Riippukeinu

Nyt rennosti Jussin Juhlien jäljiltä. Aurinko paistaa🌤, riippukeinu varjossa, vettä ja Buranaa tarvitseville.

175

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 👍Just tuolla huutelin jotta kehtaisko joku pykätä motellia pystyyn 😁

      • Tunnistan suolaisen tarpeen. Ole hyvä 🍕🍕🍕, siin o pyydä lisää jos ei riitä.

        Mä menen nyt 🥗👍


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Tunnistan suolaisen tarpeen. Ole hyvä 🍕🍕🍕, siin o pyydä lisää jos ei riitä.

        Mä menen nyt 🥗👍

        Sie oot varsinainen ajatusten lukija 😄 suolasta justiinsa kaipailin. Kyllä passas ja riitti 👍


      • Luulin et tulee Antin kappale. Keinuminen olis kyl ihanaa🤫, vaikkei ole kaan krapulaa.


      • Olipa hyvä ralli 😄 Taittu matka ku Kankkusella. Alkaa täällä vihdoin elämä voittaa ja oon saanu kohtalaisesti hommattuaki.
        Tännään ei kyllä polulle uskalla. Huomenna voi vettää sitten kahen päivän eestä 😅 Kuinkas sulla on Kukkanen päivä siellä sujunu? Oothan muistanu juuva riittävästi?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa hyvä ralli 😄 Taittu matka ku Kankkusella. Alkaa täällä vihdoin elämä voittaa ja oon saanu kohtalaisesti hommattuaki.
        Tännään ei kyllä polulle uskalla. Huomenna voi vettää sitten kahen päivän eestä 😅 Kuinkas sulla on Kukkanen päivä siellä sujunu? Oothan muistanu juuva riittävästi?

        Millaista polkua tallustelette, jos saa udella? 🙄


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Millaista polkua tallustelette, jos saa udella? 🙄

        Ei tuo oo utelua, vaan ihan normi kysymys 😉Mä meen välillä valmiita polkuja ja toisinaan poikkean niiltä omille kompastelemaan. Polut lähtee melkeen naapurista ja mehtä on niin iso, että sinne vois helposti eksyä usseempikin. Saanko heittää vastakysymyksen?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei tuo oo utelua, vaan ihan normi kysymys 😉Mä meen välillä valmiita polkuja ja toisinaan poikkean niiltä omille kompastelemaan. Polut lähtee melkeen naapurista ja mehtä on niin iso, että sinne vois helposti eksyä usseempikin. Saanko heittää vastakysymyksen?

        Senkus


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Senkus

        Selvä 😊 Kun sie tuolla toisessa ketjussa kerroit kelluvas, niin ootko menny kuvioilla vai ilman?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa hyvä ralli 😄 Taittu matka ku Kankkusella. Alkaa täällä vihdoin elämä voittaa ja oon saanu kohtalaisesti hommattuaki.
        Tännään ei kyllä polulle uskalla. Huomenna voi vettää sitten kahen päivän eestä 😅 Kuinkas sulla on Kukkanen päivä siellä sujunu? Oothan muistanu juuva riittävästi?

        No oon muistanut. Pieniä askareita puuhaillut, seurannut lintujen (ei Hannu, jota muuten fanitan) perhe-elämää ja kirjan kanssa lökötellyt. On kyllä parempi ottaa loppupäiväkin suht rauhallisesti. Pulahdellut tietty pari kertaa kun niin kuumottaa 😀
        Onko Mehtiksellä illaksi suunnitelmia, muuta kuin aikaisin punkkaan?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Selvä 😊 Kun sie tuolla toisessa ketjussa kerroit kelluvas, niin ootko menny kuvioilla vai ilman?

        😄kuvioilla olis kiva mennä, mut en ole viel viittiny. Hyvin kelluu, sen verran on tullu korvapuusteja saatua menneinä vuosina, ettei ihan tänäkesänä kuviokellunnan vaateet toteudu.

        Jos mennään nyt taloustieteeseen ja arvon vaihteluun, niin onhan tässä arvojen uudelleen tsekkaus para aikaa menossa, sitä en perusta kysynnän ja tarjonnan lakiin, vaikka aallokkoa ja muuta epävakautta on. 😅

        MiteS EoEt sie uit ja kellut?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        😄kuvioilla olis kiva mennä, mut en ole viel viittiny. Hyvin kelluu, sen verran on tullu korvapuusteja saatua menneinä vuosina, ettei ihan tänäkesänä kuviokellunnan vaateet toteudu.

        Jos mennään nyt taloustieteeseen ja arvon vaihteluun, niin onhan tässä arvojen uudelleen tsekkaus para aikaa menossa, sitä en perusta kysynnän ja tarjonnan lakiin, vaikka aallokkoa ja muuta epävakautta on. 😅

        MiteS EoEt sie uit ja kellut?

        Annappa joku vinkki, mistä polusta kannattaisi ummikon lähteä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No oon muistanut. Pieniä askareita puuhaillut, seurannut lintujen (ei Hannu, jota muuten fanitan) perhe-elämää ja kirjan kanssa lökötellyt. On kyllä parempi ottaa loppupäiväkin suht rauhallisesti. Pulahdellut tietty pari kertaa kun niin kuumottaa 😀
        Onko Mehtiksellä illaksi suunnitelmia, muuta kuin aikaisin punkkaan?

        Eli lepposasti on sitten menny sielläpäin 😊 Piti googlettaa tuo Hannu kun ei sanonu mittään. No selvispä tämäkin, kiitos Googlen. Mä en oo ees käyny ulkona, enkä tiiä tulleeko tänään käytyäkään kun ei oo kerran pakko. Onko siellä pahaki helle?
        Ei oo mittään ihmeempiä suunnitelmia. Saatan vilkasta töllöä jos sieltä tulis jottain katottavaa. Ja joo aikasin sänkyyn 😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        😄kuvioilla olis kiva mennä, mut en ole viel viittiny. Hyvin kelluu, sen verran on tullu korvapuusteja saatua menneinä vuosina, ettei ihan tänäkesänä kuviokellunnan vaateet toteudu.

        Jos mennään nyt taloustieteeseen ja arvon vaihteluun, niin onhan tässä arvojen uudelleen tsekkaus para aikaa menossa, sitä en perusta kysynnän ja tarjonnan lakiin, vaikka aallokkoa ja muuta epävakautta on. 😅

        MiteS EoEt sie uit ja kellut?

        Mie meen yleensä selälleen ja kattelen pilviä jos semmosia on. Ilman mittään apuvälineitä tai ylimääräsiä kellukkeita. Uintityyli on yleensä perhonen tai sitte sekin selälleen 😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Annappa joku vinkki, mistä polusta kannattaisi ummikon lähteä?

        Kaikki polut ne jonnekin johtaa, mutta jos on ihan tuntematon mehtä, nii kannattaa ehkä valita vähän levveempi ja mennä ekan kerran kamun kanssa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie meen yleensä selälleen ja kattelen pilviä jos semmosia on. Ilman mittään apuvälineitä tai ylimääräsiä kellukkeita. Uintityyli on yleensä perhonen tai sitte sekin selälleen 😅

        Aivan 😎


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie meen yleensä selälleen ja kattelen pilviä jos semmosia on. Ilman mittään apuvälineitä tai ylimääräsiä kellukkeita. Uintityyli on yleensä perhonen tai sitte sekin selälleen 😅

        Tuolla kylmälaukussa olis vielä tonnikala pizzaa. Ne voi syödä pois, ku on jo kerran lämmitetty.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kaikki polut ne jonnekin johtaa, mutta jos on ihan tuntematon mehtä, nii kannattaa ehkä valita vähän levveempi ja mennä ekan kerran kamun kanssa.

        Mitä muuta olis hyvä huomioida?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kaikki polut ne jonnekin johtaa, mutta jos on ihan tuntematon mehtä, nii kannattaa ehkä valita vähän levveempi ja mennä ekan kerran kamun kanssa.

        Olen niin on onneton metsässä kävijä. Suunnistusessa aina jossain vaiheessa huomasin kulkevana ympyrää kun tuli samat kannot ja kivet monetta kertaa vastaan. Yleensä luovutin ja aloin syömään mustikoita. Jos menisin metsään, eksyisi heti ja siinä sitä olis istumista kannon päällä, ku on mustikatkin vasta kukassa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Olen niin on onneton metsässä kävijä. Suunnistusessa aina jossain vaiheessa huomasin kulkevana ympyrää kun tuli samat kannot ja kivet monetta kertaa vastaan. Yleensä luovutin ja aloin syömään mustikoita. Jos menisin metsään, eksyisi heti ja siinä sitä olis istumista kannon päällä, ku on mustikatkin vasta kukassa.

        Ei sen puoleen, mulla mikään kiire ole poluille. Vaikka olis mustikat kypsiä, en niitä vois vielä kotio kantaa Ja mittään piirakoita leipoakaan. On noita korvapuusteja viel pakkanen täyn. Piirakan syön kyl heti ku uunista saan, turha niit välis kylmettää.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No oon muistanut. Pieniä askareita puuhaillut, seurannut lintujen (ei Hannu, jota muuten fanitan) perhe-elämää ja kirjan kanssa lökötellyt. On kyllä parempi ottaa loppupäiväkin suht rauhallisesti. Pulahdellut tietty pari kertaa kun niin kuumottaa 😀
        Onko Mehtiksellä illaksi suunnitelmia, muuta kuin aikaisin punkkaan?

        Mikä kirja menossa?

        Sain tänään loppuun Tunnottomuus sielussa viidelle ja aloitin Signaali, kumpikin Pirkko Saision
        Eka oli näytelmä. Tokan alussa eräs nimeltä mainitsematon sairastui syöpään 😬, en tiedä miten jatkuu, mutta herätti taas ajattelemaan, kuinka lyhyt elämä on.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mitä muuta olis hyvä huomioida?

        No vetäse nyt ainakin kunnolliset kengät 👟 jalakaan ja ota mukkaan juomapullo ja kännykkä 😉 Mustikat ei tosiaan oo vielä kypsiä eli niistä ei oo paljon apua jos meinaat eksyä. Kuusenkerkkiä ja mäntyä voi kuitenki hätätapauksessa imeskellä, vaikka niihin tarttis kyllä luvan. Mutta eikö sanota jotta hätä ei lue lakia 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eli lepposasti on sitten menny sielläpäin 😊 Piti googlettaa tuo Hannu kun ei sanonu mittään. No selvispä tämäkin, kiitos Googlen. Mä en oo ees käyny ulkona, enkä tiiä tulleeko tänään käytyäkään kun ei oo kerran pakko. Onko siellä pahaki helle?
        Ei oo mittään ihmeempiä suunnitelmia. Saatan vilkasta töllöä jos sieltä tulis jottain katottavaa. Ja joo aikasin sänkyyn 😅

        On hellettä. Silti pitää saunoa 😅, laitoin just valkean kiukaan pesään.
        Pakkaa katraasi biiliin ja tulkaa tänne pulahtelemaan, kellumaan tai pilvilinnoja kahtelemmaan. Rillatakkin saa, ja vaikka tikkoja heittää tauluun jos oikein riehaannutte 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On hellettä. Silti pitää saunoa 😅, laitoin just valkean kiukaan pesään.
        Pakkaa katraasi biiliin ja tulkaa tänne pulahtelemaan, kellumaan tai pilvilinnoja kahtelemmaan. Rillatakkin saa, ja vaikka tikkoja heittää tauluun jos oikein riehaannutte 😁

        Kiitän Kukkis tarjouksesta, mutta taijan pysyä nyt kotikonnuilla, etten pääse eksymään ja vie samalla eksyksiin myös katrasta 😄 Alkopa tekemään mieli rilliruokaa tai 🔥 nuotiomakkaraa. Tuon jälkimmäisen makkuun pääsin kyllä jo siellä mökillä missä viikko sitten olin, mutta makuun en oo kyllästyny 😊 Jotkut jutut on semmosia, jotta niihin ei kyllästy millään 😅
        Mieki eilen saunan lauteilla mietin, että kai tässä jossakin kohtaa pikkasen viiraa kun helteestä huolimatta tarttee täällä vielä istua 😂


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mikä kirja menossa?

        Sain tänään loppuun Tunnottomuus sielussa viidelle ja aloitin Signaali, kumpikin Pirkko Saision
        Eka oli näytelmä. Tokan alussa eräs nimeltä mainitsematon sairastui syöpään 😬, en tiedä miten jatkuu, mutta herätti taas ajattelemaan, kuinka lyhyt elämä on.

        Kiva että olet innostunut Saisiosta. Mullakin makaa yöpöydän laatikossa joku Saisio, ollut siellä tosin niin kauan etten muista enää mikä 😅
        Luen Paula Nivukosken Nopeasti piirretyt pilvet, romaani. Kertoo hänen isoäitinsä tarinan ”amerikanleskenä” 1920 luvun pohjanmaalla. Ei niin mukaansatempaava kuin odotin mutta ok. Hetki sitten luin kirjan kiinnostavimman lauseen, ja olen jo reilusti ohi puolenvälin: ”Saunassa elämä näyttäytyi aina paljaana kuin pakarat”.
        Siitä tuleekin mottoni 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitän Kukkis tarjouksesta, mutta taijan pysyä nyt kotikonnuilla, etten pääse eksymään ja vie samalla eksyksiin myös katrasta 😄 Alkopa tekemään mieli rilliruokaa tai 🔥 nuotiomakkaraa. Tuon jälkimmäisen makkuun pääsin kyllä jo siellä mökillä missä viikko sitten olin, mutta makuun en oo kyllästyny 😊 Jotkut jutut on semmosia, jotta niihin ei kyllästy millään 😅
        Mieki eilen saunan lauteilla mietin, että kai tässä jossakin kohtaa pikkasen viiraa kun helteestä huolimatta tarttee täällä vielä istua 😂

        Toiste sitte, Mehtis 😉 Mökki ei ihan heti ole tästä häviämässä. Ja tarjoukset on mulla yleensä ”voimassa toistaiseksi”.

        Jos mitenkään D.J jaksat, viittit ja huvittaa, laittaisitko tänään jotain Vesalalta soimaan? Tuo Lavin Kankkus-ralli (vaikka sateenkaariväkeä hänkin) ei nyt oikein enää nappaa 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitän Kukkis tarjouksesta, mutta taijan pysyä nyt kotikonnuilla, etten pääse eksymään ja vie samalla eksyksiin myös katrasta 😄 Alkopa tekemään mieli rilliruokaa tai 🔥 nuotiomakkaraa. Tuon jälkimmäisen makkuun pääsin kyllä jo siellä mökillä missä viikko sitten olin, mutta makuun en oo kyllästyny 😊 Jotkut jutut on semmosia, jotta niihin ei kyllästy millään 😅
        Mieki eilen saunan lauteilla mietin, että kai tässä jossakin kohtaa pikkasen viiraa kun helteestä huolimatta tarttee täällä vielä istua 😂

        Ai ku kuulostaa kivalta, kaikki saunat ja muut, grillaamisineen🏕. Makkara on kyl vihoviimeinen, en tiedä miksi, mutta ei ole maistunut. Tämä on taivahan tosi, kun olin lapsi ja muille grillattiin makkarat, niin mulle oli aina varattuna lihapiirakka. Missään muissa ruuissa en ole nirsoillut, makkara ei vaan mene, ei kai sitä väkisin. Olisin aina halunnut tykätä. Nyt ku ikää tulee, niin löytyny oma maku.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Toiste sitte, Mehtis 😉 Mökki ei ihan heti ole tästä häviämässä. Ja tarjoukset on mulla yleensä ”voimassa toistaiseksi”.

        Jos mitenkään D.J jaksat, viittit ja huvittaa, laittaisitko tänään jotain Vesalalta soimaan? Tuo Lavin Kankkus-ralli (vaikka sateenkaariväkeä hänkin) ei nyt oikein enää nappaa 🙄

        Pyyntösi on vastaanotettu. Miepä koitan ehtiä jonkun kivan kipaleen 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kiva että olet innostunut Saisiosta. Mullakin makaa yöpöydän laatikossa joku Saisio, ollut siellä tosin niin kauan etten muista enää mikä 😅
        Luen Paula Nivukosken Nopeasti piirretyt pilvet, romaani. Kertoo hänen isoäitinsä tarinan ”amerikanleskenä” 1920 luvun pohjanmaalla. Ei niin mukaansatempaava kuin odotin mutta ok. Hetki sitten luin kirjan kiinnostavimman lauseen, ja olen jo reilusti ohi puolenvälin: ”Saunassa elämä näyttäytyi aina paljaana kuin pakarat”.
        Siitä tuleekin mottoni 😁

        Hyvä motto, niin totta!


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Toiste sitte, Mehtis 😉 Mökki ei ihan heti ole tästä häviämässä. Ja tarjoukset on mulla yleensä ”voimassa toistaiseksi”.

        Jos mitenkään D.J jaksat, viittit ja huvittaa, laittaisitko tänään jotain Vesalalta soimaan? Tuo Lavin Kankkus-ralli (vaikka sateenkaariväkeä hänkin) ei nyt oikein enää nappaa 🙄

        https://youtu.be/vaYufuN3bV4
        Tuossa tuommonen, vaikkakin mun lemppari Vesalalta on "sinuun minä jään" 😊
        PMMP on monesti soinu mun kuulokkeissa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        https://youtu.be/vaYufuN3bV4
        Tuossa tuommonen, vaikkakin mun lemppari Vesalalta on "sinuun minä jään" 😊
        PMMP on monesti soinu mun kuulokkeissa.

        Kiitos! Olet kiltti 😁 Olipa kiva rytmi, en ollut kuullutkaan tätä ennen. Alkoi tehdä mieli keikkua tahdissa 🎶 Tykkään kun nämä nykyartistit rikkovat totuttuja kaavoja. Kuuntelempas perään myös tuon sinun favoritin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kiitos! Olet kiltti 😁 Olipa kiva rytmi, en ollut kuullutkaan tätä ennen. Alkoi tehdä mieli keikkua tahdissa 🎶 Tykkään kun nämä nykyartistit rikkovat totuttuja kaavoja. Kuuntelempas perään myös tuon sinun favoritin.

        Eipä kestä, enkös ookki 😁 Vaikka ossaan mie olla tarvittaessa myös tuhma 😅 eikä aiheesta enempää..


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ai ku kuulostaa kivalta, kaikki saunat ja muut, grillaamisineen🏕. Makkara on kyl vihoviimeinen, en tiedä miksi, mutta ei ole maistunut. Tämä on taivahan tosi, kun olin lapsi ja muille grillattiin makkarat, niin mulle oli aina varattuna lihapiirakka. Missään muissa ruuissa en ole nirsoillut, makkara ei vaan mene, ei kai sitä väkisin. Olisin aina halunnut tykätä. Nyt ku ikää tulee, niin löytyny oma maku.

        Hauska Tiuhti. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan että ”olisin aina halunnut tykätä makkarasta”😅
        Sulla on vielä paaaljon vuosia edessä korjata tämä epäkohta elämässäsi😊

        Mitä nykyisin grillaat kun muut makkaraa? Nythän on kaupoissa vaikka minkälaisia ”korvikkeita”, maukkaitakin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hauska Tiuhti. En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan että ”olisin aina halunnut tykätä makkarasta”😅
        Sulla on vielä paaaljon vuosia edessä korjata tämä epäkohta elämässäsi😊

        Mitä nykyisin grillaat kun muut makkaraa? Nythän on kaupoissa vaikka minkälaisia ”korvikkeita”, maukkaitakin.

