Sellasta asiaa kysyn, että saako tuoreöljyvoitelullisilla 2-tahdeilla moottorijarruttaa, vai onko se yhtä kiellettyä, kuin seosöljyvoitelulla? Omistan 2-tahtisen mopon, jossa on tuoreöljyvoitelu.
Moottorijarrutus tuorevoitelulla?
2
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa tehdä moottorijarrutusta. Öljy ruiskitaan bensan joukkoon eri säiliöstä. Jos ei mene bensaa, niin ei mene öljyäkään
- Anonyymi
Joo bensaan se silti sekottuu ja pumppu annostelee öljyä kaasun asennon mukaan eli sama kuin lisäisit öljyt tankkiin.
Onhan se parempi moottorille kunnei moottorijarruttele hirveästi, mutta ei se ole oikeasti niin paha kuin nämä "ekspertit" väittää. Moposi ei satavarmasti leikkaa kiinni pelkästään jonkun moottorijarruttelun takia, vaikka tekisit sitä jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197