MITÄTÖN ILKIÖ!

Johanna

Voi jumankuda miten te kala ihmiset olette mitättömyyden ja tylsyyden aikaansaannoksia. Eihän tuommoisia selibaatissa eläjiä ja noin lannistettuja pöhköjä voi ollakkaan. Hävetkää! Elämä on iloja täynnä mutta kala masentaa kaiken ja luo tylsän ilmapiirin. Teidän haaveellisen ja liikuttuneen maailmanne minä murran! Kaloissa asuu laiskuus päihteitten väärin käyttö, toimettomuus ja lähimmäisen onnettomuus.

Te olette minulle ilmaa, ei ole teistä vastusta minulle, eläkää vaan itkien onnettomuudessanne ja haave kuvitelmissane. Minä häpeän tuommoisia aikaansaamattomia vätyksiä ja joutavia surkuttelijoita.

Kuiva mielenne on mestarillinen!

23

2752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö

      Oletko Johanna ihan tosissasi? Höpöhöpö moisiin vuodatuksiin. Oma mieheni on iki-ihana kalat, vaikka en moisiin höpötyksiin uskokaan. Taidat vain olla nyt kiihtynyt, kaikkea ei voi yleistää. Hyvää jatkoa sinulle!

      • ..............

        Älkää ottako tosissanne Tuon Nina-Pissaliisan juttuja. Hän on tylsä ja heikko pikkutyttö.


    • lennä lennä

      Entäs Teräsmies seki on Kalat

    • hukun

      näin on masennusta ja pahaa mieltä kokoajan kylvävät ympärilleen PASKAT.ITSETUNTO NOLLA JA TAKANA PUHUJA YÄK.edessä ollaan niin ystävällisiä. en yleistä kaikkia kaloja, vaan alkukuussa synt. hermoraunioita ja säälittäviä. JUMANKEKKA

    • kalakukko_

      Sinähän et murra yhtään mitään. Olet oikeassa siinä että elämä on täynnä iloja. Kaikessa muussa olet väärässä.
      Etkä edes kehtaa paljastaa mitä ylvästä merkkiä SINÄ edustat.
      Mutta MINÄ olen KALAT ja olen ylpeä siitä.
      Sinun kaltaisiasi kasvaa joka puussa.
      Vastusta kyllä löytyy. Eikä sinulla ole aavistustakaan siitä mitä saatat saada vastaasi.
      Niinkuin ei monella muullakaan kaltaisellasi "murtajalla". Tämä asia on elävässä elämässä koeteltu ja todeksi havaittu.
      Taitaa olla tuo sinun vuodatuksesi osoitettu jollekkin määrätylle kalat-ihmiselle.
      Surkimuksia löytyy kyllä joka merkistä.
      Että älä rupea yleistämään.
      Saatat yllättyä pahemman kerran.

      • ---

        Se on vaan se yksi Niina The Piina -mussuttaja joka rähisee vuorotellen jokaisella horoskooppiosastolla. Nyt se vaan sitten keksi vihdoin viimein kiusata kaloja.


      • Johanna

        Kalat horoskoopissa olevat ihmiset ovat edelleenlin vätyksiä ja aikaansaamattomia tolvanoita. Minä yleistän sen kaikkiin teihin!

        Ajattele asiat silleen, minä olen jäänmurtaja ja sinä tulet perässä valmiiksi avattua reittii.

        Sanon vielä kerran, että yleisesti ootte yksii vetelyksii. Minussa on voimaa enemmän kuin teissä yhteensä!


      • Wee
        Johanna kirjoitti:

        Kalat horoskoopissa olevat ihmiset ovat edelleenlin vätyksiä ja aikaansaamattomia tolvanoita. Minä yleistän sen kaikkiin teihin!

        Ajattele asiat silleen, minä olen jäänmurtaja ja sinä tulet perässä valmiiksi avattua reittii.

        Sanon vielä kerran, että yleisesti ootte yksii vetelyksii. Minussa on voimaa enemmän kuin teissä yhteensä!

        Sen tosiaankin huomaa, että olet leijona. Itseäsi täynnä, ja olevinasi niin suuri sen harjasi kanssa, etteivät muut mahdu maailmaan. Ja mitä poikaystävääsi tulee... en ihmettele hänen selibaattiaan. Kyllä minäkin pysyisin sinusta kaukana vähintäänsen viikon, vaikka skorpioni olenkin.


    • Iitun tilttu

      Olipas se musertavaa kuultavaa..Taitaa siellä joku leijona valittaa.

    • kalakene

      Uitiinko varpaan yli? Voi, voi!

      • itserakkaita

        Juu siinä sen taas näki,,,yksi itserakas leijona ihminen!!! Niin ovat itseään täynnä eivätkä todellakaan huomioi muita. Oma ego itsensä kerskuminen vaan elämäntehtvävänä. Kalat todella väärä tyyppi leijonalle, kuka sellasta jaksaa katsoa tulematta hulluksi. MINÄ MINÄ MINÄ,,,leijonan motto.
        Kuka lie toi onkin niin älkää vaan miehet sekaantuko, leijona naiset todella hulluja :D


      • ---
        itserakkaita kirjoitti:

        Juu siinä sen taas näki,,,yksi itserakas leijona ihminen!!! Niin ovat itseään täynnä eivätkä todellakaan huomioi muita. Oma ego itsensä kerskuminen vaan elämäntehtvävänä. Kalat todella väärä tyyppi leijonalle, kuka sellasta jaksaa katsoa tulematta hulluksi. MINÄ MINÄ MINÄ,,,leijonan motto.
        Kuka lie toi onkin niin älkää vaan miehet sekaantuko, leijona naiset todella hulluja :D

        Se on se Nina-vampyyri ja se on muistaakseni leuhkinut olevansa neitsyt.

        Varmasti onkin tuolla menolla.


      • nun
        itserakkaita kirjoitti:

        Juu siinä sen taas näki,,,yksi itserakas leijona ihminen!!! Niin ovat itseään täynnä eivätkä todellakaan huomioi muita. Oma ego itsensä kerskuminen vaan elämäntehtvävänä. Kalat todella väärä tyyppi leijonalle, kuka sellasta jaksaa katsoa tulematta hulluksi. MINÄ MINÄ MINÄ,,,leijonan motto.
        Kuka lie toi onkin niin älkää vaan miehet sekaantuko, leijona naiset todella hulluja :D

        ei kaikki leijonat ole itserakkaita, se on se on yhtä typerää kun yleistää kaloista niitä huonoja puolia. muuten kalat on hirveän tsekeskeisiä , siis naiset , he heehee


    • kalat-nainen

      Miten kalat ovatkaan saaneet sappesi kiehumaan?

      Oletko jäänyt toiseksi ja nyt et pysty tappiotasi nielemään? Sinunhan se olisi pitänyt voittaa, kun kerran leijona olet.

      Elämässä tulet vielä monta kertaa jäämään kakkoseksi, koska leijonat monesti ovat pitkään lapsen tasolla ja siksi epäonnistuvat yrityksissään...

      • kalaneiti

        olen kalat, enkä todellakaan elä selibaatissa.............


      • Johanna

        Minun sappeni todellakin kiehahtaa "kalat" ihmisille. Aikaansaamattomuutta, päihteitten väärin käyttöä laiskuutta on teissä paljon ja se ottaa päähän. Se on kalojen luonteessa.


      • kalakene
        Johanna kirjoitti:

        Minun sappeni todellakin kiehahtaa "kalat" ihmisille. Aikaansaamattomuutta, päihteitten väärin käyttöä laiskuutta on teissä paljon ja se ottaa päähän. Se on kalojen luonteessa.

        Keitä sitten hiljaisella sitä sappeasi, ettei palaa pohjaan. Äläkä räjähdä itsekeskeisyyteen.


      • me

        vastaus kalat naiselle, kalanaiset on manipuloivia, teeskenteliöitä jolla ei ole mitään empatiaa, mies kalat on erilaisia näin on ja olen nähnyt monia kala akkoja, yhteistä niille kaikille on ne suuret luulot itsestänsä, ja kieroilu . kalanaiset haisee pahalle


    • ladyfish

      juu-u...just kaikkea tuota me ollaan sillon kun halutaan että joku immeenen lähtee mäkeen seurastamme.
      kilttinä ihmsinä me ei lähetä toitottamaan ihmistä hevon helvettiin vaan annetaan hänen itsensä ymmärtää häipyä. kun te tajuatte sen manipuloinnin niin kirpasee..eikös :)

    • Kauris

      tuossa selibaattipuolessa kismittää? Olisit Johanna tyytyväinen. Selibaatissa eläjät eivät ainakaan ole kenenkään "apajilla" kärkkymässä.

      • Johanna

        Minun kundikaveri on kalat ja haluaa elää viikon selibaatissa ja minä tulen vittumaiseksi. Minä kaipaan rakkautta.Haluan rakkautta joka päivä. Pitää varmaan ettiä varalle rakas.


    • meritähti

      Voi hitsit, miehet!!!
      Ihan oikeasti, ei tässä mistään horoskooppimerkistä ole kysymys, miehet ovat miehiä ja sillä selvä!! :))

      Itse olen kalat ja mies on vesimies, noh tämä oli kauhea seksihullu aikoinaan ja olisi pitänyt saada jopa 2 kertaa päivässä, noh nykyään sitten mie oon se joka haluaisi useammin, niin kyllä se mutta ei niin innokkaasti..

      Jospa pistät jäähylle miehen ja käännät homman toisinpäin, eiköhän se sieltä heräile aikanaan, ilman sitä sokeripalaakin ;-)

    • Onnellinen kaloina

      Johanna.

      Jos kerran olet vihainen jollekulle kaloille, niin ei se tarkoita sitä, että voisit purkaa tänne vihaasi kaikkiin kaloihin :´D

      Emme me kaikki kalat ole kaikki samanlaisia, jotkut kalat voivat poiketa horoskoopistaan aika paljonkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe