Moi! Kuten otsikossa seisoo näinhän tätä paikkaa markkinoidaan. Todellisuus on sitten aivan jotain muuta ollut meidän perheen kohdalla. Kaupungin varhaiskasvatus johto on näyttänyt vittumaisen ja laiskan asenteensa hoitaessaan asioita. Hyvä veli verkosto paistaa läpi. Asioista pimitetään eikä kerrota totuutta suoraan. Puhelimen käyttö on aivan lapsen tasolla, ei muisteta soittaa eikä aina vastatakkaan vaikka olisi tärkeistä asioista kyse. Voi mennä viikkokin. Sitten kun huomaavat tehneestä virheen, käännetään sekin vain suvereenisti toisten piikkiin. Pointti kirjoituksessa on se, että mielestäni luottamus ja asioiden sujuvuus olisi vähintäänkin suotavaa kun puhutaan lapsista ja niiden hyvinvoinnista. En ymmärrä minkä takia lapsista tehdään pelinappuloita. Jätän tämän nyt vain tähän, vaikka kerrottavaa olisi kuinka. Onko muilla kokemusta vastaavasta?
Keuruu on lapsiperheiden paratiisi, vai onko?
83
3256
Vastaukset
- Anonyymi
Voi! Voi! Kumpa vielä julkistettaisiin asianajajien laskutuspalkkioiden määrä, kuinka paljon keuruun varhaiskasvatus on käyttänyt asianajopalveluta, todistaakseen oikeassa olemisensa?
- Anonyymi
Vittumaisia, laiskoja , eivätkä osaa edes puhelinta käyttää? Että sillälailla.
- Anonyymi
Joku on opetellut näemmä lukemaan.
- Anonyymi
Hyvä että näköjään joku osaa.
- Anonyymi
Niinhän se on... "luottamus ja asioiden sujuvuus olisi vähintäänkin suotavaa kun puhutaan lapsista ja niiden hyvinvoinnista." Sii puolin ja toisin, ei vain yhteen suuntaan. Joskus ja aika monestikin kannattaisi katsoa peliin
- Anonyymi
Ei todellakaan ole lapsiperheiden paratiisi. Mitään apua et saa, jos sitä tarviit. Turhaa mainostusta.
- Anonyymi
Siisiisiiii puolin ja toisin kerro ihmeessä lissseee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole lapsiperheiden paratiisi. Mitään apua et saa, jos sitä tarviit. Turhaa mainostusta.
Näillä sloganeilla paikataan retuperällä olevia asioita. Jos joku kysyisi itse lapsiperheiltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä sloganeilla paikataan retuperällä olevia asioita. Jos joku kysyisi itse lapsiperheiltä?
Täällä kaikki on hoitanut ihan hyvin. Tuossa nuo pennut touhuaa ... Ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kaikki on hoitanut ihan hyvin. Tuossa nuo pennut touhuaa ... Ei sen kummempaa.
Sekö on sit paratiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö on sit paratiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Kaikki hyvin.
- Anonyymi
Tasapainoa Keuruun talouteen rakenteellisilla muutoksilla.
https://www.suurkeuruu.fi/uutiset/art-2000007906836.html- Anonyymi
Hyvä uutinen. Haetaan säästöjä sieltä, mistä niitä on saatavissa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä uutinen. Haetaan säästöjä sieltä, mistä niitä on saatavissa👍
Keuruu on matujen paratiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aivan varmasti on. Pahempi kuin Varissuo tai Itäkeskus.
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa, että sairasta politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa, että sairasta politiikkaa.
Keuruu on lapsien teko paratiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä nyt tähän päiväkoti juttuun liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keuruu on lapsien teko paratiisi.
No hyvä. Eikös lapsia tähän maahan juuri kaivattu . T. Ylpeä mummi.
- Anonyymi
Keuruu ja lapsiystävällinen kunta
- Anonyymi
Keuruu ei ole kenellekään paratiisi vaan velka- ja verohelvetti. Sähköyhtiön myyntiä valmistellaan ja sen jälkeen menee vesilaitos perässä ulkomaisille sijoittajille kuten meni jo sähkönsiirto, jonka talousnerot vuokrasivat takaisin. Voimme olla varmoja siitä, että siitä kuperkeikasta ei tietoja kerrota eli emme koskaan saa tietää mikä on vuokra ja mitä siirtoverkoston kunnnossapito maksaa?
- Anonyymi00087
Mitenkäs tämä nyt liittyy niihin päiväkoti asioihin?
- Anonyymi
Vammaispalvelut takkuaa myös.
- Anonyymi
Mielenterveys palveluista puhumattakaan.
- Anonyymi
Kyllä minulla oli onnellinen lapsuus Keuruulla ja varmaan tämänkin päivän lapsilla on mutta kyllähän se on teini-ikáisille ja nuorille aikuisille vihoviimeinen pystyynkuollut kylä.
Lukion jälkeen kaikki muuttavat pois jos vain pystyvät.- Anonyymi
Käyvätkö keuruulaiset lukion?
- Anonyymi
Mieluummin onnellinen lapsuus pienellä paikkakunnalla ja toivottavasti myöskin työpaikka. Lukio ihan OK mutta maisterin paperit ei paljon sähkö- putki henkilön tai hoitajan työssä auta. Asiantuntijoita tuntuu riittävän joka alalle. Kaikki "käppyrät" esillä, mutta kuka ne oikeet duunit tekee.
- Anonyymi
Toivottavasti Veli Venäjä räjäyttää koko kylän hautuumaaksi
- Anonyymi
Anteeksi kuinka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi kuinka?
Et saa anteeksi kun Igor kairaa anneliin
- Anonyymi
Onko keuruulla mahdollista opiskella muuta ammattia kuin lähihoitaja. Ammatillista koulutus mahdollisuutta paikkakunnalle!
- Anonyymi
Sossupummiksi ainakin on mahdollista pätevöityä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sossupummiksi ainakin on mahdollista pätevöityä.
Tarvitseeko siihen koulutukseen erikseen hakea?
- Anonyymi
Meidän lapsi on nyt ainakin on saanut hyvää hoitoa. Ja innoissaan päiväkotiin menesemistä.
- Anonyymi
Menesemitismia
- Anonyymi
Samoin. Ja eiköhän se suurin vastuu kuitenkin ole siellä kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Ja eiköhän se suurin vastuu kuitenkin ole siellä kotona.
Vastuu varhaiskasvatuksesta? Oletko joku kyllästynyt varhaiskasvatusjohtaja?
- Anonyymi
Kyläkouluilta Einari Vuorelan koululla Jukojärvellä: (To 23.10. klo 18)
https://www.suurkeuruu.fi/elamanmeno/art-2000011556214.html - Anonyymi
Kattava uutinen Keskisuomalaisessa tänään Haapamäen viskareiden toimintaympäristöstä! Ja tämä Nevalainen inttää omiaan vastoin AVI:n ylitarkastajan ohjeita päiväkotitilan vähimmäisvaatimuksista. Pitäisi olla rakennusluvassa päiväkotitila, vaan kun ei ole. Tyypillistä Keuruun kaupungin toimintaa, tässä lapsiperheiden paratiisissä.
- Anonyymi
Ettei kirjoittaja olisi nyt jutussa esiintyvä haastateltava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei kirjoittaja olisi nyt jutussa esiintyvä haastateltava...
Pahus kun ei oo...
Koitas nyt puolustella keuruun päättäjiä ja perustele!
- Anonyymi
Mitä mieltä olette nimistä Jasmin, Jasmiina, Jade, Jadessa? Sopiiko suomalaiselle tytölle?
- Anonyymi
Riippuu kulttuurista. Suosittuja romani nimiä.
- Anonyymi
Jade on jotenkin tylsä eikä kuulosta edes nimeltä. Jadessa on kauniin tanssahtelevainen nimi.
- Anonyymi
Jade on kiinalainen nimi. Jasmin ja Jasmiina arabi nimiä. Jadessa nimeä en ole ennen kuullut. Se on kaunein noista kuitenkin. Suomessa on niin monta kulttuuria että riippuu tosiaan kulttuurista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jade on kiinalainen nimi. Jasmin ja Jasmiina arabi nimiä. Jadessa nimeä en ole ennen kuullut. Se on kaunein noista kuitenkin. Suomessa on niin monta kulttuuria että riippuu tosiaan kulttuurista....
Kyllä tämä nimiväittely nyt paljasti kaiken.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä väittely? Tuossa kysyttiin mielipidettä nimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin kanssa että mitä paljasti? Joku miettii lapselleen nimeä ja sinä haluat väitellä
- Anonyymi
Minun mielestä pelkkä Jasmi on nätti nimi. Toki riippuu toisesta ja kolmannesta nimestä miten haluaa sointuvan.
- Anonyymi
Kauniita nimiä kaikki. Tosin Jade tarkoittaa briteissä lutkaa, luuskaa akkaa...Sitä miettisin.
- Anonyymi
Kauniita nimiä kaikki. Tosin Jade tarkoittaa briteissä lutkaa. Sitä miettisin vielä...
- Anonyymi00080
Ei sovi
- Anonyymi00088
Anonyymi kirjoitti:
Mikä väittely? Tuossa kysyttiin mielipidettä nimistä.
Miten tämä nyt liittyy aloitettuun keskusteluun?
- Anonyymi
Miksi toit ne ongelma pentusi tänne muiden riesaksi?
- Anonyymi
Siksi ettei sinun tarvitse olla ainoa ongelma täällä
- Anonyymi
Niin, missäs se paratiisi on?
- Anonyymi
Kyllä Keuruu on lapsiperheiden paradiisi. Lapset voivat kävellä turvallisesti kouluun, ilman vaaroja. Samoin harrastusmahdollisuudet ovat monipuoliset ja näissä ihan murto-osan hinnat verrattain isompiin kaupunkeihin. Uimahalli ja jäähalli on mainio, molemmissa mukavasti vuoroja harjoitella lajeja. Hyvät ulkoilumastot ja leikkipuistot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Keuruu on lapsiperheiden paradiisi. Lapset voivat kävellä turvallisesti kouluun, ilman vaaroja. Samoin harrastusmahdollisuudet ovat monipuoliset ja näissä ihan murto-osan hinnat verrattain isompiin kaupunkeihin. Uimahalli ja jäähalli on mainio, molemmissa mukavasti vuoroja harjoitella lajeja. Hyvät ulkoilumastot ja leikkipuistot.
Ehkä paratiisi jollekin maahanmuuttajalle jonka kotimaa on pommitettu paskaksi, eikä osaa kunnolla kirjoittaa tai edes puhua Suomen kieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tässä nyt puhuttu päiväkoti toiminnasta, eikä uimahalleista tai jostain metsistä? Joillekin on vaikeaa pysyä aiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tässä nyt puhuttu päiväkoti toiminnasta, eikä uimahalleista tai jostain metsistä? Joillekin on vaikeaa pysyä aiheessa.
Sinähän et sitä päätä mistä aiheesta täällä puhutaan!
- Anonyymi00070
Anonyymi kirjoitti:
Älä komenna ja kontroloi
- Anonyymi00078
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäisit nyt vain pysyä aiheessa ja lopettaa lapsellisen huutamisen.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Yrittäisit nyt vain pysyä aiheessa ja lopettaa lapsellisen huutamisen.
Määrittele lapsellinen huutaminen?
- Anonyymi00081
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoimahankkeet?
- Anonyymi
Siellä on tonttuluola.
- Anonyymi00069
Minkälainen nainen on sellanen joka jättää lapset miehen hoidettavaksi ja lähtee lepakkoparin kanssa homobaariin? Eikö tuo ole miehen vedätystä? Leikkii heteroa vaikka ei sitä ole.
- Anonyymi00071
Ei vittu mikä juntti. Itselläni on useampi homo kaveri ja itse olen umpihetero, tämä ei muuta minun seksuaalista suuntautmista.
Lisätään sitä suvaitsevaisuutta ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, tätä olen yrittänyt opettaa myös omille lapsille. Erilaisuus on rikkaus ja erilaisten ihmisten kohtaaminen laajentaa maailmankuvaa - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ei vittu mikä juntti. Itselläni on useampi homo kaveri ja itse olen umpihetero, tämä ei muuta minun seksuaalista suuntautmista.
Lisätään sitä suvaitsevaisuutta ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, tätä olen yrittänyt opettaa myös omille lapsille. Erilaisuus on rikkaus ja erilaisten ihmisten kohtaaminen laajentaa maailmankuvaaPuhut suvaitsevaisuudesta ja samassa haukut toista juntiks. Oletpa fiksu
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Puhut suvaitsevaisuudesta ja samassa haukut toista juntiks. Oletpa fiksu
Älä sinä leiki Jeesusta!
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Älä sinä leiki Jeesusta!
Älä komenna. Et sä mikään johtaja ole mikä saa komentaa ja haukkua muita. Ei ole tervettä!
- Anonyymi00076
Kuvaus sopii aika osuvasti erääseen haapäkiseen äityliin
- Anonyymi00077
Anonyymi00073 kirjoitti:
Älä sinä leiki Jeesusta!
Miksi sinä saat leikkiä?
- Anonyymi00082
Anonyymi00071 kirjoitti:
Lisätään sitä suvaitsevaisuutta ja annetaan kaikkien kukkien kukkia, tätä olen yrittänyt opettaa myös omille lapsille. Erilaisuus on rikkaus ja erilaisten ihmisten kohtaaminen laajentaa maailmankuvaaVai oletko sinä? Ei tuossa varmaan ollut kyse homovastaisuudessa, vaan käytännöstä. Jos on hetero ni miksi liikkuu homo baareissa. Eli viittasiko siihen että kyseinen nainen on kaapissa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00082 kirjoitti:
Vai oletko sinä? Ei tuossa varmaan ollut kyse homovastaisuudessa, vaan käytännöstä. Jos on hetero ni miksi liikkuu homo baareissa. Eli viittasiko siihen että kyseinen nainen on kaapissa.
Voihan sitä tykätä makkarasta ja piirakasta molemmista, näitä kutsutaan pii-seksuaaleiksi.
Itse olen pii-seksuaali, tykkään naisista ja miehistä. Heterosuhteessa olen ja perheellinen, olen kuitenkin molempia sukupuolia kokeillut nuorempana jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- Anonyymi00083
Kävin mieheni kanssa pitkästä aikaa Keuruulla vaihtamassa autoa. Aivan ihana ja kaunis paikka. Mieheni ei vain tule omien sukulaisten kanssa toimeen kun pyytävät aina rahaa ja haukkuvat seläntakana. Onko keuruulaiset oikeesti ilkeitä? Minun mielestä kaupassakin ihmiset olivat ystävällisiä ja vilpittömiä.
- Anonyymi00084
God jul Keuruu!
- Anonyymi00086
Gott nytt år Keuru!
- Anonyymi00089
Tack detsamma
- Anonyymi00090
Svenska är vackert språk, som kan höras för sällan i Keuruu.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Svenska är vackert språk, som kan höras för sällan i Keuruu.
Jag håller med. Kanske lärde sig inte alla i skolan/ i världen... Dett finss många vackra svenska dialekter i Finland.
- Anonyymi00092
Der är en stor skillnad i tonläge nu. Svensktalande är inte elaka samtalspartners!
- Anonyymi00093UUSI
Ystäväni ei pystynyt asumaan Keuruulla. Todella vaikeasti sai tukia eikä ollut töitä. Lapsella todettiin puheenviivästystä ja muuta kirjoa niin ei saannut siihenkään tukea. Nykyään on jo kolme lasta ja tuet pyörii kaikilla hyvin kun asuu naapuri kunnassa. Eli ei ole lapsiperheiden paratiisi jos puhutaan erityislapsista. Sillon jos puhutaan vaikeasti vammsisesta saa apua, mutta autismiin todella huonosti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1983622Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 861035
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975