Mulle? Lähditkin niin pikaisesti jännittikö sinnuu nainen?
Mikset koskaan hymyile
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeata kuin Kiinan torilla.
- Anonyymi
On kun sä teet tästä niin vaikeeta. : (
- Anonyymi
Perus ilmeeni on hapan silakka. Ajattelen lähes kaikesta tällä tavoin. Milloin lähdin pikaisesti ja mistä?
- Anonyymi
Oletko tyytyväinen vastauksiin?
- Anonyymi
Miksi aloittajan pitäisi olla tyytyväinen vastauksiin?
- Anonyymi
Epävarmuus lisääntyi...(sivusta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus lisääntyi...(sivusta)
Tai siis sanotaanko että pikkusen ristiriitainen fiilis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis sanotaanko että pikkusen ristiriitainen fiilis.
Miksi? Etkö pidäkään minusta haluatko olla rauhassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Etkö pidäkään minusta haluatko olla rauhassa?
Pidän kyllä ja paljon, ei ole siitä kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän kyllä ja paljon, ei ole siitä kyse.
No mistä kerro? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä kerro? ☺️
Se alkoi mennä liian pitkälle ja syvälliseksi ilman kunnollista pohjaa, vaikea paremmin selittää, se on aika monimutkainen asia kokonaisuudessaan, taidan vain pelätä senkaltaista läheisyyttä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se alkoi mennä liian pitkälle ja syvälliseksi ilman kunnollista pohjaa, vaikea paremmin selittää, se on aika monimutkainen asia kokonaisuudessaan, taidan vain pelätä senkaltaista läheisyyttä liikaa.
Joo kyllä minä ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti näin..surullista :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä kerro? ☺️
No nyt ei ole ainakaan enää epäselvää, kiitos :(
- Anonyymi
Vastaan kyllä hymyysi
- Anonyymi
Etkä vastaa :(
- Anonyymi
Yleensä kyllä sinulla ollut kiireempi :(
- Anonyymi
Itse lähdet aina ensin. :(
- Anonyymi
Välillä olinkin kiireinen, välillä tavallaan vain esitin kiireellistä... ..koska ahdisti kohdata todellisuus, olin jo muutenkin ollut vain inhottava sinua kohtaan ja pelkään että sinua vain sattuu takiani, omien ongelmieni takia, tuntuu pahalta että käyttäydyin sillä tavalla.. :(
- Anonyymi
Mä hymyilen kaikille ja vähän flirttailenkin vähän kaikille. Mut jos tulevat yhtään lähemmäks niin ilmotan pomolle ahdistelusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862