        Käytöskukka, mulle on ihan Ok jos muut grillaileilee makkaroita ja vieläpä tykkää. Vuodet ovat vierähtäneet, tämä on mun makuaisti ja näin on hyvä. Kyllähän sitä nuorempana toivoi että voisi olla niinkuin muut ja sosiaalisestikin samoissa eväillä liikenteessä.

        Muut saavat nyt hyväksyä, etten mitään korvikkeita laita grilliin, en edes pekonia, vaikka olisi kääritty parsan ympärille. Kanaa ja kasvisvartaita, salaatti ja kuiva valkkari😋


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No oon muistanut. Pieniä askareita puuhaillut, seurannut lintujen (ei Hannu, jota muuten fanitan) perhe-elämää ja kirjan kanssa lökötellyt. On kyllä parempi ottaa loppupäiväkin suht rauhallisesti. Pulahdellut tietty pari kertaa kun niin kuumottaa 😀
        Onko Mehtiksellä illaksi suunnitelmia, muuta kuin aikaisin punkkaan?

        Mitä Hannua fanitat?😊


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mitä Hannua fanitat?😊

        Hannu Lintu (ei kuiten Hannu Hanhi). RSO:n ylikapellimestari. Olen kuunnellut ja katsonut hänen haastattelujaan ja telkusta nähnyt esiintymisiä. Jotekin vaan minua miellyttävä kaveri. Ja 🌈.


    • Pitäsköhän se itekin tarttua nyt johonkin kirjaan...

      • Jos voit tarttua johki muuhun, niin älä paistua päätös kirjoilla 😄, tämä on mulla nyt omanlainen selviytymis keino, täsä kohtaa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Jos voit tarttua johki muuhun, niin älä paistua päätös kirjoilla 😄, tämä on mulla nyt omanlainen selviytymis keino, täsä kohtaa.

        *paisuta


      • Suosittelen. Ja suosittelin, eilen 😆
        Ei vaines. Kun hyvä kirja itellä osuu käsiin, se kyllä rauhoittaa ja vie ajatukset pois huolista ja murheista. Ei niin hyvää kirjaa ei sitten saa edistymään millään jos on muuta ajateltavaa.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Suosittelen. Ja suosittelin, eilen 😆
        Ei vaines. Kun hyvä kirja itellä osuu käsiin, se kyllä rauhoittaa ja vie ajatukset pois huolista ja murheista. Ei niin hyvää kirjaa ei sitten saa edistymään millään jos on muuta ajateltavaa.

        Niinhän sä taisit ihan yleisesti tehhä eli suositella 😄 mutta kuule Kukkanen taasen, pois musta semmonen kirjallisuus. Ilmankin riittää 🔥😅


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Jos voit tarttua johki muuhun, niin älä paistua päätös kirjoilla 😄, tämä on mulla nyt omanlainen selviytymis keino, täsä kohtaa.

        Mihkäs muuhun tässä nyt tarttus. Olo on sen verran nihkee, että helposti tarttuu ainaki housut reisiin 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niinhän sä taisit ihan yleisesti tehhä eli suositella 😄 mutta kuule Kukkanen taasen, pois musta semmonen kirjallisuus. Ilmankin riittää 🔥😅

        Näin olen ymmärtänyt 😉
        Onneksi sulla on toi sininen tsunami hallussasi, sillä luulis jo isomman 🔥kin talttuvan. Jos haluaa...
        Onko se muuten 1, 2 vai useamman 🌊 vyöry?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänyt 😉
        Onneksi sulla on toi sininen tsunami hallussasi, sillä luulis jo isomman 🔥kin talttuvan. Jos haluaa...
        Onko se muuten 1, 2 vai useamman 🌊 vyöry?

        Joo, mie sammutin tuolla sen palavan kokon 🔥😁 Luultavasti vähemmästäkin olis ymmärtäny, mutta pääasia jottei oo jääny epäselväks 😅
        Mielummin yks iso vyöry kun kolme pientä jos valita saa.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänyt 😉
        Onneksi sulla on toi sininen tsunami hallussasi, sillä luulis jo isomman 🔥kin talttuvan. Jos haluaa...
        Onko se muuten 1, 2 vai useamman 🌊 vyöry?

        https://youtu.be/1xTIB00_XtI
        😁😅



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mie sammutin tuolla sen palavan kokon 🔥😁 Luultavasti vähemmästäkin olis ymmärtäny, mutta pääasia jottei oo jääny epäselväks 😅
        Mielummin yks iso vyöry kun kolme pientä jos valita saa.

        Ei kai aina valintakysymys? Tullee mitä tullee. Joskus 2. on massiivisempi kuin 1. 3. on tuntuvia jälkimaininkeja. 4. harvinaisempi muttei tavaton, ja vaikutukseltaan suuri sekin 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ei kai aina valintakysymys? Tullee mitä tullee. Joskus 2. on massiivisempi kuin 1. 3. on tuntuvia jälkimaininkeja. 4. harvinaisempi muttei tavaton, ja vaikutukseltaan suuri sekin 😊

        😂 Voi prkl


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ei kai aina valintakysymys? Tullee mitä tullee. Joskus 2. on massiivisempi kuin 1. 3. on tuntuvia jälkimaininkeja. 4. harvinaisempi muttei tavaton, ja vaikutukseltaan suuri sekin 😊

        Tuosta hyvästä saat sitte vielä tämänkin https://youtu.be/sa3CCyUwPrY
        😝


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuosta hyvästä saat sitte vielä tämänkin https://youtu.be/sa3CCyUwPrY
        😝

        Voi hemmetti... Ekan karvaisen äijän ilmestyttyä ruutuun tyydyin vain kuuntelemaaan tätä laadukasta FinVitsiä 😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Voi hemmetti... Ekan karvaisen äijän ilmestyttyä ruutuun tyydyin vain kuuntelemaaan tätä laadukasta FinVitsiä 😂

        Sitä saa mitä tilaa 😆 Ja mun kanssa joskus sitäkin mitä ei 😂
        Mie jäin miettimään, jotta mitä sie jäit miettimään ja mikä jäi kesken. Kerkiätkös tännään vielä iltateelle tai jos et tännään nii huomenna?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa 😆 Ja mun kanssa joskus sitäkin mitä ei 😂
        Mie jäin miettimään, jotta mitä sie jäit miettimään ja mikä jäi kesken. Kerkiätkös tännään vielä iltateelle tai jos et tännään nii huomenna?

        Kerkiän, tietty. Eipä tässä ennää ole muuta kuin aikaa, kunnes kuukahtaa...
        Moneltako teehetki pietään?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kerkiän, tietty. Eipä tässä ennää ole muuta kuin aikaa, kunnes kuukahtaa...
        Moneltako teehetki pietään?

        Soppiiko kohta? Mie aattelin kans sammua ihmisten aikoihin 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Soppiiko kohta? Mie aattelin kans sammua ihmisten aikoihin 😁

        Jep, samoin 👍
        Teetupa kutsuu...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Soppiiko kohta? Mie aattelin kans sammua ihmisten aikoihin 😁

        Mitä tapahtui?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mitä tapahtui?

        Kui?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kui?

        putosin pois ja sinua ei enää siellä näy


      • Käytöskukka kirjoitti:

        putosin pois ja sinua ei enää siellä näy

        Mä tulin äsken veke kun tuli hiljasta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä tulin äsken veke kun tuli hiljasta.

        Tuleks vielä takasin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        putosin pois ja sinua ei enää siellä näy

        Missä te olitte? En löytänyt.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kui?

        Eoet mikä tämä murre juttu on 😂? 😄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tuleks vielä takasin?

        Mä kirjotin sulle vielä kun oli hiljasta. Ne tekstit on kopsattu niin haluatko ne?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kirjotin sulle vielä kun oli hiljasta. Ne tekstit on kopsattu niin haluatko ne?

        jep...tuu vielä käväseen.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eoet mikä tämä murre juttu on 😂? 😄

        Mikä murre? 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikä murre? 😁

        Eiks sä ole sawolaine? sanotaanko sielki kui?


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Eiks sä ole sawolaine? sanotaanko sielki kui?

        Savossa sanotaan "mittee" eikä kui.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kirjotin sulle vielä kun oli hiljasta. Ne tekstit on kopsattu niin haluatko ne?

        Huomenta Mehtis☀️
        Onko ne sulla vielä tallessa? Mielelläni, koska ei vissiin siihen aiheeseen eilen enää palattu. Ja jos ne kerran on jo kertaalleen paperille piirretty.
        Nukkuikos hän makiasti?


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eiks sä ole sawolaine? sanotaanko sielki kui?

        Moi Tiuhti!
        Aa, bee, cee....Nyt mää tajusin (Tamperelaisittain). Sie "hämmennyit" kun puhhuin "väärää" mutta sulle tuttua kieltä 😁 Aikaa säästääkseni vetäsin vain tuon "kui", sanan "kuinka" sijjaan. Geenit on sawolaiset juu, mutta sielläpäin en oo asunu ennää pitkään aikaan. Joka kerta käyvessä murre tarttuu kyllä samantein ja noin puolen tunnin kohalla puhun melkeen kuin ehta savolainen, ainaki omasta mielestä 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huomenta Mehtis☀️
        Onko ne sulla vielä tallessa? Mielelläni, koska ei vissiin siihen aiheeseen eilen enää palattu. Ja jos ne kerran on jo kertaalleen paperille piirretty.
        Nukkuikos hän makiasti?

        Heippa rantaorvokki 🌺

        Kaikki meni eli mittään ei ole. Latasin ne kyllä eilen sulle silleen yksitellen.
        Nukuin ihan hyvin sitten kun lopulta nukahin. Kuumuudet vaivas jonninverran, mutta myöhemmin oli sitten ihan sopiva kuin myös aamulla herätessä. Kuinkas siun unet?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Tiuhti!
        Aa, bee, cee....Nyt mää tajusin (Tamperelaisittain). Sie "hämmennyit" kun puhhuin "väärää" mutta sulle tuttua kieltä 😁 Aikaa säästääkseni vetäsin vain tuon "kui", sanan "kuinka" sijjaan. Geenit on sawolaiset juu, mutta sielläpäin en oo asunu ennää pitkään aikaan. Joka kerta käyvessä murre tarttuu kyllä samantein ja noin puolen tunnin kohalla puhun melkeen kuin ehta savolainen, ainaki omasta mielestä 😅

        Ku pysyy jokainen omassa kielessään, ei mene aikaa laskea logiikkaa uudelleen😅No ei..

        Mistä sitä alunalkaen ja loppuviimein tietää mikä on oma, mikä tarttunut ja mikä uutta toisten seurassa omaksi sisäistettyä.

        Mun sisäinen murre tulee esille silloin kun suutun😅 jotenkin selkäytimestä perintönä saatu sydämen kieli, ripaus punkkia ja anargiaa 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Heippa rantaorvokki 🌺

        Kaikki meni eli mittään ei ole. Latasin ne kyllä eilen sulle silleen yksitellen.
        Nukuin ihan hyvin sitten kun lopulta nukahin. Kuumuudet vaivas jonninverran, mutta myöhemmin oli sitten ihan sopiva kuin myös aamulla herätessä. Kuinkas siun unet?

        Ok, no hyvä sitten. Voidaan silti niihin vielä palata? Aamulla jutut muistui vielä mieleen, oli hyviä aiheita. Eikä ihan kaikki vielä selvinnytkään, kait... 🤔
        Hyvin nukuin, kiitos 😊🧚‍♀️ Helle jatkuu.. pittääpä taas bulahtaa 💦 ennen ulkoaskartelujen jatkoa.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ku pysyy jokainen omassa kielessään, ei mene aikaa laskea logiikkaa uudelleen😅No ei..

        Mistä sitä alunalkaen ja loppuviimein tietää mikä on oma, mikä tarttunut ja mikä uutta toisten seurassa omaksi sisäistettyä.

        Mun sisäinen murre tulee esille silloin kun suutun😅 jotenkin selkäytimestä perintönä saatu sydämen kieli, ripaus punkkia ja anargiaa 😉

        Mie puhun lähinnä sekamelskaa ja siihen tarttee kuulijan tottua, kun en ossaa muutaka 😅 Voin toki yrittää pysyä "omassa" murteessa, mutta sitten tarttee koko ajan hakea sanoja. Alkaako sun suuttuminen kysymyssanalla "kui"?!? ja sitte lähtee?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok, no hyvä sitten. Voidaan silti niihin vielä palata? Aamulla jutut muistui vielä mieleen, oli hyviä aiheita. Eikä ihan kaikki vielä selvinnytkään, kait... 🤔
        Hyvin nukuin, kiitos 😊🧚‍♀️ Helle jatkuu.. pittääpä taas bulahtaa 💦 ennen ulkoaskartelujen jatkoa.

        Olihan tuota, aihetta. Voi sitä niihin palatakin, kunhan ei ruveta toistelemmaan liikaa sammaa 😃 Pulikoihan sie siellä. Sen jälkeen onki hyvä askarrella. Mun pittää hommata kans ja velvollisuuvet kuttuu. Mukavaa päivää ja hellettä 😄😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie puhun lähinnä sekamelskaa ja siihen tarttee kuulijan tottua, kun en ossaa muutaka 😅 Voin toki yrittää pysyä "omassa" murteessa, mutta sitten tarttee koko ajan hakea sanoja. Alkaako sun suuttuminen kysymyssanalla "kui"?!? ja sitte lähtee?

        Alkaa millä milloinkin, sen verran on aikaa suuttumisesta, en enää muista miten se silloin lähti, (sivulinen joka oli paikalla, huomautti jälkeen päin murteen vaihtumisesta😅) Sen muistan, että aihetta oli! 😊 Onhan se hieno tunne kun saa oikeassa paikassa ja tilanteessa raivon pintaan, siinä on jotain alkukantaista ja puhdasta. Sellaisella hetkellä punnitaan mitä sydämessä on, kun refleksinä antaa palaa.

        Kukin syö, juo, ui tai kelluu, puhuu ja elää tavallaan se on hyvä!

        EoEt, sanoit, että sul on tapana mököttää. Vaikea uskoa, vaikutat leppoisalta, tosin ei minustakaan ehkä uskoisi, että osaan suuttua ja tosi paikan tullen, jopa raivota😊


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Alkaa millä milloinkin, sen verran on aikaa suuttumisesta, en enää muista miten se silloin lähti, (sivulinen joka oli paikalla, huomautti jälkeen päin murteen vaihtumisesta😅) Sen muistan, että aihetta oli! 😊 Onhan se hieno tunne kun saa oikeassa paikassa ja tilanteessa raivon pintaan, siinä on jotain alkukantaista ja puhdasta. Sellaisella hetkellä punnitaan mitä sydämessä on, kun refleksinä antaa palaa.

        Kukin syö, juo, ui tai kelluu, puhuu ja elää tavallaan se on hyvä!

        EoEt, sanoit, että sul on tapana mököttää. Vaikea uskoa, vaikutat leppoisalta, tosin ei minustakaan ehkä uskoisi, että osaan suuttua ja tosi paikan tullen, jopa raivota😊

        Just näin, kukin tavallaan ja silleen kun itestä parhaimmalta tuntuu, mutta toki myös muut huomioiden.
        Sillon kun suututtaa, niin kyllä sen ainaki mun mielestä saa näyttää. Huonoin vaihtoehto on kasata tunnetta sissään liian kauan.
        Ja kyllä, vois sanoa jotta mulla on hyvä mököttämisen taito 😉 Mutta ossaan mä myös suuttua silleen että se kuuluu ja kauas. En oo ollenkaan sillä tavalla lepposa jos joku taidokas tietää mihkä kohtiin kannattaa sohasta.
        Refleksit mulla on ehkä keskimäärästä noppeemmat ja reagointi saattaa tulla joskus ilman pienintäkään viivettä, monessa asiassa 😅
        Mökötteletkö sie Tiuhti koskaan vai huuvatko suuttuessas joka kerta täysin palkein ja murteella?
        Mulle on harvemmin huuvettu, ees takasi. Mutta muutaman kerran oon saanu vastapuolen niin raivon partaalle, että tuotakin oon saanu maistaa. Ei ole semmonen asia mitä tahtosin ainaka kovin usein maistella.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Just näin, kukin tavallaan ja silleen kun itestä parhaimmalta tuntuu, mutta toki myös muut huomioiden.
        Sillon kun suututtaa, niin kyllä sen ainaki mun mielestä saa näyttää. Huonoin vaihtoehto on kasata tunnetta sissään liian kauan.
        Ja kyllä, vois sanoa jotta mulla on hyvä mököttämisen taito 😉 Mutta ossaan mä myös suuttua silleen että se kuuluu ja kauas. En oo ollenkaan sillä tavalla lepposa jos joku taidokas tietää mihkä kohtiin kannattaa sohasta.
        Refleksit mulla on ehkä keskimäärästä noppeemmat ja reagointi saattaa tulla joskus ilman pienintäkään viivettä, monessa asiassa 😅
        Mökötteletkö sie Tiuhti koskaan vai huuvatko suuttuessas joka kerta täysin palkein ja murteella?
        Mulle on harvemmin huuvettu, ees takasi. Mutta muutaman kerran oon saanu vastapuolen niin raivon partaalle, että tuotakin oon saanu maistaa. Ei ole semmonen asia mitä tahtosin ainaka kovin usein maistella.

        En mökötä koskaan. Mököttäminen on jonkin laista vallankäyttöä ja toisen pois sulkemista, hylkäävää käytöstä. Vetäytyminen ja mietiskely on eri asia ja se voi olla paikallaan varsinkin riitatilanteissa, silloin aina sanon, että nyt tarvitsen omaa-aikaa, jatketaan keskustelua hetkenpäästä. Ääni saattaa hieman 😅nousta, jos on tunteita ja asiaa, mutta raivo karjumiset on yhdenkäden sormilla laskettavissa. Tavallisesti en kiroile, jos suutun saattaa helvetti, perkele tai vittu (yrittänyt opetella) sihahtaa tai tulla ponnekkaasti äänihuulista. Viimeinen ei koskaan jälkikasvun ollessa paikalla.

        (Olen sen verran surullisessa tilanteessa elämässäni, että ei ole ketään kenen kanssa riidellä, mutta aikansa kutakin.)


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        En mökötä koskaan. Mököttäminen on jonkin laista vallankäyttöä ja toisen pois sulkemista, hylkäävää käytöstä. Vetäytyminen ja mietiskely on eri asia ja se voi olla paikallaan varsinkin riitatilanteissa, silloin aina sanon, että nyt tarvitsen omaa-aikaa, jatketaan keskustelua hetkenpäästä. Ääni saattaa hieman 😅nousta, jos on tunteita ja asiaa, mutta raivo karjumiset on yhdenkäden sormilla laskettavissa. Tavallisesti en kiroile, jos suutun saattaa helvetti, perkele tai vittu (yrittänyt opetella) sihahtaa tai tulla ponnekkaasti äänihuulista. Viimeinen ei koskaan jälkikasvun ollessa paikalla.

        (Olen sen verran surullisessa tilanteessa elämässäni, että ei ole ketään kenen kanssa riidellä, mutta aikansa kutakin.)

        Mulle mököttäminen ja itekseen kököttäminen on aika yleistä. Mä pystyn olemaan hiljaa suutuksissani pitkän aikaa ja jos toinen on samanlainen, niin sitä hiljasuutta kestää sitten pitkään. Myönnän, jotta ei ole kovin tyylikästä. Mä myös kiroilen aika monesti sillon kun suutun tai hermostun. Yleisin on varmaan voi prkl tai vttu. Ossaan kyllä sillä tavalla huomioida paikan eli en huutele töissä tai julkisilla paikoilla. Ylleensä nuo tapahtuu autossa kun ketuttaa törttöilyt ja oon nuo lausunu myös kotona aika monta kertaa 🙄


    • Anonyymi

      Niin siis missä ihmeen teetuvassa täällä keskustellaan?

      • Anonyymi

        Nää kaapissa ja miesten kanssa olevat juttelevat keskenään höpsöjä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää kaapissa ja miesten kanssa olevat juttelevat keskenään höpsöjä täällä.

        Melko erikoiselta tää lesbopalsta näyttää nykyää🤣 jonkin sortin bi-naisten valtaus tapahtunut vai😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko erikoiselta tää lesbopalsta näyttää nykyää🤣 jonkin sortin bi-naisten valtaus tapahtunut vai😅

        No siltä vähän vaikuttaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siltä vähän vaikuttaa 😂

        Onhan täällä muitaki ketjuja kuin nämä "erikoiset" 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko erikoiselta tää lesbopalsta näyttää nykyää🤣 jonkin sortin bi-naisten valtaus tapahtunut vai😅

        Jotenkin kuvottaa tää meno, miesten kanssa ovat kuitenkin ja tänne kirjoittavat, keski-ikäiset naiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kuvottaa tää meno, miesten kanssa ovat kuitenkin ja tänne kirjoittavat, keski-ikäiset naiset.

        Sanoppa muuta. Mulla ei ainakaan oo tuohon mittään lisättävää. Koita pärjätä kuvotukses kans, niin mieki omani.


    • Muistaakohan kukaan tätä artistia?https://youtu.be/jJH-haJyS-A
      Tykkäsin kovasti ja suretti kun lopetti laulu-uran. Ehkä siirtyi
      muualle musabisnekseen, tiedä häntä.

      • Oih😯ihana väärinpäin nurjasti kudottu silmukka koko tyttö ja hänen laulunsa! Voi miten kaunis sotkuinen lankavyyhti 🧶Ihana.

        Sääli että tuollaiset syvälliset lopettaa, ymmärrän ikäväsi 😔halaus siitä sinulle Kiitoskukka 🤗olet nimesi veroinen, kun löydät tälläiset lyriikat.

        En tiedä miksi, (ehkä ne oli noi grillaus puheet, edellä), mutta nyt tekis mieli lasillinen kuivimmasta kuivinta 🥂 maistuuko, ole hyvä KiitosKukka!


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Oih😯ihana väärinpäin nurjasti kudottu silmukka koko tyttö ja hänen laulunsa! Voi miten kaunis sotkuinen lankavyyhti 🧶Ihana.

        Sääli että tuollaiset syvälliset lopettaa, ymmärrän ikäväsi 😔halaus siitä sinulle Kiitoskukka 🤗olet nimesi veroinen, kun löydät tälläiset lyriikat.

        En tiedä miksi, (ehkä ne oli noi grillaus puheet, edellä), mutta nyt tekis mieli lasillinen kuivimmasta kuivinta 🥂 maistuuko, ole hyvä KiitosKukka!

        Kilaus ja kulaus, Tiuhti 👍
        On just minun makuun, kuten nuo sinun grillitarjoilutkin. Kiitos 😊☀️


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Oih😯ihana väärinpäin nurjasti kudottu silmukka koko tyttö ja hänen laulunsa! Voi miten kaunis sotkuinen lankavyyhti 🧶Ihana.

        Sääli että tuollaiset syvälliset lopettaa, ymmärrän ikäväsi 😔halaus siitä sinulle Kiitoskukka 🤗olet nimesi veroinen, kun löydät tälläiset lyriikat.

        En tiedä miksi, (ehkä ne oli noi grillaus puheet, edellä), mutta nyt tekis mieli lasillinen kuivimmasta kuivinta 🥂 maistuuko, ole hyvä KiitosKukka!

        Nuo siun grillattavat maistuis mullekin. Grillihän on siinäkin mielessä kiva, että sinne voi viskoa melkeen mitä vaan. Mie tykkään kans laitella grilliin kasviksia mm. maissia ja kesäkurpitsaa eli en syö ainoastaan makkaraa 😄 Mulle ei tuo kuiva niin maistu, mutta saan sen kyllä alas eikä tule heti ylös. Liekö oon ite niin kuiva, että juomana tarttee mieluiten olla puolikuivaa tai maggeeta 😅



      • Vastasin tähän ja viskas tonne loppuun 😀


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vastasin tähän ja viskas tonne loppuun 😀

        😅😂 Voe....joku


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nuo siun grillattavat maistuis mullekin. Grillihän on siinäkin mielessä kiva, että sinne voi viskoa melkeen mitä vaan. Mie tykkään kans laitella grilliin kasviksia mm. maissia ja kesäkurpitsaa eli en syö ainoastaan makkaraa 😄 Mulle ei tuo kuiva niin maistu, mutta saan sen kyllä alas eikä tule heti ylös. Liekö oon ite niin kuiva, että juomana tarttee mieluiten olla puolikuivaa tai maggeeta 😅

        Eoet, sun jutut ei ole kuivia, ehei. Hauskoja ja kivoja suurimmaksi osaksi.

        Kieltämättä vähän on kyllä karvaisiksi mennyt viime aikana, jos se on se mistä te Käytöskukan kanssa tykkäätte, niin antaa mennä, mut mun tarvii mennä, koska mulla tulee:🤢🤮


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eoet, sun jutut ei ole kuivia, ehei. Hauskoja ja kivoja suurimmaksi osaksi.

        Kieltämättä vähän on kyllä karvaisiksi mennyt viime aikana, jos se on se mistä te Käytöskukan kanssa tykkäätte, niin antaa mennä, mut mun tarvii mennä, koska mulla tulee:🤢🤮

        Tiuhti, mimmosia on karvaiset jutut 😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiuhti, mimmosia on karvaiset jutut 😄

        Etsiskelin sitä kylpybiisiä, siinä tais mulla tulla joku raja visuaalisesti vastaan, että laitoin kesken pois, enkä kuunnellut sanojanaan loppuun, vaikka ne oli varmaan ihan iisit.

        Muuten nämä karvaiset ajatukset taitaa olla sittenkin ihan omasta päästä, joku mitta on tainnut täyttyä motellin pystyttämis keskusteluissa jne. Aluksi en oikeasti ymmärtänyt kaikkia kukka ja perhos juttuja, enkä vieläkään tiedä, onko ne jotain lesbo sanastoa vai ei.

        Olen ollut mukana omaa mittaani täytämässä näissä karvaisissa jutuissa ja moni sun jutuista ollut kivoja ja hauskoja. Se siskonpetikin oli söpö. Omia juttuja olen välillä laittanut ei kaksimielisesti, mut tajunnut jälkeen päin, että multa puuttui tilannetaju.


      • Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

        Eoet, sun jutut ei ole kuivia, ehei. Hauskoja ja kivoja suurimmaksi osaksi.

        Kieltämättä vähän on kyllä karvaisiksi mennyt viime aikana, jos se on se mistä te Käytöskukan kanssa tykkäätte, niin antaa mennä, mut mun tarvii mennä, koska mulla tulee:🤢🤮

        Heeii.... mistä noin huono olo, Tiuhti??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heeii.... mistä noin huono olo, Tiuhti??

        Sori, taas on unohtunut kirjautua 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jumituinkin sitten vielä hetkeks tubeliin 😀 Hatara mielikuva tästä, mutta hyvä biisi 👍
        Mieki viskaan tähän yhen ja sitten kipasen muihin hommiin
        https://www.youtube.com/watch?v=ogrSzAT-JCo

        On hyvä, vanha suosikki 😊👍

        Jospa jutut muuttuis taas asiallisemmiksi kun keskiyön juhlan hullutukset loppuu ja alkaa arki. En tosin lupaa että posliininsileiksi 😉

        Äsken tapahtui traaginen haveri. Mun elefanttihattu upposi syvyyksiin, tuuli tarttui ja se oli menoa 😢
        Jospa myöhemmin soutelemaan lähtevät saisivat fantit pelastettua...

        Joko tuplapolku kutsuu Mehtistä?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅😂 Voe....joku

        Mitä sekoilet 🤪


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mitä sekoilet 🤪

        😝🤪👻


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mitä sekoilet 🤪

        Se on tarttuvaa 🙈


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Etsiskelin sitä kylpybiisiä, siinä tais mulla tulla joku raja visuaalisesti vastaan, että laitoin kesken pois, enkä kuunnellut sanojanaan loppuun, vaikka ne oli varmaan ihan iisit.

        Muuten nämä karvaiset ajatukset taitaa olla sittenkin ihan omasta päästä, joku mitta on tainnut täyttyä motellin pystyttämis keskusteluissa jne. Aluksi en oikeasti ymmärtänyt kaikkia kukka ja perhos juttuja, enkä vieläkään tiedä, onko ne jotain lesbo sanastoa vai ei.

        Olen ollut mukana omaa mittaani täytämässä näissä karvaisissa jutuissa ja moni sun jutuista ollut kivoja ja hauskoja. Se siskonpetikin oli söpö. Omia juttuja olen välillä laittanut ei kaksimielisesti, mut tajunnut jälkeen päin, että multa puuttui tilannetaju.

        Tuo kylpybiisi on suht vanha renkutus, eikä siinä sanat ainaka oo ollenkaan pahimmasta päästä 😅 En nyt kehtaa laittaa tähän näytteeksi mittään pahempia ettei yrjö lennä 😄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On hyvä, vanha suosikki 😊👍

        Jospa jutut muuttuis taas asiallisemmiksi kun keskiyön juhlan hullutukset loppuu ja alkaa arki. En tosin lupaa että posliininsileiksi 😉

        Äsken tapahtui traaginen haveri. Mun elefanttihattu upposi syvyyksiin, tuuli tarttui ja se oli menoa 😢
        Jospa myöhemmin soutelemaan lähtevät saisivat fantit pelastettua...

        Joko tuplapolku kutsuu Mehtistä?

