Hyvää juhannuspäivän iltaa palstalle ja naiselle myös

Anonyymi

siltä valehtelevalta palstatrollilta. :)

14

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sillä ole väliä kuka kirjoittaa :)

    • Anonyymi

      Rölli on niiin söpöö karvapalloni! Pörrönen mutta ärhäkkä pureen! Nyt se kehrää kun sitä huomioi! 😘

    • Hyvää juhannuspäivää trollillekin! Kivahan se vaan et täälä muutakin luettavaa kuin nämä meidän kaipaushömpötykset:)

      • Anonyymi

        Vihdoinkin trolleja aletaan pitää arvossaan. Ette ikinä usko, mutta työstä tämä jatkuva trollaaminenkin käy. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihdoinkin trolleja aletaan pitää arvossaan. Ette ikinä usko, mutta työstä tämä jatkuva trollaaminenkin käy. :)

        Heh, voin kuvitella ettei ole helppoa. Kokoajan pitää olla ajanhermolla siitä et mihin soppaan kauhansa pistäis;) Ja sekin vielä ettei kukaan tykkää, on siinä kestämistä! Ei olis monesta hommaan.


      • Anonyymi
        ShivaTheSunlight kirjoitti:

        Heh, voin kuvitella ettei ole helppoa. Kokoajan pitää olla ajanhermolla siitä et mihin soppaan kauhansa pistäis;) Ja sekin vielä ettei kukaan tykkää, on siinä kestämistä! Ei olis monesta hommaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=7AXLx_S5Avk
        🎥 Shaggy & Haifa - YouTube


      • Anonyymi

        Kyllä meidän Kaisa ei hihihittää tähän enään kun saan käsiini ton vosun! väitti menevänsä 🍒 kanssa grillaa kaveri porukalla tyttöjen kanssa ja tässä on tulos!! kiitos Sanna kun julkaisit mulle ton filmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meidän Kaisa ei hihihittää tähän enään kun saan käsiini ton vosun! väitti menevänsä 🍒 kanssa grillaa kaveri porukalla tyttöjen kanssa ja tässä on tulos!! kiitos Sanna kun julkaisit mulle ton filmin

        Ei Se kyllä minun kanssani ole ollut koko iltana!!oon ollu jarnon kanssa syömässä hyvää grillattua sapuskaa ja juotu naitu ja sanottu!!! ei tässä mitään kummempaa!!! hauskaa juhannusta kaikille palstalla!!!toivoo 🍒🍒🍒🍒🍒🍒


    • Anonyymi

      Mistäpä palstanaiset haaveilevat tänään? Veikkaanpa kuuman ilman innoittamana kohteena olevan joku espanjalaistaustainen sänkipartainen komistus. Voin jo kuvitella, miten unelmissanne keimailette kesämekossanne punainen ruusu kauniisti kiinnitettynä hiuksissanne Espanjalaisella Haciendalla haaveillen komean hidalgon rakkaudesta ja öisistä rakkaudenosoituksista. Siinäpä ei montaa ajatusta ehdi ja kerkeä kohdistaa palstatrolli-paralle. :(

      • Anonyymi

        Ei liity ihmissuhteisiin haaveilu vaan tuttuun työpaikkaan.


      • Anonyymi

        Ei niin. Mutta kuka jaksaa aina espanjoolejakaan. Tässä kuitenkin espanjoolin innoittamaa palstabombailua. https://youtu.be/rf2jwgSXJVM

        Jatketaan me trolli nautinnollista jutusteluamme bombailun jälkeen.


      • Anonyymi

        Ei ihan noin korkealentoisia haaveita:) Unelmoin pikemminkin kosketuksesta, ja toisen ihmisen lämmöstä. Siitä kun kaksi ihmistä rakastuu. Katseet, sanat, kosketus, lämpö, hellyys ja kipinä, joka roihahtaa täysiin liekkeihin kun ollaan yhdessä. Ei ole kauniimpaa kuin kaksi rakastunutta yhdessä, siitä unelmoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan noin korkealentoisia haaveita:) Unelmoin pikemminkin kosketuksesta, ja toisen ihmisen lämmöstä. Siitä kun kaksi ihmistä rakastuu. Katseet, sanat, kosketus, lämpö, hellyys ja kipinä, joka roihahtaa täysiin liekkeihin kun ollaan yhdessä. Ei ole kauniimpaa kuin kaksi rakastunutta yhdessä, siitä unelmoin.

        Samoin. Kuvasit rakastumisen niin kauniisti.


      • Anonyymi

        Ajattelin kävellä ensi viikonloppuna maratonin pitkästä aikaa. Siihen pitää varata se 8h kävelyyn ja ajattelin pitää puolivälissä 30-60min tauon. Pitää harjoitella su-pe siihen parin tunnin lenkeillä. Pitää kirjoittaa kaksi kirjoitustyötä, jotka roikkuu. Aloitan tänään lukemisen niitä varten.

        Suomalainen jössikkä voi olla yhtä ihana kuin ulkomaalainen. Suomestakin voi löytää hyvännäköisen, miehen kokoisen ja pituisen miehen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe