Syö enemmän kuin tienaa,viimme aikoina on naureskeltu terassilla ruoka aikaan.Uutta paria, luotettava ja rehellinen on löytänyt vertaisensa.prinssille morsian.
Onkohan tuo joppari, alkanut jotenkin ajamaan sivuraiteella ? vai meneekö kiinteistöbisnes ja autokauppa huonosti?
Vai mitä on tapahtunut?
Huittisten epäsuhtaisin pari?
3
968
Vastaukset
- Anonyymi
On epäilty että olisi siirtymässä lietepuolelle lietevaununkuljettajaksi.Baarissa näin tiedettiin kertoa.
- Anonyymi
”Vasta kun sä tulit minun tarinaan,
on jokaisella sivullani tarkoitus
Sä saat mut luottamaan, että luet mut loppuun
Mun koko sydän sinut tähän haluaa
Olet minun peloilleni karkoitus
Sä saat mut uskomaan onnelliseen loppuun
Sä oot minun kartta ja kompassi
Eksyn jos et jää siihen viereeni
En uskonut et enää näin tarvita voi
Mä en aio virheitä piilottaa,
kun sä niistä teet jotain suurempaa
Ei kipu hukkaan mee, se minut tähän toi
Ei huono onni kai oo päättymätön tie
Se johtaa aina jonnekin... ”- Anonyymi
Ei ole olemassa epäsuhtaista paria.
TOSI Rakkaudessa kaikki epäsuhdat katoaa.
Köyhyys vs rikkaus, amis vs yliopisto, menneisyys vs nykyisyys.
Niin tää menee. Ymmärtäisikö Rakas Äkäpää? ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1504048Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3903135Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142028Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa111728Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51148Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69985- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23881- 71849
- 45809