siltä valehtelevalta palstatrollilta. :)
Hyvää juhannuspäivän iltaa palstalle ja naiselle myös
14
78
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä sillä ole väliä kuka kirjoittaa :)
- Anonyymi
Rölli on niiin söpöö karvapalloni! Pörrönen mutta ärhäkkä pureen! Nyt se kehrää kun sitä huomioi! 😘
Hyvää juhannuspäivää trollillekin! Kivahan se vaan et täälä muutakin luettavaa kuin nämä meidän kaipaushömpötykset:)
- Anonyymi
Vihdoinkin trolleja aletaan pitää arvossaan. Ette ikinä usko, mutta työstä tämä jatkuva trollaaminenkin käy. :)
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoinkin trolleja aletaan pitää arvossaan. Ette ikinä usko, mutta työstä tämä jatkuva trollaaminenkin käy. :)
Heh, voin kuvitella ettei ole helppoa. Kokoajan pitää olla ajanhermolla siitä et mihin soppaan kauhansa pistäis;) Ja sekin vielä ettei kukaan tykkää, on siinä kestämistä! Ei olis monesta hommaan.
- Anonyymi
ShivaTheSunlight kirjoitti:
Heh, voin kuvitella ettei ole helppoa. Kokoajan pitää olla ajanhermolla siitä et mihin soppaan kauhansa pistäis;) Ja sekin vielä ettei kukaan tykkää, on siinä kestämistä! Ei olis monesta hommaan.
https://www.youtube.com/watch?v=7AXLx_S5Avk
🎥 Shaggy & Haifa - YouTube - Anonyymi
Kyllä meidän Kaisa ei hihihittää tähän enään kun saan käsiini ton vosun! väitti menevänsä 🍒 kanssa grillaa kaveri porukalla tyttöjen kanssa ja tässä on tulos!! kiitos Sanna kun julkaisit mulle ton filmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meidän Kaisa ei hihihittää tähän enään kun saan käsiini ton vosun! väitti menevänsä 🍒 kanssa grillaa kaveri porukalla tyttöjen kanssa ja tässä on tulos!! kiitos Sanna kun julkaisit mulle ton filmin
Ei Se kyllä minun kanssani ole ollut koko iltana!!oon ollu jarnon kanssa syömässä hyvää grillattua sapuskaa ja juotu naitu ja sanottu!!! ei tässä mitään kummempaa!!! hauskaa juhannusta kaikille palstalla!!!toivoo 🍒🍒🍒🍒🍒🍒
- Anonyymi
Mistäpä palstanaiset haaveilevat tänään? Veikkaanpa kuuman ilman innoittamana kohteena olevan joku espanjalaistaustainen sänkipartainen komistus. Voin jo kuvitella, miten unelmissanne keimailette kesämekossanne punainen ruusu kauniisti kiinnitettynä hiuksissanne Espanjalaisella Haciendalla haaveillen komean hidalgon rakkaudesta ja öisistä rakkaudenosoituksista. Siinäpä ei montaa ajatusta ehdi ja kerkeä kohdistaa palstatrolli-paralle. :(
- Anonyymi
Ei liity ihmissuhteisiin haaveilu vaan tuttuun työpaikkaan.
- Anonyymi
Ei niin. Mutta kuka jaksaa aina espanjoolejakaan. Tässä kuitenkin espanjoolin innoittamaa palstabombailua. https://youtu.be/rf2jwgSXJVM
Jatketaan me trolli nautinnollista jutusteluamme bombailun jälkeen. - Anonyymi
Ei ihan noin korkealentoisia haaveita:) Unelmoin pikemminkin kosketuksesta, ja toisen ihmisen lämmöstä. Siitä kun kaksi ihmistä rakastuu. Katseet, sanat, kosketus, lämpö, hellyys ja kipinä, joka roihahtaa täysiin liekkeihin kun ollaan yhdessä. Ei ole kauniimpaa kuin kaksi rakastunutta yhdessä, siitä unelmoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan noin korkealentoisia haaveita:) Unelmoin pikemminkin kosketuksesta, ja toisen ihmisen lämmöstä. Siitä kun kaksi ihmistä rakastuu. Katseet, sanat, kosketus, lämpö, hellyys ja kipinä, joka roihahtaa täysiin liekkeihin kun ollaan yhdessä. Ei ole kauniimpaa kuin kaksi rakastunutta yhdessä, siitä unelmoin.
Samoin. Kuvasit rakastumisen niin kauniisti.
- Anonyymi
Ajattelin kävellä ensi viikonloppuna maratonin pitkästä aikaa. Siihen pitää varata se 8h kävelyyn ja ajattelin pitää puolivälissä 30-60min tauon. Pitää harjoitella su-pe siihen parin tunnin lenkeillä. Pitää kirjoittaa kaksi kirjoitustyötä, jotka roikkuu. Aloitan tänään lukemisen niitä varten.
Suomalainen jössikkä voi olla yhtä ihana kuin ulkomaalainen. Suomestakin voi löytää hyvännäköisen, miehen kokoisen ja pituisen miehen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483