Kel onni on se onnen kätkeköön.

Anonyymi

Vaikeneminen on kultaa.

Tätä tarkoitin, osasitko lukea rivieni välit?
Liian usein kaikki kaunis katoaa.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on mystistä viestintää. Täytyy kaivella rivienväli- sanakirja kohta avuksi.

• Anonyymi

Ei se katoa minnekään, ei vaikka joskus haluaisi sen katoavan. Voisit edes vastata siihen ketjuun eikä sinne tänne.

• Anonyymi

Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat periä maan.

• Anonyymi

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku oli juhannus tai vappu.

• Anonyymi

Kyllä.

Vaikeneminen on kultaa.

Tietyissä mittasuhteissa.

💋✨

• Anonyymi

Tietenkin rakas me ymmärrämme että vaikka esimerkiksi kuvitellaan että esimerkiksi en kelpaa sinulle suhteeseen mutta tiedämme toisemme asioita niin on sanomattakin selvää että ne ovat meidän välisiä asioita joita ei edes kuulu muille!!! kyllä sä tiedät että olen muutenkin todella huono luottaa KENENKÄÄN mutta olen kyllä huomannut sen sinussa että vaikka meillä on ollut erittäin paljon riitoja ja vielä mustasukkainen tunteen takia ja juurikin se mustasukkainen tunne on se pahin mahdollinen tunne jolloin haluis Jo tappaa toisen tai ainaki tuhota kaikki mahdolliset asiat toisen ihmisen yksityiset asiat!! mutta kumpikaan meistä ei edes ole tehnyt niin!!!! esimerkiksi vaikka olet ollut mulle erittäin vihastunut kun luulit että mulla on ollut niiden FB kavereiden kanssa suhteita ja tietenkin sä luulit että en ole tosissaan jos meillä olisi suhde niin oletit että jos joku kaveri kysyy minua jonnekin niin olen jo menossa!!no ne viestit joita kirjoitin siellä oli vitsi mielessä lukuunottamatta muutamaa!!! mutta en ollut silloin suhteessa Kenenkään kanssa! mutta ymmärrän että et voinut sitä tietää niiden viestien perusteella vaan sait väärää käsitystä minusta ja minun uskollisuudesta!!! mutta joka tapauksessa olit minulle erittäin vihastunut etkä siltikään kertonut mun kaksois elämästä täällä!!! tiedät kyllä mitä tarkoitan!! asia joita ei tiedä kuin esimerkiksi Suomessa!!! sillä tiedolla olisit minut voinu tuhota mutta et kuitenkaan tehnyt niin!!! meidän on ymmärrettävä että vaikka meillä olisi mitä tahansa riitaa niin jotkut asiat ovat jätettävä kertomatta kenelläkään koska meidän täytyy ajatella meidän lasten mieltä ja mainetta!!! maailmassa ei ymmärretä että vanhempien teot eivät ole mitenkään lasten vika!!! minulla on myös menneisyydestä asioita joita en halua että lapset tietää tai että heitä kiusataan niiden asioiden takia joita minä olen tehnyt!! tai esimerkiksi mun exä!!!on niitä henkirikoksia myös ulkomailla eikä vain Suomessa joten eiköhän olla samassa ymmärryksessä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin rakas me ymmärrämme että vaikka esimerkiksi kuvitellaan että esimerkiksi en kelpaa sinulle suhteeseen mutta tiedämme toisemme asioita niin on sanomattakin selvää että ne ovat meidän välisiä asioita joita ei edes kuulu muille!!! kyllä sä tiedät että olen muutenkin todella huono luottaa KENENKÄÄN mutta olen kyllä huomannut sen sinussa että vaikka meillä on ollut erittäin paljon riitoja ja vielä mustasukkainen tunteen takia ja juurikin se mustasukkainen tunne on se pahin mahdollinen tunne jolloin haluis Jo tappaa toisen tai ainaki tuhota kaikki mahdolliset asiat toisen ihmisen yksityiset asiat!! mutta kumpikaan meistä ei edes ole tehnyt niin!!!! esimerkiksi vaikka olet ollut mulle erittäin vihastunut kun luulit että mulla on ollut niiden FB kavereiden kanssa suhteita ja tietenkin sä luulit että en ole tosissaan jos meillä olisi suhde niin oletit että jos joku kaveri kysyy minua jonnekin niin olen jo menossa!!no ne viestit joita kirjoitin siellä oli vitsi mielessä lukuunottamatta muutamaa!!! mutta en ollut silloin suhteessa Kenenkään kanssa! mutta ymmärrän että et voinut sitä tietää niiden viestien perusteella vaan sait väärää käsitystä minusta ja minun uskollisuudesta!!! mutta joka tapauksessa olit minulle erittäin vihastunut etkä siltikään kertonut mun kaksois elämästä täällä!!! tiedät kyllä mitä tarkoitan!! asia joita ei tiedä kuin esimerkiksi Suomessa!!! sillä tiedolla olisit minut voinu tuhota mutta et kuitenkaan tehnyt niin!!! meidän on ymmärrettävä että vaikka meillä olisi mitä tahansa riitaa niin jotkut asiat ovat jätettävä kertomatta kenelläkään koska meidän täytyy ajatella meidän lasten mieltä ja mainetta!!! maailmassa ei ymmärretä että vanhempien teot eivät ole mitenkään lasten vika!!! minulla on myös menneisyydestä asioita joita en halua että lapset tietää tai että heitä kiusataan niiden asioiden takia joita minä olen tehnyt!! tai esimerkiksi mun exä!!!on niitä henkirikoksia myös ulkomailla eikä vain Suomessa joten eiköhän olla samassa ymmärryksessä!!

Olet oikeassa. Kahden ihmisen asiat eivät kuulu muille eikä tänne palstallekaan, ne pitää selvittää kasvokkain tai vaikka puhelimessa.

• Anonyymi

Ymmärsin yskän.

• Anonyymi

Toivon niin.
        Ei anneta tämän mennä rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon niin.
        Ei anneta tämän mennä rikki.

Minkä? Teidän palstarakkautenne vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä? Teidän palstarakkautenne vai?

Onhan se viihdyttävää tylsän lomautuksen aikana trollailla palstalla ja "löytää toisensa" ketju ketjun jälkeen. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe