Pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin, siis ihan viimeisen päälle ja korkkarit laitan käsilaukkuuni, kun nillä on vaikea kävellä pitkiä matkoja. Päälle laitan vain poplarin. Kävelen iltaisinkadulla ja kun näen sopivan yksinäisen miehen, avaan takkini ja siinä sitten katselen lumoavasti tuota uhria. Usein kommentti on " voi että " tai "ooh". Joskus toiminta johtaa pidemmälle menevään seurusteluun, tai pitäisikö sanoa syvemmälle menemään.
Olen itsensäpaljastaja ja nainen.
31
6939
Vastaukset
Oleellisen jätit kuitenkin kertomatta. Onko sinulla pikkupöksyt vai ei. Jos on, jätä ihmeessä pois. Kaikkein kaunein on täysposliini, mutta jos sitä ei voi pitää, lyhyt noin sentin tasapitkä karvoitus on myös nätti. Sen sijaan kolmiot ja kiitoradat pilaavat.
Hyvää kesää sinulle! 🌹- Anonyymi
Ääliö se taas jaksaa
- Anonyymi
Siinä pedofiili taas äänessä. Ei karvat naista pilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä pedofiili taas äänessä. Ei karvat naista pilaa.
Pilaa ne!
- Anonyymi
Hauska ;)
- Anonyymi
Meitä on joskus kolmekkin naista luonamme saunomassa, lähinnä minun kavereita. Omakotitalon terassi on suojaisen metsänpuolella ja siellä terassiila olemme välillä alasti kun pyyheet valuu pois. Mieheni istuu olkkarissa ja näkee lasien kautta silloin paljon kauneutta.
Jotenkin naiset eivät ujostele miestäni, vaikuttaa välillä, että nauttivat hänen katseestaan. Siinä pyyhkeet jäävät illan edetessä tuoleille kun käymme useamman kerran löylyissä. Mutta en pidä sitä kuitenkaan minään paljastelua, lähinnä luottamuksena miestäni kohtaan. Naiset ovat jopa kertoneet, että miehessäni on jotain mystistä vetoa ja sellaista suurta turvallisuutta.
Niihin myös itse aikoinaan ihastuin ja rakastuin. Eikä ne tunteet ole yhtään haalistunut.
Kun mieheni tuo meille lisää juotavaa, ei kukaan naisista ala peitteleen sulojaan.
Haluavat jopa, että hän jää hetkeksi jutteleen ja kertoo hauskan tarinan.
Sitten kun mieheni menee lopuksi löylyihin, niin kyllä olisi halukkaita selänpesijöitä.
Siihen pistän kuitenkin rajan ja nauramme naisten kanssa hersyvästi.- Anonyymi
Mun naapurin vaimo oleskelee kesäisin paljon Heidän terassillaan ja takapihallaan. Hän pitää huolen varsinkin miehensä poissa ollessa, kun itsekin olen terassilla tai touhuan pihatöitä.., että usein näen kauniin naisvartalon bikinirajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun naapurin vaimo oleskelee kesäisin paljon Heidän terassillaan ja takapihallaan. Hän pitää huolen varsinkin miehensä poissa ollessa, kun itsekin olen terassilla tai touhuan pihatöitä.., että usein näen kauniin naisvartalon bikinirajat.
Ryhävalas se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo myös mielenkiintoinen havainto, että miten paljon paljastellaan terassilla ja puutarhassa, juurikin naapurille. Naiset kun on kauniita, niin kyllä siinä silmä lepää kun vähän enemmänkin näkyy. Tarkoituksella tai tahattomasti. Mikäli naapuria häiritsee, aina voi kääntää katseen muualle.
- Anonyymi
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
- Anonyymi
Minä näin yllättäen naapurin eronneen rouvan alasti aurinkoa ottamassa. Täällä maaseudulla kun on enemmän väljyyttä, ja oli myös hänen paikkansa melko suojainen.
Itselläni oli nimittäin kiikari, mutta seurasin kylläkin uteliaana yhtä lintua. No harvinainen lintu katosi linsseistä ja siirtelin kiikaria alemmaksi.
Siellä tämä kaunokainen lepäsi ohuella retkipatjalla ja alasti. Upeat rinnat, kaunisvartalo ja sitten se suloinen häpy. Eikä siinä kaikki.
Kaunokainen levitti just myös reitensä ja aloitti hellän hyväilyn klitorista sormettaen.
Toisen käden sormilla levitti häpyhuulet täysin auki ja kumpu nousi, laski rytmikkäästi
klitoriksen hyväilyn tahtiin. Huipun kun saavutti, niin huuto kuului korviini asti.
Kahville kulta! Olin siis nukahtanut pihakeinuun ja näin unta.
Mutta tämähän olikin, Seksinovelli palsta. Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään.- Anonyymi
Spede se taas jaksaa satuilla
- Anonyymi
Asuisitpa Meidän kadulla :)
- Anonyymi
Kyllähän minä kaivaisin jäykän kyrpäni esiin, jos minulle vilauttaisit. Olen itsekin itsensäpaljastaja ja mielelläni naisille esittelen jäykkää kyrpääni.
- Anonyymi
Minäkin puen toisinaan kun tilaisuus seksikkäät alusasut mutta kiihoitun kävelyistä pelkkä poplari näiden päällä ja korkokengissä/saappaissa. Yleensä ajan autollani vieraalle paikkakunnalle koska täällä lähes kaikki tuntevat toisensa.
Mitään rohkeaa suoranaista itsensä paljastelua en kuitenkaan ole uskaltautunut tekemään.
T.Rva44- Anonyymi
Ajatuksia herättävä voisinpa kohdata
- Anonyymi
Tuu Meidän paikkakunnalle kävelyille rva 44 ;)
- Anonyymi
Liftaisinpa rouvan kyyyyyyyytiiiiiiin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu Meidän paikkakunnalle kävelyille rva 44 ;)
Eli minne?
Rva 44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli minne?
Rva 44Helsingin Seurasaareen vaikka, hiljaisella rantapolulla
Mark56 - Anonyymi
Syysilta parkkitalossa, tuntematon nainen moikkaa autonsa vierestä. Naisen avoinna oleva poplari, paljastaa osan vartalosta sekä seksikkäistä alusasuista.
Kävelen rauhassa naisen eteen, ja kysyn onko Sulla jatkofantasioita - Anonyymi
Ehkä Sun pitäisi vähän vilauttaa vieraalla paikkakunnalla..?
- Anonyymi
Vappuaattona kaunis nainen poplarissa ja ylioppilaslakissa hotellin aulassa. Mietin korkkareita ja sääriä vilkaistessa, mahtaako tuon poplarin alla olla mitään säädyllistä?
- Anonyymi
Olisi kiva lähteä yhdessä ajelulle, päätyä jonnekin rauhalliselle sivutielle maaseudulla.
Rva44 pysäyttäisi auton, nousisi ulos, ja napittaisi aristellen poplarin auki edessäni.
Kommentoisin seksikkäiden alusasujen ja saappaiden yhdistelmää sanomalla, Oot niin upea. Rva44 hymyilisi rohkaistuneena, veisi sormet hitaasti pikkuhousujen alle ja alkaisi hivelemään itseään autoonsa nojaten.
Olisin aivan hiljaa ja liikkumatta, tämän kiihoittavan näytelmän haluaisin nähdä loppuun saakka.
- Anonyymi
Olis mukava nähdä tyttöilijä vilauttamassa,antaisin oman posliinin näytille myös.
- Anonyymi
Mene sirkukseen siellä niitä riittää
- Anonyymi
Kiva kuulla.
Mä olen aina miettinyt itsensäpaljastajia. Se että pukeutuneet näkee sut alasti ja hätkähtää. Se tuntuu siis hyvältä. Entä jossain rannalla missä kaikki on ilman vaatteitä. Tuntuuko se alastomuus silloin miltään? - Anonyymi
Jos mies tekee noin niin johan sitä kauhistellaan ,pervoksi haukutaan,poliisia avuksi kiljutaan
Ja metoo kiehuu
Onko täällä naisia jotka haluais katselle runkkaavaa miestä?
Vaikka metsän sìimeksessä
Gunnar - Anonyymi
Jos nainen minulle vilauttaisi niin ottaisin kyllä
Kulli esille ja runkkaisin häneen nähden. Olen myös itse itsensäpaljastaja , ja kulli seisoo aina kovana kun runkkaa ja paljastaa naisille.
M 64 CD 💃♥️- Anonyymi
Sama minulla. Aina on kulli kovana kun saan sitä naisille esitellä tuolla ulkona.
- Anonyymi
Nyt on sellainen olo, että on lähdettävä tuonne ulos esittelemään jäykkää kullia naisille. On se tavattoman kiihottavaa runkkailla naisten nähden kivikovaa kyrpää terska punaisena. Pakko on tästä lähteä paljastelemaan kyrpää.
Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967