Ei tämä tunne sinusta vain ota lähteäkseen tai ole lientynyt. Olen vieläkin tosi ihastunut ja haluan sinua. <3 Haluaisin kuulla äänesi ja jutella kanssasi ja tuntea kätesi ihollani ja omani sinun ihollasi. Tutkia sun vartaloa ja silittää sen nukkaa. Ihan vaan olla kahdestaan sinun kanssasi, oikeastaan missä vain, koko muu maailma kaukana jossain.
En tiedä, miten selviän siitä, kun nähdään, jos nämä tunteet ei laimene. Miten voin ihan muina naisina jutella sun kanssa, jos mietin vaan sun koskettamista ja kaikkea paljon härskimpääkin. Luultavasti punastelen, änkytän ja juoksen karkuun. Toisaalta uskon, että kun näemme, kaikki tämä selviää. Voihan olla, että se vetovoima on poissa ja kaikki palaa ennalleen meidän välillä.
Naiselta miehelle.
Loppua ei näy
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sun tarttee olla muina naisina mun seurassa. Pidän enemmän sinusta sellaisena kun olet. :)
- Anonyymi
Voi ei, miten söpöä. Toivottavasti hän ajattelee minusta näin kauniisti.
- Anonyymi
Lumo häviää.
Liikaa odotuksia voi särkeä ihastumisen sirpaleiksi.
Sitten niitä yhdessä kerätään srpaleita ja katsotaan mitä tapatuu.
n <- m - Anonyymi
Voidaanko jutella irl viesteihin anonyymi viesti esimerkiksi??? Mä oon tehnyt kaikkeni jotta osaisin arvata mikä on Se oikea este että me emme voi IRL olla tekemisissä!!! rakas anna minulle selvemmin joku vihje!!!!!mä oikeesti haluisin sinut kokonaan ja vietetään kesää yhdessä!!!mä saan lapset viikoksi hoitoon niin ollaan ainakin Se aika yhdessä!!!!!mä olisin siitäkin ajasta kiitollinen!!! vaikka tietenkin minä haluan koko loppu elämäni olla sun kanssa mutta kunnioitan sinun päätöksiä!! mutta rakas anna meille mahdollisuuden IRL ennen kuin minut hylkäät!!mä tiedän että et ole ujo sä haluat jotain kertoo mutta haluat tietää miten reakoin siihen!!! ja sen takia ne anonyymi vihjeet jotta saat varmuutta siitä että olen luotettava!! ja ymmärtän sen hyvin! mutta anna mulle niitä vihjeitä niin paljon että saan ne ratkottuu ja todidtettuu sulle että mikään asia ei ikinä riko meidän välit!!!! siihe en suostu!!mä oikeesti rakastan sinua todella paljon!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895745
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242707Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486- 1851338