        Joo, tätä on kans kuunneltu aikanaan monta kertaa. Mitkä jutut ne nyt on jotka muutosta kaipaa? 😄 Sanavalinnat, kaksoismerkitykset, biisivalinnat? Mikä on 🐘hattu? Mulla on apinatossut jossakin vaatehuoneen perukoilla. Sain ne joskus lahjaks, en tiiä millä ajatuksella. Pitäsköhän kaivaa ne tuolta esille 🤔 Polulle en oo viä päässy. Meen varmaan parin tunnin päästä jos sillon ois jo vähän viileempää.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo kylpybiisi on suht vanha renkutus, eikä siinä sanat ainaka oo ollenkaan pahimmasta päästä 😅 En nyt kehtaa laittaa tähän näytteeksi mittään pahempia ettei yrjö lennä 😄

        Ei hätää, pahoinvointi tais tulla johonkin pisteeseen sen kylpybiisin kohdalla, siinä itsessään ei ollut varmaan mitään vikaa.

        Jatkakaa omaan tyylinne, hakeudun sivummalle, kun alkaa heikottaa. Kanoja en teidän makkaroiden viereen grilliin laita. Aihe taitaa olla vielä liian kesken ja käsittelemätön, olen herkillä. Älkää pahastuko, ei johdu teistä. 🌤😊


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Ei hätää, pahoinvointi tais tulla johonkin pisteeseen sen kylpybiisin kohdalla, siinä itsessään ei ollut varmaan mitään vikaa.

        Jatkakaa omaan tyylinne, hakeudun sivummalle, kun alkaa heikottaa. Kanoja en teidän makkaroiden viereen grilliin laita. Aihe taitaa olla vielä liian kesken ja käsittelemätön, olen herkillä. Älkää pahastuko, ei johdu teistä. 🌤😊

        Älä huoli Tiuhti 😉
        Mä oon ollu nyt tännään aika ahistunu ja hermoki meinaa olla vähän pinnassa 😐 Paree varmaan lähtee nyt sinne polulle vaikka ei oo oikein virtaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Älä huoli Tiuhti 😉
        Mä oon ollu nyt tännään aika ahistunu ja hermoki meinaa olla vähän pinnassa 😐 Paree varmaan lähtee nyt sinne polulle vaikka ei oo oikein virtaa.

        Mistä olet ahdistunut?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, tätä on kans kuunneltu aikanaan monta kertaa. Mitkä jutut ne nyt on jotka muutosta kaipaa? 😄 Sanavalinnat, kaksoismerkitykset, biisivalinnat? Mikä on 🐘hattu? Mulla on apinatossut jossakin vaatehuoneen perukoilla. Sain ne joskus lahjaks, en tiiä millä ajatuksella. Pitäsköhän kaivaa ne tuolta esille 🤔 Polulle en oo viä päässy. Meen varmaan parin tunnin päästä jos sillon ois jo vähän viileempää.

        Noh, Juniori, elefanttihattu on kesähattu josssa on ... tätätätäää.... elefantin kuvia 😅 On siinä seeprojakin, sori etten heti muistanut, ja siksi vissiin hämäännyit.
        Saatiin fantit ja seeprat turvaan ja narulle kuivumaan 👍

        Olipa hauska Juhannus, toivottavasti muillakin. Vähän erilainen kuin yleensä. Hyvä seura ja mielekäs tekeminen on A ja O. Tietty loistava kesäsää ja helteinen kuumuus oli kanssa mieleenpainuva 🌞, kun joskus on Jussina ollut sama sää kuin edellisenä jouluna... 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Älä huoli Tiuhti 😉
        Mä oon ollu nyt tännään aika ahistunu ja hermoki meinaa olla vähän pinnassa 😐 Paree varmaan lähtee nyt sinne polulle vaikka ei oo oikein virtaa.

        No hei, Mehtänainen 🤔. Mikä ahistaa ja hermostuttaa?
        Kävitkö metsäpolulla, toivottavasti ajatukset tuulettuivat?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, tätä on kans kuunneltu aikanaan monta kertaa. Mitkä jutut ne nyt on jotka muutosta kaipaa? 😄 Sanavalinnat, kaksoismerkitykset, biisivalinnat? Mikä on 🐘hattu? Mulla on apinatossut jossakin vaatehuoneen perukoilla. Sain ne joskus lahjaks, en tiiä millä ajatuksella. Pitäsköhän kaivaa ne tuolta esille 🤔 Polulle en oo viä päässy. Meen varmaan parin tunnin päästä jos sillon ois jo vähän viileempää.

        Kaiva vaan ne apinatossut esiin, jos siitä tulee hymy naamalle. Voivat kyllä olla varpailles turhan lämpöset näillä keleillä ... Vaikka eihän niitä jalkaan tarvii laittaa 😊


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Mistä olet ahdistunut?

        Kiitos kysymästä Tiuhti. Liian henk.koht. asioita täällä kerrottavaksi.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No hei, Mehtänainen 🤔. Mikä ahistaa ja hermostuttaa?
        Kävitkö metsäpolulla, toivottavasti ajatukset tuulettuivat?

        Kävin polulla, mutta en menny pitkästi, kun ei oo oikein virrat kohillaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kävin polulla, mutta en menny pitkästi, kun ei oo oikein virrat kohillaan.

        Onko nuo salamat tyhjentäneet sinun akut?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kaiva vaan ne apinatossut esiin, jos siitä tulee hymy naamalle. Voivat kyllä olla varpailles turhan lämpöset näillä keleillä ... Vaikka eihän niitä jalkaan tarvii laittaa 😊

        No pittääpä ettiä jos löytyisivät. Voihan ne sitten ottaa vaikka läppärin viereen työhommien ajaks.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Onko nuo salamat tyhjentäneet sinun akut?

        Ei kun ne oli jo aika tyhjinä. Aattelin jotta jos tosta yks salama osus vaikka meikäläisen latvaan niin tulisko virtapiikki ja alkas taas pelittään.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No pittääpä ettiä jos löytyisivät. Voihan ne sitten ottaa vaikka läppärin viereen työhommien ajaks.

        Vois toimia 😊 Apinat ovat symppiksiä, ja ennenkaikkea laumaeläimiä jotka pitävät toisistaan, omistaan, laumastaan hyvää huolta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei kun ne oli jo aika tyhjinä. Aattelin jotta jos tosta yks salama osus vaikka meikäläisen latvaan niin tulisko virtapiikki ja alkas taas pelittään.

        Ok, ehkä ymmärrän Tulisielu. Mutta toivon vain kohtuullista iskua, en että koko latvasi kärähtää ja menetät sitte viimeisetkin voimat.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok, ehkä ymmärrän Tulisielu. Mutta toivon vain kohtuullista iskua, en että koko latvasi kärähtää ja menetät sitte viimeisetkin voimat.

        Ja jos pahasti ossuu
        https://www.youtube.com/watch?v=Nbxbjek7SAU



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        💕💕 Kiitti biisistä Kukka.
        Tässä sulle trippiä
        https://youtu.be/sEeKx1zHchU

        Huh.. nyt osui ja upposi 🙏 Tämä soi aikas usein levarissa suuren elämänmuutokseni aikaan. Oli vasta ilmestynyt levy. Koko alppäri on kovaa kamaa, eka tustuminen Egotrippiin. Olet sie aika welho 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huh.. nyt osui ja upposi 🙏 Tämä soi aikas usein levarissa suuren elämänmuutokseni aikaan. Oli vasta ilmestynyt levy. Koko alppäri on kovaa kamaa, eka tustuminen Egotrippiin. Olet sie aika welho 😊

        Kiva että tykkäsit 😊
        Mä oon aivan naatti. Pittää koittaa kohta untenmaille.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiva että tykkäsit 😊
        Mä oon aivan naatti. Pittää koittaa kohta untenmaille.

        Sama täällä. Juhannuksen vietto ottaa veronsa 😅
        Mihin aikaa haluat kuulla unilaulun?
        https://www.youtube.com/watch?v=lbjZPFBD6JU



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo verot on maksettu 😊
        Soppiiko 23.15?

        Paremmin kuin hyvin 💕


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Paremmin kuin hyvin 💕

        Olipa nätti biisi 💕😊
        Kauniita ja rauhallisia unia Kukkanen 🌷


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa nätti biisi 💕😊
        Kauniita ja rauhallisia unia Kukkanen 🌷

        Nuku hyvin ja levollisesti, Tulisielu 💕😊


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihastunut Enosaaentunne nimimerkkiin?

        Niin tai näin, miksi se Anonyymiä kiinnostaa? Ja onko sillä ylipäätään väliä mitä virtuaalipalstalla tapahtuu eli ei 🤔
        Mukavaa päivää sulle 🌞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihastunut Enosaaentunne nimimerkkiin?

        Eikö se kannattais anonyymin ennemmin nukkua jo tuohon aikaan, kuin kukkua ja kysellä tuommosia "elämää suurempia" 😄😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa nätti biisi 💕😊
        Kauniita ja rauhallisia unia Kukkanen 🌷

        Moikka Mehtis! Jokos sinun akut ovat saaneet lisää virtaa? Kuinka työpäivä on sujunut?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eikö se kannattais anonyymin ennemmin nukkua jo tuohon aikaan, kuin kukkua ja kysellä tuommosia "elämää suurempia" 😄😉

        Aika selvää että kysellään, itse flirttaatte täällä avoimesti.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moikka Mehtis! Jokos sinun akut ovat saaneet lisää virtaa? Kuinka työpäivä on sujunut?

        Moikka Kukkanen!
        Kyllä ne yön aikana aika hyvin lattautu 😊
        Kuinkas sulla, onko riittäny virtaa ja energijjaa niin että vaikka sähköyhtiölle myis? 😄
        Työhanskat meni hetki sitten naulaan ja iskin niin kovvaa että meni naula toisesta rukkasesta läpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika selvää että kysellään, itse flirttaatte täällä avoimesti.

        No saahan sitä kysellä vaikka mitä 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen!
        Kyllä ne yön aikana aika hyvin lattautu 😊
        Kuinkas sulla, onko riittäny virtaa ja energijjaa niin että vaikka sähköyhtiölle myis? 😄
        Työhanskat meni hetki sitten naulaan ja iskin niin kovvaa että meni naula toisesta rukkasesta läpi.

        Älä hyvä ihminen riko sun hanskoja, ei suojaa muuten enään käsiä.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen riko sun hanskoja, ei suojaa muuten enään käsiä.

        Tiuhti, miepä kokkeilin tännään painella nappuloita ensimmäistä kertaa iliman hanskoja ja tuli paljon noppeempaa valmista, kun ei tarttenu korjata koko ajan kirjaintupla-lyöntejä, mitkä näytti tämmösiltä:
        Hjerio,
        Klioiotyopsd vbioersdtyiosdtyä'


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen!
        Kyllä ne yön aikana aika hyvin lattautu 😊
        Kuinkas sulla, onko riittäny virtaa ja energijjaa niin että vaikka sähköyhtiölle myis? 😄
        Työhanskat meni hetki sitten naulaan ja iskin niin kovvaa että meni naula toisesta rukkasesta läpi.

        Ei todellakaan riitä eteenpäin myytäväksi 🙄 Jussina kun tuli vähän kukuttua, heh, menee varmaan huomiseen että virtatasot palautuvat normaaliksi. Mutta kerrankos sitä 😃

        Mieli tekis jäädä tähän Riippukeinuun töiden jälkeen pötköttelemään, mutta luulenpa että reipas liikunta auttaa paremmin. Portaat tuossa melkein vieressä houkuttaa, jos polvi ois taas parempi 👟🧢


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ei todellakaan riitä eteenpäin myytäväksi 🙄 Jussina kun tuli vähän kukuttua, heh, menee varmaan huomiseen että virtatasot palautuvat normaaliksi. Mutta kerrankos sitä 😃

        Mieli tekis jäädä tähän Riippukeinuun töiden jälkeen pötköttelemään, mutta luulenpa että reipas liikunta auttaa paremmin. Portaat tuossa melkein vieressä houkuttaa, jos polvi ois taas parempi 👟🧢

        Ai jaa. Jos sie oisit vastannu, että oot täys virtaa ja myyntiinki riittää, niin mie olisin kysässy mihkä hintaan aattelit sähköyhtiölle myyvvä. Oisin sitte koittanu ostaa kans jos hinta olis ollu sopiva.
        Pötkötät hetken ja reippailet sitte. Niin mieki aattelin tehhä 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ei todellakaan riitä eteenpäin myytäväksi 🙄 Jussina kun tuli vähän kukuttua, heh, menee varmaan huomiseen että virtatasot palautuvat normaaliksi. Mutta kerrankos sitä 😃

        Mieli tekis jäädä tähän Riippukeinuun töiden jälkeen pötköttelemään, mutta luulenpa että reipas liikunta auttaa paremmin. Portaat tuossa melkein vieressä houkuttaa, jos polvi ois taas parempi 👟🧢

        Eipä siinä mittään, jos toiset tykkää juhannuksena kukkua. Varhaisteniltojen ja aamujen ihmisenä en sitä toivoisi edes...käkikellolle😂

        https://youtu.be/lIoukQP8L4Q


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eipä siinä mittään, jos toiset tykkää juhannuksena kukkua. Varhaisteniltojen ja aamujen ihmisenä en sitä toivoisi edes...käkikellolle😂

        https://youtu.be/lIoukQP8L4Q

        😂 Mahtava, Tiuhti!


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Eipä siinä mittään, jos toiset tykkää juhannuksena kukkua. Varhaisteniltojen ja aamujen ihmisenä en sitä toivoisi edes...käkikellolle😂

        https://youtu.be/lIoukQP8L4Q

        Onko tuo muka käki, ei ainaka 🕒


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai jaa. Jos sie oisit vastannu, että oot täys virtaa ja myyntiinki riittää, niin mie olisin kysässy mihkä hintaan aattelit sähköyhtiölle myyvvä. Oisin sitte koittanu ostaa kans jos hinta olis ollu sopiva.
        Pötkötät hetken ja reippailet sitte. Niin mieki aattelin tehhä 😊

        Tekis mieli vastata että sinulle kyllä jakaisin sähköt ilmaiseksi, mutta joku voi tulkita sen väärin... 🙄
        Jäin sitten minäkin pökköttelemään ja haukkamaan vähän välipalaa. Kuulin että Kirkossa on aika kiivaat keskustelut käynnissä. Taidan pysytellä toistaiseksi etäällä kun nuo uskonasiat ei minua varsinaisesti kosketa.

        Sähköstä ja salamista tuli tietysti mieleen tämä klassikko
        https://youtu.be/v2AC41dglnM

        Tykkääkö Juniori tällasesta kovemmasta musameiningistä?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko tuo muka käki, ei ainaka 🕒

        En minä Käeistä tiedä, mutta EoEt sun on hyvä pitää mielessä ukkosäällä isoäidin neuvot, itse olin jo unohtanut, mutta muistuipa mieleen:

        https://youtu.be/-eZDU8dFTMc


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        En minä Käeistä tiedä, mutta EoEt sun on hyvä pitää mielessä ukkosäällä isoäidin neuvot, itse olin jo unohtanut, mutta muistuipa mieleen:

        https://youtu.be/-eZDU8dFTMc

        Kiitos tästä 😄 Miepä piän mielessä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tekis mieli vastata että sinulle kyllä jakaisin sähköt ilmaiseksi, mutta joku voi tulkita sen väärin... 🙄
        Jäin sitten minäkin pökköttelemään ja haukkamaan vähän välipalaa. Kuulin että Kirkossa on aika kiivaat keskustelut käynnissä. Taidan pysytellä toistaiseksi etäällä kun nuo uskonasiat ei minua varsinaisesti kosketa.

        Sähköstä ja salamista tuli tietysti mieleen tämä klassikko
        https://youtu.be/v2AC41dglnM

        Tykkääkö Juniori tällasesta kovemmasta musameiningistä?

        No kiva kuulla vaikket vastannutkaan 😁 Kiivaalta näytti joo. Aikamoisen älämölön nostatti kirkon pystytys. Kyllä mulle raskaampikin musa uppoaa, itse asiassa oikein hyvin. Oon aika kaikkiruokanen musiikin suhteen.
        Kävitkö portailla? Mä kävin kamun kanssa kävelylenkin ja sen jälkeen kaupoilla.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        En minä Käeistä tiedä, mutta EoEt sun on hyvä pitää mielessä ukkosäällä isoäidin neuvot, itse olin jo unohtanut, mutta muistuipa mieleen:

        https://youtu.be/-eZDU8dFTMc

        Tosi hyvä! Luulin ensin lastenlauluksi, mutta mummun opetukset kolahti näinkin vanhalle 👍


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kiva kuulla vaikket vastannutkaan 😁 Kiivaalta näytti joo. Aikamoisen älämölön nostatti kirkon pystytys. Kyllä mulle raskaampikin musa uppoaa, itse asiassa oikein hyvin. Oon aika kaikkiruokanen musiikin suhteen.
        Kävitkö portailla? Mä kävin kamun kanssa kävelylenkin ja sen jälkeen kaupoilla.

        Kävin kyl. Taas jaksoi vähän enemmän kuin viimeksi. Virtapiirit täyttyivät kummasti ja piipahdin vielä salillakin. Harvinaista kyllä ei sattunut mihinkään jäseneen tänään, muutaman päivän tauko on tehnyt nivelille hyvää. Pohjelihakset on vähän jumissa mutta se liittyy Juhannuksen ponnisteluihin, hoituu venyttelyllä.

        Teittekö pitkän lenkin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kävin kyl. Taas jaksoi vähän enemmän kuin viimeksi. Virtapiirit täyttyivät kummasti ja piipahdin vielä salillakin. Harvinaista kyllä ei sattunut mihinkään jäseneen tänään, muutaman päivän tauko on tehnyt nivelille hyvää. Pohjelihakset on vähän jumissa mutta se liittyy Juhannuksen ponnisteluihin, hoituu venyttelyllä.

        Teittekö pitkän lenkin?

        Vähän yli tunti mentiin ja sopivalla nopeudella. Ei polkuja vaan hiekkatietä pitkin. Ihan mukavaa sekin 😊 Siepä se oot taas Kukkis liikkuvainen ollu, hyvä niin 👍 Nytten ne luppaili sitten semmosia helteitä, jotta saapa nähhä jaksaako tuolla pihalla mennä vai onko jo ihan kuitti kun ovesta pääsee ulos 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vähän yli tunti mentiin ja sopivalla nopeudella. Ei polkuja vaan hiekkatietä pitkin. Ihan mukavaa sekin 😊 Siepä se oot taas Kukkis liikkuvainen ollu, hyvä niin 👍 Nytten ne luppaili sitten semmosia helteitä, jotta saapa nähhä jaksaako tuolla pihalla mennä vai onko jo ihan kuitti kun ovesta pääsee ulos 😁

        Oli varmasti, Mehtis. Käytkö muuten samoja teitä ja polkuja ympäri vuoden?

        Jebu, liian kuumaa keliä minun makkuuni on nyt luvassa. Uimevedetkin lämpiää virkistyskelvottomiksi. "Onneksi" tulee tällä viikolla työmatkalle lähtö ja saa istua ilmastoidussa autossa osan noista päivistä 😎


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oli varmasti, Mehtis. Käytkö muuten samoja teitä ja polkuja ympäri vuoden?

        Jebu, liian kuumaa keliä minun makkuuni on nyt luvassa. Uimevedetkin lämpiää virkistyskelvottomiksi. "Onneksi" tulee tällä viikolla työmatkalle lähtö ja saa istua ilmastoidussa autossa osan noista päivistä 😎

        No tätä lähitienoota tässä on lähinnä tahkottu, mutta kyllä mä välillä muillakin suunnilla kävelen 😊 Mulle sopis hyvin tuommonen 20 tai vähän yli astetta. Kahenkymmenenviijen yli kun mennään niin se on jo ihan liikaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tätä lähitienoota tässä on lähinnä tahkottu, mutta kyllä mä välillä muillakin suunnilla kävelen 😊 Mulle sopis hyvin tuommonen 20 tai vähän yli astetta. Kahenkymmenenviijen yli kun mennään niin se on jo ihan liikaa.

        Mulla on sillä tavalla levoton mieli, että tarvii koko ajan etsiä uusia reittejä ja polkuja. Tietty omat tutut polut on mieluisimpia ja niitä tykkää aina kulkea, mutta myös uusia etsin jatkuvasti. Netin karttapalvelut on nykyään aivan loistavia kun etsii uusia ulkoilupaikkoja.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mulla on sillä tavalla levoton mieli, että tarvii koko ajan etsiä uusia reittejä ja polkuja. Tietty omat tutut polut on mieluisimpia ja niitä tykkää aina kulkea, mutta myös uusia etsin jatkuvasti. Netin karttapalvelut on nykyään aivan loistavia kun etsii uusia ulkoilupaikkoja.

        No ite asiassa ei mullakaan kovin kauan siitä oo kun olin ihan uusilla poluilla. Huomen oli tarkotus mennä taas semmosia hieman vähemmän tuttuja, muttei aivan tuntemattomia sentään 😊Pitäski ettiä joku kokonaan uus paikka mihin vois lähteä eksymään 😁 Sitten on varmaan paree pakata ainaki se juomapullo mukkaan.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mulla on sillä tavalla levoton mieli, että tarvii koko ajan etsiä uusia reittejä ja polkuja. Tietty omat tutut polut on mieluisimpia ja niitä tykkää aina kulkea, mutta myös uusia etsin jatkuvasti. Netin karttapalvelut on nykyään aivan loistavia kun etsii uusia ulkoilupaikkoja.

        Muistatkos Kukkis tämmöstä
        https://youtu.be/xYoogY-UGio


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ite asiassa ei mullakaan kovin kauan siitä oo kun olin ihan uusilla poluilla. Huomen oli tarkotus mennä taas semmosia hieman vähemmän tuttuja, muttei aivan tuntemattomia sentään 😊Pitäski ettiä joku kokonaan uus paikka mihin vois lähteä eksymään 😁 Sitten on varmaan paree pakata ainaki se juomapullo mukkaan.

        Kotiovelta on tietty helppo ja kiva, ja ekologistakin, lähteä tutuille reitelle käppäilemään.
        Aivan vieraaseen maastoon ja pitemmälle lähtiessä suosittelen reppua jossa ainakin juotavaa, maukkaita eväitä, kompassi, alueen kartat, ehkä tulentekovälineet, jne..... Viltti vois olla kiva myös, jos vaikka löytyy viihtyisä paikka pitää pidempää taukoa reissukaverin kanssa.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kotiovelta on tietty helppo ja kiva, ja ekologistakin, lähteä tutuille reitelle käppäilemään.
        Aivan vieraaseen maastoon ja pitemmälle lähtiessä suosittelen reppua jossa ainakin juotavaa, maukkaita eväitä, kompassi, alueen kartat, ehkä tulentekovälineet, jne..... Viltti vois olla kiva myös, jos vaikka löytyy viihtyisä paikka pitää pidempää taukoa reissukaverin kanssa.

        No täytyypä muistaa nämä 😊 Töllöstä tullee just ohjelma sokerideittailusta 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Muistatkos Kukkis tämmöstä
        https://youtu.be/xYoogY-UGio

        No nyt täytyy Mehtis tunnustaa, että tämä on mulle vieras biisi, ja niin on vieras sanojen aihepiirikin 🙄 Hyvä biitti ja meno kyllä, mutta ei puhutellut... Oisko D.J.:llä jotain muuuta levypinossa?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No täytyypä muistaa nämä 😊 Töllöstä tullee just ohjelma sokerideittailusta 🙄

        Uh.. Yököttävä ilmiö. Mutta hyvä jos siitä puhutaan ja asia nostetaan esille mediassa. En itse ehkä voisi edes katsoa, tosin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No nyt täytyy Mehtis tunnustaa, että tämä on mulle vieras biisi, ja niin on vieras sanojen aihepiirikin 🙄 Hyvä biitti ja meno kyllä, mutta ei puhutellut... Oisko D.J.:llä jotain muuuta levypinossa?

        Tuossa olikin ideana just rytmi ja rynkytys 😁 ja Suzin laulutyyli. Katoin myös yhen videon joka oli vuodelta 2018 ja edelleen oli neidossa potkua 💪


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Uh.. Yököttävä ilmiö. Mutta hyvä jos siitä puhutaan ja asia nostetaan esille mediassa. En itse ehkä voisi edes katsoa, tosin.

        Mä katon tätä puolittain 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuossa olikin ideana just rytmi ja rynkytys 😁 ja Suzin laulutyyli. Katoin myös yhen videon joka oli vuodelta 2018 ja edelleen oli neidossa potkua 💪

        No siinä mielessä joo 👍😃 Rynkytys on hyvä ja mimmi ihan kultaa.
        Kerronpa sulle salaisuuden, että mie olen paukutellut nuorempana rumpuja bändissä, ja hyvät rytmit nostaa fiilikset kattoon aina.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä katon tätä puolittain 😉

        Mitäs sä sillä toisella puolellas teet?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No siinä mielessä joo 👍😃 Rynkytys on hyvä ja mimmi ihan kultaa.
        Kerronpa sulle salaisuuden, että mie olen paukutellut nuorempana rumpuja bändissä, ja hyvät rytmit nostaa fiilikset kattoon aina.

        Mä oon soittanu vaan lähinnä suutani 😄 Lapsena hinkkasin huuliharpulla huulet verille. Sähkörumpuja testasin kerran, noin pari vuotta sitten ja se oli kyllä aika siistiä 👍 Sitten oon kokkeillu kitaraa ja ukulelea 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mitäs sä sillä toisella puolellas teet?

        Kirjotan sulle 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kirjotan sulle 😁

        Aina sie saat minut lankaan 👍😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Aina sie saat minut lankaan 👍😂

        Nythän tuo jo loppu, ohjelma nääs eli saat nyt sen toisenkin puolikkaan😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon soittanu vaan lähinnä suutani 😄 Lapsena hinkkasin huuliharpulla huulet verille. Sähkörumpuja testasin kerran, noin pari vuotta sitten ja se oli kyllä aika siistiä 👍 Sitten oon kokkeillu kitaraa ja ukulelea 😅

        Miepäs soitin rumpuja niin hyvin että nimmareita kysyttiin pikkukaupungin mehudiskossa. Huom. oma kehu haisee 😂
        Nyttemmin olen oikeasti alkanut kaivata musajuttuja.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Miepäs soitin rumpuja niin hyvin että nimmareita kysyttiin pikkukaupungin mehudiskossa. Huom. oma kehu haisee 😂
        Nyttemmin olen oikeasti alkanut kaivata musajuttuja.

        On multakin kysytty tai pyyvetty monta kertaa, mutta ainoastaan johki virallisiin papereihin eikä mihkä lippulappuloihi saati kätteen tai.. 😅
        Mikä estää paukuttamisen jatkamisen?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nythän tuo jo loppu, ohjelma nääs eli saat nyt sen toisenkin puolikkaan😄

        Jes, saan sinut vihdoin ihan kokonaan omaksi 😉. Nukkumatti kutsuu kohta, onko sulla jotain unilaulua mielessä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jes, saan sinut vihdoin ihan kokonaan omaksi 😉. Nukkumatti kutsuu kohta, onko sulla jotain unilaulua mielessä?

        Nyt ei taija irrota biisiä 😁 Päässä soi vaan Suzin ääni 🔥


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt ei taija irrota biisiä 😁 Päässä soi vaan Suzin ääni 🔥

        Nukut varmaan jo. Hyvää yötä
        https://youtu.be/WPe7VmMm5Ps


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Nukut varmaan jo. Hyvää yötä
        https://youtu.be/WPe7VmMm5Ps

        En mie nuku 😊 Aloin valmistautumaan sänkyyn menoon. Kuuntelen tuon viimeseks 😉 Kauniita unia Kukka 💕🌸


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En mie nuku 😊 Aloin valmistautumaan sänkyyn menoon. Kuuntelen tuon viimeseks 😉 Kauniita unia Kukka 💕🌸

        Kauniita unia Mehtänainen 💕😊


    • Juhannuksen jälkeen on vähän tukkoinen fiilis. Jotain piristävää pitäisi kuunnella. Siispä tässä vähän erilaista "runoelmapoppia".
      https://youtu.be/YNVeB-I1248

      P.S. Susanna Vainiolan musaohjelmissa (YLE) kuulee kaikenlaista uutta ja kiinnostavaa, kuten tämä Lyyti. Popradio, Kissankehto 👍

      • Tämä soi kertaalleen taustalla töitä tehdessä ja oli kyllä aika erikoinen laulelma 😊


    • Anonyymi

      Voi jestas, pää halkee... 🤯 En vaan enää oikeesti kestä.
      Tää yks on maailman lempein ja kaunein ja ääh, kuolen kun katsonkin hänen kuviaan. 😍😍😍😇
      Miten, miten joku voi olla niin 😍😍😍😍😍😍

    • Päivän rallit 🎵🎶 (En kehtaa tätä kirkkoon laittaa 😅)
      Tässä kaks 💪 "hemmoa" jotka molemmat ikävä kyllä siirtyneet jo taivaalliseen kuoroon 😔
      https://youtu.be/xsKpazeA5L8

    • Anonyymi

      Tänään kauppareissulla näin söpön lyhyttukkaisen naisen. Yksi katse, hymy vaihdettiin. Ei mitään muuta. Silti pieni ilo läikähti sydämessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe