Olen itsensäpaljastaja ja nainen.

Anonyymi

Pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin, siis ihan viimeisen päälle ja korkkarit laitan käsilaukkuuni, kun nillä on vaikea kävellä pitkiä matkoja. Päälle laitan vain poplarin. Kävelen iltaisinkadulla ja kun näen sopivan yksinäisen miehen, avaan takkini ja siinä sitten katselen lumoavasti tuota uhria. Usein kommentti on " voi että " tai "ooh". Joskus toiminta johtaa pidemmälle menevään seurusteluun, tai pitäisikö sanoa syvemmälle menemään.

29

5909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleellisen jätit kuitenkin kertomatta. Onko sinulla pikkupöksyt vai ei. Jos on, jätä ihmeessä pois. Kaikkein kaunein on täysposliini, mutta jos sitä ei voi pitää, lyhyt noin sentin tasapitkä karvoitus on myös nätti. Sen sijaan kolmiot ja kiitoradat pilaavat.

      Hyvää kesää sinulle! 🌹

      • Anonyymi

        Ääliö se taas jaksaa


      • Anonyymi

        Siinä pedofiili taas äänessä. Ei karvat naista pilaa.


    • Anonyymi

      Hauska ;)

    • Anonyymi

      Meitä on joskus kolmekkin naista luonamme saunomassa, lähinnä minun kavereita. Omakotitalon terassi on suojaisen metsänpuolella ja siellä terassiila olemme välillä alasti kun pyyheet valuu pois. Mieheni istuu olkkarissa ja näkee lasien kautta silloin paljon kauneutta.
      Jotenkin naiset eivät ujostele miestäni, vaikuttaa välillä, että nauttivat hänen katseestaan. Siinä pyyhkeet jäävät illan edetessä tuoleille kun käymme useamman kerran löylyissä. Mutta en pidä sitä kuitenkaan minään paljastelua, lähinnä luottamuksena miestäni kohtaan. Naiset ovat jopa kertoneet, että miehessäni on jotain mystistä vetoa ja sellaista suurta turvallisuutta.
      Niihin myös itse aikoinaan ihastuin ja rakastuin. Eikä ne tunteet ole yhtään haalistunut.
      Kun mieheni tuo meille lisää juotavaa, ei kukaan naisista ala peitteleen sulojaan.
      Haluavat jopa, että hän jää hetkeksi jutteleen ja kertoo hauskan tarinan.
      Sitten kun mieheni menee lopuksi löylyihin, niin kyllä olisi halukkaita selänpesijöitä.
      Siihen pistän kuitenkin rajan ja nauramme naisten kanssa hersyvästi.

      • Anonyymi

        Mun naapurin vaimo oleskelee kesäisin paljon Heidän terassillaan ja takapihallaan. Hän pitää huolen varsinkin miehensä poissa ollessa, kun itsekin olen terassilla tai touhuan pihatöitä.., että usein näen kauniin naisvartalon bikinirajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun naapurin vaimo oleskelee kesäisin paljon Heidän terassillaan ja takapihallaan. Hän pitää huolen varsinkin miehensä poissa ollessa, kun itsekin olen terassilla tai touhuan pihatöitä.., että usein näen kauniin naisvartalon bikinirajat.

        Ryhävalas se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun naapurin vaimo oleskelee kesäisin paljon Heidän terassillaan ja takapihallaan. Hän pitää huolen varsinkin miehensä poissa ollessa, kun itsekin olen terassilla tai touhuan pihatöitä.., että usein näen kauniin naisvartalon bikinirajat.

        Tuo myös mielenkiintoinen havainto, että miten paljon paljastellaan terassilla ja puutarhassa, juurikin naapurille. Naiset kun on kauniita, niin kyllä siinä silmä lepää kun vähän enemmänkin näkyy. Tarkoituksella tai tahattomasti. Mikäli naapuria häiritsee, aina voi kääntää katseen muualle.


      • Anonyymi

        Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa


    • Anonyymi

      Minä näin yllättäen naapurin eronneen rouvan alasti aurinkoa ottamassa. Täällä maaseudulla kun on enemmän väljyyttä, ja oli myös hänen paikkansa melko suojainen.
      Itselläni oli nimittäin kiikari, mutta seurasin kylläkin uteliaana yhtä lintua. No harvinainen lintu katosi linsseistä ja siirtelin kiikaria alemmaksi.
      Siellä tämä kaunokainen lepäsi ohuella retkipatjalla ja alasti. Upeat rinnat, kaunisvartalo ja sitten se suloinen häpy. Eikä siinä kaikki.
      Kaunokainen levitti just myös reitensä ja aloitti hellän hyväilyn klitorista sormettaen.
      Toisen käden sormilla levitti häpyhuulet täysin auki ja kumpu nousi, laski rytmikkäästi
      klitoriksen hyväilyn tahtiin. Huipun kun saavutti, niin huuto kuului korviini asti.
      Kahville kulta! Olin siis nukahtanut pihakeinuun ja näin unta.
      Mutta tämähän olikin, Seksinovelli palsta. Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään.

      • Anonyymi

        Spede se taas jaksaa satuilla


    • Anonyymi

      Asuisitpa Meidän kadulla :)

    • Anonyymi

      Kyllähän minä kaivaisin jäykän kyrpäni esiin, jos minulle vilauttaisit. Olen itsekin itsensäpaljastaja ja mielelläni naisille esittelen jäykkää kyrpääni.

    • Anonyymi

      Minäkin puen toisinaan kun tilaisuus seksikkäät alusasut mutta kiihoitun kävelyistä pelkkä poplari näiden päällä ja korkokengissä/saappaissa. Yleensä ajan autollani vieraalle paikkakunnalle koska täällä lähes kaikki tuntevat toisensa.
      Mitään rohkeaa suoranaista itsensä paljastelua en kuitenkaan ole uskaltautunut tekemään.
      T.Rva44

      • Anonyymi

        Ajatuksia herättävä voisinpa kohdata


      • Anonyymi

        Tuu Meidän paikkakunnalle kävelyille rva 44 ;)


      • Anonyymi

        Liftaisinpa rouvan kyyyyyyyytiiiiiiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu Meidän paikkakunnalle kävelyille rva 44 ;)

        Eli minne?
        Rva 44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli minne?
        Rva 44

        Helsingin Seurasaareen vaikka, hiljaisella rantapolulla

        Mark56


      • Anonyymi

        Syysilta parkkitalossa, tuntematon nainen moikkaa autonsa vierestä. Naisen avoinna oleva poplari, paljastaa osan vartalosta sekä seksikkäistä alusasuista.
        Kävelen rauhassa naisen eteen, ja kysyn onko Sulla jatkofantasioita


      • Anonyymi

        Ehkä Sun pitäisi vähän vilauttaa vieraalla paikkakunnalla..?


      • Anonyymi

        Vappuaattona kaunis nainen poplarissa ja ylioppilaslakissa hotellin aulassa. Mietin korkkareita ja sääriä vilkaistessa, mahtaako tuon poplarin alla olla mitään säädyllistä?


      • Anonyymi

        Olisi kiva lähteä yhdessä ajelulle, päätyä jonnekin rauhalliselle sivutielle maaseudulla.
        Rva44 pysäyttäisi auton, nousisi ulos, ja napittaisi aristellen poplarin auki edessäni.
        Kommentoisin seksikkäiden alusasujen ja saappaiden yhdistelmää sanomalla, Oot niin upea. Rva44 hymyilisi rohkaistuneena, veisi sormet hitaasti pikkuhousujen alle ja alkaisi hivelemään itseään autoonsa nojaten.
        Olisin aivan hiljaa ja liikkumatta, tämän kiihoittavan näytelmän haluaisin nähdä loppuun saakka.


    • Anonyymi

      Olis mukava nähdä tyttöilijä vilauttamassa,antaisin oman posliinin näytille myös.

      • Anonyymi

        Mene sirkukseen siellä niitä riittää


    • Anonyymi

      Kiva kuulla.
      Mä olen aina miettinyt itsensäpaljastajia. Se että pukeutuneet näkee sut alasti ja hätkähtää. Se tuntuu siis hyvältä. Entä jossain rannalla missä kaikki on ilman vaatteitä. Tuntuuko se alastomuus silloin miltään?

    • Anonyymi

      Jos mies tekee noin niin johan sitä kauhistellaan ,pervoksi haukutaan,poliisia avuksi kiljutaan
      Ja metoo kiehuu

      Onko täällä naisia jotka haluais katselle runkkaavaa miestä?
      Vaikka metsän sìimeksessä
      Gunnar

    • Anonyymi

      Jos nainen minulle vilauttaisi niin ottaisin kyllä
      Kulli esille ja runkkaisin häneen nähden. Olen myös itse itsensäpaljastaja , ja kulli seisoo aina kovana kun runkkaa ja paljastaa naisille.
      M 64 CD 💃♥️

      • Anonyymi

        Sama minulla. Aina on kulli kovana kun saan sitä naisille esitellä tuolla ulkona.


    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe