Säyneisen uudet omistajat tonkii isoilla koneillaan luonnonpurotkin uusiksi. Onko vaan isojen öhy isäntien oikeus? Eikö kukkahattuhenkilöt ole huolissaan?
Öhy isännät
9
983
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä nämä öky-isännät ovat ja heidän tekonsa? Nimiä kehiin!
- Anonyymi
Kommunismin soisi lopultakin voittavan. Se olisi oikeus ja kohtuus.
- Anonyymi
Vaikea on ymmärtää kommunismin takia.
- Anonyymi
Taidat olla näitä pieneläkeläisiä rautateiltä.
- Anonyymi
Taiat olla pieneläkeläinen rautateiltä
- Anonyymi
Toivottavasti alkavat tuoda ulkomailta kaiken syötävän, ei tarvitsisi maksella näiden "öhy isäntien" tekemiä velkoja tavallisten työssä käyvien.
- Anonyymi
Ei ole ainakaan toinen isäntä milloinkaan nostanut itseään mitenkään öhyks.kyläläisten mielikuvitusta vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ainakaan toinen isäntä milloinkaan nostanut itseään mitenkään öhyks.kyläläisten mielikuvitusta vain
Onneks nämä "öhyt" kaatu ommaan mahottommuuteesa ja haukutut vaan porskuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks nämä "öhyt" kaatu ommaan mahottommuuteesa ja haukutut vaan porskuttaa.
Jos myytävät elläimet kuolee kaikki parissa viikossa niin jottai vikkoo on myyjätilalla ei siitä piäse muuhun lopputulokseen vaikka olis minkälainen agrologikoulutus ilman työhönosallistumiskokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848