Alex Zanardi koomassa.

Anonyymi

Alex Zanardi joutui vakavaan onnettomuuteen.
On saanut vakavia päävammoja.
Tehty lähes 3 tuntia kestänyt leikkaus.
Nyt koomassa sairaalassa.

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Töhöttänyt koko ikänsä.

• Anonyymi

Nyt tehty toinen leikkaus.Tilanne on vakava edelleen.

• Anonyymi

toivottavasti zanardi paranee, mutta mies on varmasti jo aika romuna kaikkien töytäilyjensä jäljiltä. zanardin ajot f1:ssä oli luokattomia. indyn puolelta toki mestari, mutta kertoo amerikasta jotain kun formulan raakki on siellä champ.

hyvä että jaksoi urheilla vielä vammaissarjoissakin kun autot oli ohi. mutta on mies ollut täydellinen epäonnen sankari. aina vaan tullut lisää vammoja vuosi vuodelta, ehkä siis säilyy hengissä vielä tästäkin?

• Anonyymi

Cart-kisoja näytettiin Eurosportilta 90-luvulla suorina lähetyksinä. Kisat olivat olivat yllättävän mielenkiintoisia ja tapahtumarikkaita. Loistavia ohituksia ja aitoa Racing-meininkiä parhaimmillaan. Kausi koostui sopivassa suhteessa ovaali-, moottori- ja katuratakisoista. Australiassakin ajettiin yksi katuratakisa.

Zanardille sopi tuo Indy-sarja paremmin kuin F1-luokka, jossa ajeli lähinnä ruputalleissa. Cart-sarjan Ganassi-tallissa oli hyvä spiritti, mahtava ja ammattitaitoinen henkilökunta, jotka saivat Zanardin todelliset kyvyt esille.

Zanardin mestaruusvuotena 1998 sarjassa ajoi myös JJ Lehto joka sijoittui loppupisteissä sijalle 20.

• Anonyymi

Nyt on tehty jo 4 leikkausta.
      Nyt kerrotaan että on vakaa tilanne.

• Anonyymi

Ei taida enää tolkkuuntua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida enää tolkkuuntua?

Sama kohtolo kuin Schumilla ???

• Anonyymi

Zanardi on jo tajuissaan ja kuntoutuksessa.

• Anonyymi

Onko faktatietoa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe