Oltaisko tehty

Anonyymi

Lapsi ens maaliskuulle?

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tässä todellisuudessa.

    • Anonyymi

      En ala kun kaikki haluu tehdä heti lapsen mun kanssa. Yttenkin olen taas raskaana ja noita virtuaalisia on jo useampi tehtynä. 🤰🏻

    • Anonyymi

      Tuskin.

    • Anonyymi

      Virtuaalisesti onnistuu vain virtuaali- tai fantasiavauvat. 🤣

      Oikeassa elämässä ei tuo onnistu kuin kerran kuussa muutama päivä ennen ovulaatiota h-hetkeen. Ja useimmilla se ei onnistu ihan kertalaakista. Omalla kohdalla en voi olla varma onnistuisiko tuo edes enää. Ja vaikka sait minut vuosi sitten melkein vauvakuumeeseen (en ymmärrä miten sen vaikutit minuun), ei tuo ole asia mihin ihan ilman syvempää keskustelua ryhdytään ellei sitten suunnittelematta käy.

    • Anonyymi

      Hyvä ajatus, en pane vastaan.

      • Anonyymi

        Suomalaisten kanssa en missään nimessä halua tehdä lapsia!!!! jos esimerkiksi hän olisi ollut kunnollinen puoliso minulle ja uskollinen niin olisin kyllä vuosia sitten halunnut tehdä hänen kanssaan lapsia!!!! mutta huoltajuus ehdottomasti minulle yksin oikeudet!! koska kun tulee niitä kulttuuri käsitteistä ongelmia niin olisin muuttanut lasten kanssa lähi itään ja hänelle olisin antanut hapot naamaa ja toivottanu hyvää jatkoa sinulle kulta


    • Anonyymi

      Pikkuisen pitäisi järjestellä ensin asioita.

      • Anonyymi

        ????me emme ole kauan nuoria joten jos haluat lapsia niin tehdään sitten mutta ei missään nimessä Suomen kulttuuria!!!! raskaus on pyhä asia ja silloin nainen on oltava jatkuvasti puolison silmän alla koska raskaana ei saa olla muiden kanssa sillein!! hygienia syistä ja uskonto syistä!!! vain oma puoliso saa tyydyttää vaimon!!! ja synnytys on toinen asia jossa ei ole Suomen kulttuuria ja ristiäiset on toinen asia missä ei suomen kultturia!!!! joka tapauksessa haluan sinun kanssasi yhteisen lapsen jotta me emme voi erota ikinä!!! koska lapsi tarvitsee meitä kumpaakin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????me emme ole kauan nuoria joten jos haluat lapsia niin tehdään sitten mutta ei missään nimessä Suomen kulttuuria!!!! raskaus on pyhä asia ja silloin nainen on oltava jatkuvasti puolison silmän alla koska raskaana ei saa olla muiden kanssa sillein!! hygienia syistä ja uskonto syistä!!! vain oma puoliso saa tyydyttää vaimon!!! ja synnytys on toinen asia jossa ei ole Suomen kulttuuria ja ristiäiset on toinen asia missä ei suomen kultturia!!!! joka tapauksessa haluan sinun kanssasi yhteisen lapsen jotta me emme voi erota ikinä!!! koska lapsi tarvitsee meitä kumpaakin!!!

        Miksi sä kirjoitat noin?? kun tiedät että haluun oikeesti meille oman yhteisen lapsen vaikka kaikki lapset ovat meille samanarvoisia mutta haluan että meillä on ihan oma lapsi meidän yhteinen meidän geenit!!! jos et halua oikeesti mun kanssa lasta niin miksi sitten kirjoitat noin????? kyllä mä myönnän että haluan lapsen sun kanssa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ????me emme ole kauan nuoria joten jos haluat lapsia niin tehdään sitten mutta ei missään nimessä Suomen kulttuuria!!!! raskaus on pyhä asia ja silloin nainen on oltava jatkuvasti puolison silmän alla koska raskaana ei saa olla muiden kanssa sillein!! hygienia syistä ja uskonto syistä!!! vain oma puoliso saa tyydyttää vaimon!!! ja synnytys on toinen asia jossa ei ole Suomen kulttuuria ja ristiäiset on toinen asia missä ei suomen kultturia!!!! joka tapauksessa haluan sinun kanssasi yhteisen lapsen jotta me emme voi erota ikinä!!! koska lapsi tarvitsee meitä kumpaakin!!!

        Sillein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillein?

        Niin!! raskaana ei saa harrastaa seksiä kuin oman puolison kanssa!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin!! raskaana ei saa harrastaa seksiä kuin oman puolison kanssa!!!!!!!!!

        Ei tietysti ilman raskauttakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietysti ilman raskauttakaan.

        Vilpuska saanko tehdä sinun kanssasi lapsen???


      • Anonyymi
        JARNOJAMAL kirjoitti:

        Vilpuska saanko tehdä sinun kanssasi lapsen???

        Haha, oot nimes nimes muuttanut? Oliko juhannushäät? Onnea vaan.
        Ja, et voi tehdä lasta kanssani. Olen jo virtuaaliraskaudessa 3.

        💜🤰🏻


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe