Tää koululiikunta on ihan täyttä kakkaa nuoril on muutenki ulkonäkö paineita. Itse olen kans iso kokoinen ja ärsyttää ne luokan tikut jotka osaa kaiken ja on venyvii. Esim mun luokalla on just sellane ja sit se haukkuu itteään läskiks vaikka se painaa tyylii joku 20kg ja sanoo muille iso kokoisille että jos ne tekee jotai vääri nii heti huutaa älä pallero tai tollast. Koulu uinti ite tykkään koska harrastan muutenki nii. Mut sit kaikki muut koululiikka lajit opet pakottaa ja ei oo kivaa jos toine ei osaa.
Siis tää koululiikka
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Älä mene. Ei ole pakko.
- Anonyymi
On. Ainakin useimissa kouluissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Ainakin useimissa kouluissa
Suomessa on oppivelvollisuus, ei kouluPAKKOa. Jos ei mene liikkatunnille, niin mitä siitä seuraa? No ei mitään muuta kuin tieto vanhemmille. Ja sitten sanot vanhemmille että et mene kun sinua kiusataan siellä ja opettaja ei tee mitään!
Tämän jälkeen homma on vanhemmistasi kiinni, mutta eivät hekään voi PAKOTTAA liikkatunnille. Kerrot vaan koko ajan että et mene kun siellä kiusataan.
Luokalle ei voi jättää syystä että ei käy liikkatunnilla tai saa siitä huonon numeron.
- Anonyymi
Sanonpahan vain, että voisit itse vaikkapa mennä sanomaan heille suoraan, että ketäpä kiinnostaa niiden "tikkujen" mielipide.
- Anonyymi
Jos menee noin tunteisiin niin olisikohan se laihdutuksen paikka.
- Anonyymi
No vittu haloo käytä isoa päätä nyt sootama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862