haku voi olla näin älyttömän surkea??? Yksi kirjain väärässä paikassa ja 0 tulosta. Usein myös antaa ihan mitä sattuu (random tv-jaksoja) jostain kuuluisasta leffasta. Pystyisin itsekin tekemään paremman.
Miten hemmetissä maailman suurimman elokuvatietokannan
12
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tee se. Huomaat ettei sinulla ole riittävästi dataa jota on vain Googlella.
- Anonyymi
Kuvitellaan että yrität hakea "Pekka Puupää" elokuvia, kirjoita "Pekka" ja odota hetki, pudotusvalikko avautuu hakukentän alle, tarjotakseen vaihtoehtoja jo kirjoittamallesi nimelle.
- Anonyymi
Kannattaa opetella kirjoittamaan. Eikö koulussasi opetettu?
- Anonyymi
Mitäs oot julkaissu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs oot julkaissu?
Oikeakielisesti kysymyksesi kuuluisi: "Mitä olet julkaissut?"
- Anonyymi
IMDB on muutenkin perseestä. Olen varmaan 10 vuotta ihmetellyt, miten expandable tabit (director, actor...) unohtavat tilansa heti, kun palaa sivulle. Ei varmaan kovin iso tekninen haaste tehdä niin, että ne pysyvät auki.
IMDB motto: UX is overrated. Minä käytän aina Googlen hakua IMDb:n sijaan, esim "imdb pekka pupää" - ja Google heti korjaa haun oikein ja näyttää halutut IMDb linkit.
- Anonyymi
Ei haut wikipediassakan toimi. Käytännössä kaikki toimivat haut tehdään aina googlen avulla valitulta sivustolta.
Kirjoitusvirheiden tunnistaminen ja niiden oikea korjaaminen on yllättävän vaikeaa. Monien suosittujen palvelujen haut ovat usein surkeita sen takia että älykkäämpi haku vaatisi enemmän tehoa, mikä maksaa enemmän, ja palvelut eivät ole kiinnostuneita maksamaan paremmasta hausta kun se ei ole niiden ykkösprioriteetti.
Google on poikkeus koska Googlen ykkösprioriteetti on nimenomaan haku.- Anonyymi
Kaipa Googlella on paljokin "prioriteetteja" sen selaimen hakukoneen lisäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa Googlella on paljokin "prioriteetteja" sen selaimen hakukoneen lisäksi.
Googlella(kin) ykkösprioriteetti on rahan hankkiminen, mutta koska Googlen ykköstuote ja lippulaiva on Haku, niin siihen on investoitu käsittämättömiä summia ja valtavasti yrityksen resursseja.
Kyllähän panostuksen pitää jossain näkyäkin.- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Googlella(kin) ykkösprioriteetti on rahan hankkiminen, mutta koska Googlen ykköstuote ja lippulaiva on Haku, niin siihen on investoitu käsittämättömiä summia ja valtavasti yrityksen resursseja.
Kyllähän panostuksen pitää jossain näkyäkin.Kuka käsittää minkäkin kokoisia summia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158