myös naisten seksuaalisuutta. Enää pyllybiksut eivät kuulu vain etelänlomille!
- Anonyymi
Kuntavirkailija on vetäytynyt kuoreensa ja tekee sitten uuden iskun syksyllä.
- Anonyymi
Mä kirjoitin suunnitelmaan että en näin Korona aikana aijo osallistua mihinkään. Olin varma että karenssia tulee, mutta eipä tullut vaan työmarkkinatuen maksu jatkuu. Kuntavirkailijan aikana karenssi olisi ollut varma.
- Anonyymi
Kuntavirkaialija lienee jättänyt tehtävänsä koska noita keskikalja rapajuoppoja istuksii imemässä teinivaahtoa,näyttäen "hurjilta" ,tuijjottaen ihmisiä, tietenkin häiriötä aiheuttamatta.EIvätpä vaan itse tajua miten pelleiltä näyttävät. Minäpä olen ,minäpä uskallan juoda tuon keskioluen repustani tässä.... Anoa hyvä asia on että sisuskalut huutaa hoosiannaa.Erään hautajaisethan tässä ovatkin käsillä.
- Anonyymi
Tälläst huhuu liikkeel et kuntavirkailija olis saanu kolme kuukaude karenssi kun Korona aika ol yrittänyt saaha kuntouttava tauol olleit johoki kurssi jota ei koskaa ees ollu olemas.
- Anonyymi
Siis onkos tämä kuntavirkailija sama joka on jo muutamia vuosia keksinyt niitä kaikkia mitä ihmeellisempiä kokeiluja ja muita juttuja että saadaan porukkaa karenssiin.
- Anonyymi
Niin Suomeksi,onko keksinyt jotta te juopot,laiskimukset, työrajoitteiset menisitte TÖIHIN,aika raaka ihminen...Ettekö näe itseänne edes peilistä?!
- Anonyymi
Mahtavaa huomata että kantelu kuntavirkailijasta on mennyt sitten läpi ja kerrankin työttömät saivat "lottovoiton".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772847Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2261544
- 751271
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk41181Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1771163Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321035